TOP kina USA: Zmražené tržby a čekání na další level Jumanji
Tenhle návrat do dětských let totiž pohořel tak drasticky, že tu máme horkého kandidáta na největší propadák roku 2019. Studio snímek vyšel na nemalých 75 milionů dolarů a navzdory širokému nasazení do 2,337 kin vydělal směšných 670 tisíc dolarů a nedostal se ani do TOP10 (skončil čtrnáctý). Tudíž nejen LEGO v kinech už netáhne, ale i Playmobil ve filmu má smůlu. Nutno říct, že zatímco LEGO mělo alespoň dobré recenze a jen zkrátka diváky hodně rychle omrzelo, Playmobil je podle ohlasů extrémně mizerný.
Jen pro příklad, jak moc Playmobil nikoho nezajímal - Warneři do kin ke 30. výročí nasadili Vánoční prázdniny (v mém osobním žebříčku nejvtipnější americká vánoční komedie vůbec) a snímek dokázal z 370 kin dostat 304 tisíc dolarů, tedy téměř polovinu toho, co novinka s plastovými panáčky.
Ledové království II sice o třetím víkendu tratilo nejvíce od doby svého uvedení, ale pořád zůstalo první se 35,2 miliony. Poslední disneyovka má momentálně 922 mega celosvětově a miliardu na dosah. Vběhnutí do cíle jí může zhatit akorát Jumanji: Další level, Film startuje v USA až příští víkend a již nyní si pomalu začal roztahovat v zahranicí, kde si urval 52 milionů (a to startoval jen na pár trzích). Předchozí díl to neměl daleko k miliardě, tak uvidíme, jestli to vyjde tentokrát. Ohlasy jsou zatím o něco slabší.