„Každý nový padesátkový okruh je pro nás výzva. Osm jich máme za sebou a musíme se přiznat, že jsme sami nečekali, že vyrazíme do devátého kola,“ jásá šéf kinooddělení Bontonfilmu Ondřej Kulhánek.
Prvních 100.000 diváků zvládla Padesátka během jednoho týdne promítání ještě do konce loňského roku. Velký zájem diváků trval i v lednu a skvělé výsledky návštěvnosti si snímek podržel i během února
„Filmy mívají výrazné takzvané propady a bývají v dnešní době sprintem na krátkou trať. Padesátka ale ukázala svůj vytrvalostní základ a funguje u diváků dlouhodobě. Má distribuční život podobný tomu v době filmových kopií,“ přibližuje Kulhánek.
Jedním z důvodů je příspěvek tradičních jednosálových kin. Padesátku si totiž právě tato kina objednávala na několik repríz nejen pro leden, ale právě i pro únor. „Nadstandardní zájem kin o Padesátku dále trvá,“ doplňuje Kulhánek.