Další skladbou, která se na čele žebříčku udržela tři týdny. Píseň Stevieho Wonderaz roku 1984 zazněla ve snímku Žena v červeném. Svým pomalým tempem si dokonce dokráčela pro sošku Oscara i pro Zlatý glóbus za nejlepší filmovou píseň roku.
Ústřední píseň z Návratu do budoucnosti z roku 1985 vládla hitparádám dva týdny. Nápad, že by ústřední píseň měla nahrát skupina Huey Lewis & The News , měl skladatel Alan Silvestri, který k Návratu do budoucnosti skládal hudbu. První skladba, kterou kapela studiu Universal poslala, neprošla. Zadařilo se až napodruhé, studio bylo The Power of Love nadšeno. Jen je mrzelo, že nijak nezmiňuje titul Návrat do budoucnosti. Všechna rádia byla proto informována, že to musí u písně vždy říkat.
Skladba od Starship zazněla v komedii Figurína (1987). Autory písně jsou Albert Hammond a Diane Warren. Inspirací jim bylo Hammondovo nadcházející manželství. Po sedmi letech vztahu si hodlal vzít svou přítelkyni, jakmile bylo vyřízeno rozvodové řízení s první manželkou. Prý tehdy Warrenové řekl, že se ho snaží zastavit již sedm let, ale že se jim to nepodaří a že ho nezastaví. Oběma to znělo dobře a tak se do toho pustili. Zajímavostí je, že svou roli tato píseň sehrála i v oblasti hokeje. V roce 1993 díky jejímu motivačnímu refrénu získali hráči Montreal Canadiens Stanley Cup.
Skladba, která se dočkala své slávy hned dvakrát. Nejdříve jako hit Elvise Presleyho, když zazněla v roce 1961 v jeho snímku Blue Hawaii. A pak o třicet let později v podání UB40. Jejich reggae verze se objevila ve snímku Někdo se dívá (1993) a rázem se stala hitem, který se slunil na čele hitparády sedm týdnů!
Phil Collins podruhé v našem výběru nejlepších filmových písní. Against All Odds (Take A Look At Me Now) zazněla ve snímku Všemu navzdory (1984) s Jeffem Bridgesem v hlavní roli. Skladba vyhrála cenu Grammy a odnesla si i nominaci na Oscara. Zajímavostí přitom je, že vznikla doslova na poslední chvíli a takzvaně na koleni. Phila Collinse oslovili filmaři až poté, co měli hotový soundtrack k celému filmu. Collins byl zrovna na turné se skupinou Genesis, ale i tak si na ně našel čas. Podíval se na film a nakonec souhlasil, že se na něm chce hudebně podílet. Skladba nesla původně název How Can You Just Sit There? a nahrána byla za dva dny! Jeden den v New Yorku, druhý v Los Angeles. Výsledný mix vznikl přes telefon! Inspirací prý byl Collinsovi čerstvý rozvod s první manželkou.
Píseň z populárního stejnojmenného snímku ovládala hitparády po tři týdny. Navíc to nebyla jediná skladba, která se ze snímku Footloose zapsala do srdcí diváků. Navíc byli tvůrci hned dvou písní k filmu nominováni na Oscara. To se jen tak nevidí.
Druhý Madonnin hit a první nominace na Grammy. To je ústřední píseň z filmu Vidina vítězství z roku 1985. Autory písně jsou John Bettis a Jon Lind, kteří ji složili po přečtení scénáře. Rozhodli se, že ji napíší na téma scény, kdy se ústřední dvojice hrdinů setká v nočním klubu. Oba muži nebyli moc přesvědčeni volbou producentů, kteří pro nazpívání skladby zvolili Madonnu. Po prvních nahrávacích pokusech to dokonce vypadalo, že se skladba na soundtracku vůbec neobjeví. Nakonec se ale další verze nahrávky autorům líbila.