Star Wars: Nadšenci útočí - aneb Ukázka toho, když Síla ovládne koupelnu
Když George Lucas natáčel první film ze série Star Wars, dostal od studia jako honorář minimum peněz. Nevadilo mu to. Šlo o dost divoký a neobvyklý projekt, se kterým hodně dlouho hledal studio, které by ho natočilo. To jediné, co slavného filmaře tehdy zajímalo, bylo to, aby měl práva na pokračování.
A prosadil si ještě jednu věc, která změnila tvář Hollywoodu - ponechal si práva na veškerý merchandising. Dnes už tohle kouzelné slovíčko dobře známe a často vznikají filmové projekty čistě kvůli němu. V sedmdesátých letech minulého století ale nikdo pořádně nevěděl, co to merchandising je. Právě merchandising, tedy všechny licencované hračky, sběratelské figurky, komiksy, hry, oblečení atd. s logem Star Wars, se staly základem Lucasova impéria a dodnes mu plní kapsy penězi. Za ta léta značku využilo ledacos (například i kuchařské knihy, cereálie s C-3PO na obalu nebo toaster, který vám na toastu "obtiskne" tvář Vadera). A své místo má Síla i v koupelně!
A proč ne? Když být fanoušek Star Wars, tak ať je to vidět všude! A klidně i cítit :) V galerii článku najdete více kousků, kterými se můžete inspirovat.