Místy jde o rychlé prostřihy krátkých záběrů z různých konců světa, které se filmaři snaží dát do souvislostí nebo kontrastů. Například nějaký velký požár prostříhávaný s vnitřkem limuzíny plné polonahých děvčat a opičkami někde na ulici v Indii. Nebo sestřih dvaceti různých lidí, kteří ráno vstávají a myjí se. To vše doprovázeno hudbou.
Místy jde o zachycení ucelených delších fragmentů něčího života. Mladá žena videochatuje se svým manželem, který je vojensky nasazen někde daleko. Japonec se synem v malém bytečku ráno zapalují voňavou tyčinku u fotografie mrtvé matky. Chlapík dokumentuje jak se chystá vyznat slečně lásku...
Trailer:
Tyto dva přístupy se různě mísí a střídají, střihači jsou zruční, ale zásadní problém vidím v tom, že z těch tisíců hodin materiálu nebylo vybráno nic extra zajímavého.
Většina natáčejících byli amatéři, takže je citelný nedostatek záběrů, které by byly filmařsky / esteticky zajímavé. Některé mini-příběhy mají jistý emocionální náboj, ale jiné bych velmi rád přeskočil po pěti sekundách (bez ohledu na to, že u některých po minutě přisla pointa). Mnohem více zábavy bych si užil náhodným prohlížením videí na YouTube (která přeskakovat můžu).
Nejzajímavější je kolekce záběrů z Love Parade v Duisburgu, kde bylo shodou okolností onoho dne ušlapáno v tlačenici větší množství lidí. Celovečerní dokument o této tragédii by byl pravděpodobně zajímavější než celý Život v jednom dni.