Tržby 1 milion 404 tisíc korun / návštěvnost 9.155 diváků
Třetí víkend v řadě je mezi pěticí nejnavštěvovanějších titulů tuzemská vztahovka ze zimních hor. Druhý Špindl platí za podprůměrné tuzemské filmy letoška a v rámci toho žebříčku, i když se dostal do Top 5, bůhvíjakou díru do světa neudělal (i když by si tvůrci přáli opak). Za necelé tři týdny od premiéry má Špindl 2 na kontě přes 70 tisíc platících a necelých 10 milionů korun v rámci tržeb.
Tržby 1 milion 610 tisíc korun / návštěvnost 10.039 diváků
Vlastníci jsou na tom o poznání lépe. Pravda, oproti Špindlu 2 mají o dva týdny v kinech k dobru, konverzačka z bytové schůze laděná spíš do podoby divadelní hry nicméně neslibovala nějaké komerční terno. Hvězdní herci a téma, které je blízké řadě z nás, nicméně zajistilo debutujícímu filmovému režisérovi Jiřímu Havelkovi solidní úspěch. Za necelých pět týdnů od uvedení do kin vidělo Vlastníky přes 160 tisíc diváků. Tržby činily 24 milionů korun. Příjemné překvapení letošního roku.
Tržby 6 milionů 281 tisíc korun / návštěvnost 47.130 diváků
Z druhého Ledového království se stal spolu s koncem roku 2019 solidní "finišman". Elsa a spol. mají za pět týdnů od premiéry na kontě přes 633 tisíc diváků a 90 milionů korun v rámci tržeb. Na Ženy v běhu (2019) to však ani omylem stačit nebude. Ty mají na kontě hodně přes 1 milion platících diváků.
Tržby 6 milionů 881 tisíc korun / návštěvnost 48.919 diváků
Druhé, tedy vlastně třetí Jumanji těsně pod vrcholem. Nové rodinné dobrodružství inspirované moderními videohrami sice nenaváže na nebývalý úspěch svého předchůdce, ale i tak si tvůrci nebudou muset zoufat. Jen z českých kin si za necelé tři týdny odnášejí tržby 37 milionů korun a statistiku návštěvnosti téměř 264 tisíc diváků.
Tržby 28 milionů 92 tisíc korun / návštěvnost 165.887 diváků
Rozpačité první místo. Finále nové Star Wars trilogie Vzestup Skywalkera s přehledem ovládl žebříček tržeb a návštěvnosti českých kin, ale vzhledem k předchozím snímkům zájem a tržby pokulhávají. Což je u finále prostě špatně. Jen pro srovnání ke komerčním číslům, předchozí Star Wars film Poslední z Jediů z roku 2017 startoval o premiérovém víkendu spolu s 201 tisíci diváky a 32 miliony korunami v rámci tržeb.
Proč ten propad? Na vině mohou být především nepříliš nadšené ohlasy a finále Vzestupu Skywalkera, které se mnohým prostě nezdá jako dostatečně působivé. Studio Disney by se mělo zamyslet, kam kultovní sérii posunout (v rámci příběhu a postav). Pravověrní fanoušci jsou totiž sice věrní, rozhodně si však nenechají všechno líbit a nebojí se ozvat, když vycítí, že jim někdo v duchu Star Wars tradic doslova tahá peníze z kapes...
Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.