Dětská hra: Nové promo prodává vraždící hračku jako kamaráda do každé rodiny
Předně můžeme zapomenout na nějaké voodoo, místo toho nás čeká příběh nebezpečné oživlé techniky. Nejenže to vykrádá Terminátora, ale pořád mám vnitřně pocit většího cukání z hračky, která je díky rituálu posedlá duší vraha, než z kousku, jemuž někdo v rámci programu nastavil "zabij je všechny".
Druhou překvapivou změnou je, že se panenka nebude jmenovat Chucky ale Buddi. To vede k otázce, proč má film vlastně název Dětská hra. S takovou mohli tvůrci klidně jít vlastní cestou. Již na konci minulého roku studio sérií plakátů "Kupte si Buddiho na Vánoce" naznačilo, že půjde v případě marketingu hravou cestou. A dnes to ve velkém potvrzuje - nově vypustilo virální video, v němž diváky láká na nákup nejlepší moderní hračky na trhu:
Chápu to pojetí, jen to celé nějak postrádá šťávu. Tohle jsme v různých obměnách viděli již nespočetněkrát. Doufejme, že výsledný film bude s tématem pracovat vynalézavěji (když už ho tak razantně překopává).