Komentáře a recenze 7

avenis
9 193 bodů
4
Příspěvek obsahuje spoiler!
8 701 bodů
0
Ještě horší než podobně zaměřenej finskej Sisu. Já vlastně nerozumím, čím chtěj tvůrci těchto filmů zaujmout. Žádnou velkou hloubku či přesah to nemá, takže by to nejspíš mělo hlavně bavit. Jenže nebaví. Dialogy mezi nezajímavými postavami nejsou tahákem filmu a pokud tvůrci nejsou schopni vytvořit postavy, které mají šanci zaujmout, bavit, tak by měl většinu stopáže postavit na něčem jiném - třeba na akci. (Sisu na akci stojí více, ale ta má své vady: protagonisu hraje dědek, kterej se v kontaktní akci nemusí moc hýbat a sám má plot armor). Zde akce sice není nejhorší (Raid, Wick a Kingsmani nastavili laťku dlouhých záběrů a slušné choreografie), ale není jí mnoho a není ani dost strhující. Takovej Hardcore Henry je v tomhle smyslu úplně někde jinde a stál jenom 2 miliony USD. To jen pro srovnání. Já vlastně nechápu, proč tolik tvůrců není schopno látku pořádně vyhrotit a přestřelit. Proč je to rozkročené mezi akční slátaninu a vážné válečné drama? Taková kombinace přece nefunguje, páč jedno znehodnocuje kvality druhého. Hřebík do rakve tohoto otravného filmu nasazují momenty, kdy postavy jednají zcela nelogicky: Jedna bába schytá kultu do hlavy, druhá ženská se z krytu postaví, zakřičí "Né!" a schytá jednu též. Typický případ toho, kdy je ve scénáři něco napsáno, ale režisér to není schopen autenticky zhotovit.
Mikik4444
3 990 bodů
10
Myslím, že na dnešní dobu, co se točí za srágorky je tento film docela super. Herci hrají jako herci, což už dnes není taky vždy … prostě mě se to líbilo. Ani jsem neposunoval …
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 680 bodů
5
Na tento film sem si četl jen popisek nějaké recenze.Nemci udělali své Hanebné pancharty.to sem se jen pousmál.a věděl sem proč.s pancharty to má společné jen asi to že se to odehrává během druhé světové války.okrajove muze někdo slyšet podobnou hudbu.tot vše,na jedno z mistrovských děl pana Tarantina to opravdu nemá.i když po něm pořád pokoukava.I když film má co nabídnout,tak asi jen poprvé a zároveň naposled
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
7
Moc fajn fiktivní povídka, která se stylizuje k westernům a nápadně připomíná Basterds. Ovšem s menší dávkou satiry a s větším důrazem na realističtější linku. Má to podmanivý vizuál, dlouhé statické záběry, vkusnou dobovou hudbu a velice působivou výpravu s kostýmy a lokacemi. Ještě aby ne, když jsou pod tím z velké části podepsané zlaté české ručičky. Ten rozsah je samozřejmě více minimalistický, ale sedlo mi to a jako jednohubka na večer je to naprosto ideál.
lukas
lukas
1 523 bodů
5
Nacisté v Krvi a zlatu ve výsledku nebudí přílišný strach ani posměch. Jejich velitel polyká pervitinové tablety, část obličeje má kvůli zohavení zakrytou a občas vydává poměrně nesmyslné rozkazy, což je tak všechno. Kdyby tvůrci kulisy druhé světové války zaměnili za severoamerické prérie a natočili western, vyšlo by to nastejno.