Zájem studia o dvojku potvrdil režisér Drew Goddard, který chutnou Chatu v horách ukuchtil se svým kamarádem Jossem Whedonem (Avengers). Základ filmu zněl na papíře dost tradičně a obyčejně - partička mladých lidí se vydá ho odlehlé chaty kdesi v území nikoho. No a jak už to tak bývá, poměrně záhy je začne cosi zabíjet a oni se musí co nejrychleji z místa dostat.
Vtip je v tom (pokud jste film neviděli, následují docela zásadní spoilery), že je klasické žánrové schéma nabořeno. Chata v horách je ve skutečnosti uměle vytvořený komplex plný pastí. Postavy jsou součástí "velké hry", v níž mají být obětovány bohům, aby lidstvo mohlo dále existovat (celá hra je monitorována a postupně upravována, aby postavy neměly šanci přežít). Hrdinové si dokonce nepřítele sami na začátku zvolí (a přirozeně o tom neví). Ve sklepě chaty je totiž několik předmětů a podle toho, jaký se aktivuje, je vybrán zabiják. Což je přesně ten moment příběhu, který lze využít znovu, akorát se aktivuje něco jiného než minule. (konec zásadních spoilerů)
Goddard uvedl, že s dvojkou nikdy nepočítali, pokud ale s Whedonem dostanou dobrý nápad, klidně se do ní pustí. Vzhledem ke konceptu prvního dílu se těch možných cestiček nabízí dost, tak snad pánové s něčím přijdou.