Dnes je den Návratu do budoucnosti. A slavné značky toho umí využít!
Série letos slaví 30 let (jednička vznikla v roce 1985), samotné datum 2015 se ale váže na pokračování z roku 1989, v němž si filmaři vizi budoucnosti představovali podstatně barvitěji, než jaká je dnes realita. To ale vůbec nevadí. Jde o samotné výročí, které začali fanoušci na sociálních sítích řešit (a odpočítávat) již téměř před rokem. Slavné značky si toho samozřejmě všimly a rozhodly se nezahálet. To nejzajímavější si nyní zrekapitulujeme.
Trailer na Čelisti 19
Tolika dílů se filmová žraločí série nakonec nedočkala, studio Universal to ale nezastavilo a i tak vytvořilo trailer. V něm rekapituluje rovnou celou sérii!
Pepsi využila netradiční desing
Návrat do budoucnosti II ukázal neobvyklý design tvaru lahve Pepsi. Společnost proto k výročí vytvořila speciální edici, která z filmu vychází.
Konečně samozavací boty?
Nike slíbil, že letos vydá Martyho legendární samozavazovací boty (ony se pravděpodobně sami zavazovat nebudou, ale marketingově se jim tak prostě říká). Již v roce 2011 uvedla společnost omezenou kolekci Nike Air Mag, která se velmi rychle vyprodala na eBay a to za nemalé peníze. Nová edice by měla být, minimálně podle tweetu Maxe Erdenbergera, art directora dvorní agentury Nike Wieden + Kennedy, k mání dnes. Tak uvidíme.
Budoucnost Toyoty - vodíkový pohon
A to nejlepší nakonec. Následující spot se sice (pokud jde o značku) nejméně váže na filmovou sérii, současně ale nabízí tu největší vychytávku - Doca (Christopher Lloyd) a Martyho (Michael J. Fox) společně před kamerou! Video slouží k představení vodíkem poháněného vozu Toyota Mirai FCV.
UPDATE: A máme tu již i klasické reklamní spoty, které se chtějí na výročí svézt. Napřed se na internetu objevil spot od American Airlines...
... a poté fenoménu využil ve svém příspěvku i francouzský Burger King.