Tržby 1 milion 37 tisíc korun / návštěvnost 6.359 diváků
V rámci předpremiéry se na pátou příčku dostalo animované pokračování úspěšného hitu Tajný život mazlíčků (2016). K dispozici měl snímek 36 kin a jeho úspěch je dobrým ukazatelem, jak vysoko by se mohl umístit po víkendu při plošném nasazení. "Jednička" celosvětově utržila 875 milionů dolarů, zaujala originálním námětem a pokračování tak bude bedlivě očekáváno.
Tržby 1 milion 467 tisíc 396 korun / návštěvnost 9.933 diváků
Nejlepší přítel člověka ve filmu zajistí solidní diváckou obec. Druhý víkend se v českých kinech promítá druhé Psí poslání. Při chabé návštěvnosti to však za necelé dva týdny dělá následující statistiky: 24.825 diváků a 3 miliony 627 tisíc korun. Celosvětově má snímek prozatím na kontě 62 milionů dolarů. "Jednička" utržila 205 mega.
Tržby 1milion 467 tisíc 819 korun / návštěvnost 8.984 diváků
X-Mení finále s podtitulem Dark Phoenix to v rámci tržeb nepatrně vyhrálo (o pár stokorun), na diváky nicméně skončilo hůr než druhé Psí poslání. Žebříček Top 20 nicméně zohledňuje tržby, tudíž se může Dark Phoenix "radost" z bronzu. Vlažné recenze hovoří o nedůstojném konci, čemuž odpovídají i tržby. Celosvětově má snímek prozatím na kontě jen něco málo přes 200 milionů dolarů.
Tržby 1 milion 622 tisíc korun / návštěvnost 10.223 diváků
Těsně pod vrcholem skončil hraně-animovaný Aladin z dílny Walta Disneyho. V českých kinech se promítá necelý měsíc a za tu dobu má na kontě necelých 81 tisíc diváků a 13 milionů korun. Z USA a zbytku světa nicméně odchází se solidním finančním polštářem, při rozpočtu 183 milionů dolarů utržil 724 mega. Převedení oscarového animovaného hitu se i tentokrát studiu vyplatilo.
Tržby 4 miliony 370 tisíc korun / návštěvnost 26.503 diváků
Trend víkendových tržeb a návštěvnosti je jasný, všech pět předních filmů žebříčku navazuje na předchůdce, případně volně nakládá s již předem natočenou látkou. Tentokrát na to vyzráli noví Muži v černém: Globální hrozba, kteří se do kin vrátili celých sedm let od uvedení "trojky". Tuzemské recenze generují podprůměrnou výslednou známku. Studio zřejmě hrálo až příliš na jistotu a vzešel z toho bezzubý produkt, u něhož se málokdo zasměje a pobaví. I tak ale čtvrtí Muži v černém konkurenci předčili vysokým rozdílem. Jak se jim dařilo v USA, to se již brzy dozvíte v článku kolegy Tomáše Chvály.
Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.