Star Wars: Nadšenci útočí - aneb Ukázka toho, když Síla ovládne koupelnu

Star Wars: Nadšenci útočí - aneb Ukázka toho, když Síla ovládne koupelnu
Vánoce jsou za rohem a každá inspirace, pokud jde o dárky, se proto hodí. Pokud máte doma nadšence, který máchnutí rukou doprovází zvukem "vžuuum", případně se vás snaží otevřenou dlaní uškrtit na dálku, následující článek by vás mohl inspirovat.
Když George Lucas natáčel první film ze série Star Wars, dostal od studia jako honorář minimum peněz. Nevadilo mu to. Šlo o dost divoký a neobvyklý projekt, se kterým hodně dlouho hledal studio, které by ho natočilo. To jediné, co slavného filmaře tehdy zajímalo, bylo to, aby měl práva na pokračování.
A prosadil si ještě jednu věc, která změnila tvář Hollywoodu - ponechal si práva na veškerý merchandising. Dnes už tohle kouzelné slovíčko dobře známe a často vznikají filmové projekty čistě kvůli němu. V sedmdesátých letech minulého století ale nikdo pořádně nevěděl, co to merchandising je. Právě merchandising, tedy všechny licencované hračky, sběratelské figurky, komiksy, hry, oblečení atd. s logem Star Wars, se staly základem Lucasova impéria a dodnes mu plní kapsy penězi. Za ta léta značku využilo ledacos (například i kuchařské knihy, cereálie s C-3PO na obalu nebo toaster, který vám na toastu "obtiskne" tvář Vadera). A své místo má Síla i v koupelně!
ukazka-jak-to-dopadne-kdyz-sila-ovladne-koupelnu-9
ukazka-jak-to-dopadne-kdyz-sila-ovladne-koupelnu-8
ukazka-jak-to-dopadne-kdyz-sila-ovladne-koupelnu-3
ukazka-jak-to-dopadne-kdyz-sila-ovladne-koupelnu-10
A proč ne? Když být fanoušek Star Wars, tak ať je to vidět všude! A klidně i cítit :) V galerii článku najdete více kousků, kterými se můžete inspirovat.