Nová bondovka možná skončí na internetu. Drb, nebo realita?
Před pár dny se v médiích začal řešit drb, že by nová (aktuálně už 2x odložená) bondovka Není čas zemřít mohla být prodána některému ze streamovacích gigantů. Nedočkaví diváci by tudíž nemuseli čekat na duben příštího roku (a bůhví, zda ne ještě mnohem déle), kdy má poslední "craigovka" dorazit do kin. Mohli by si ji totiž dopřát možná už někdy letos - a navíc v pohodlí svého domova!
Nakonec hlavouni z MGM se zástupci Apple a Netflixu skutečně jednali, ale k žádnému obchodu nedošlo. Studio si totiž řeklo o neuvěřitelných 600 milionů dolarů. Pro srovnání - válečný film Greyhound koupil Apple za "směšných" 70 milionů dolarů. Ovšem snímek s Tomem Hanksem měl rozpočet cca 50 milionů dolarů, zatímco nový Bond přibližně 5x vyšší. Navíc studio od filmu bezpochyby očekává z kin skvělé tržby (určitě okolo miliardy), takže takováto astronomická částka není zase tak přehnaná, jak by se na první pohled mohlo zdát. Otázkou ale samozřejmě je, kdy by se snímek mohl do kin reálně dostat a zda se diváci zprvu nebudou bát do nich houfně chodit...
Nemalou roli však určitě sehrál ještě jeden nezanedbatelný aspekt. Licenci by totiž případný kupec získal pouze na jeden rok. Ke všemu studio údajně jednalo za zády producentů Barbary Broccoli a Michaela G. Wilsona, kteří jsou proti přesunu filmu na streamovací služby. Není vyloučeno, že v budoucnu dojde k dalším podobným jednáním, nyní to ale na prodej nejnovějšího dobrodružství agenta 007 internetovým televizím rozhodně nevypadá...