30%

Komentáře a recenze 23

JaraSlama
JaraSlama
2 089 bodů
1
Pavoučí novinka od Sony se zdá být ještě horší než zoufalý Morbius. Herecké obsazení, včetně Dakoty Johnson a Sydney Sweeney, nedokáže vynahradit slabý scénář a nudnou režii. Scénář se točí kolem traumatu hlavní postavy a její schopnosti vidět budoucnost, ale prezentuje to tak nezáživně a předvídatelně, že film působí spíše jako parodie na superhrdinské filmy. Navíc, Sony se opět ukazuje jako studio, které nedokáže věrohodně adaptovat komiksy a nedává dostatečnou pozornost detailům a akčním scénám. Celkově je Madam Web další hřebík do rakve tohoto univerza.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
2
Prastarý pavouk Las Aranas kousne ženu, ta porodí dceru, ta spadne do vody, tam dostane epileptický záchvat, a od té doby má schopnosti. Co se skrývá pod pavoučí rouškou technické stránky projektu? Stopáž 116 min., která působí jako 4 hodinový director's cut. Scénář od umělé inteligence (jestli to psal člověk, tak pravděpodobně nejprve absolvoval scénáristicky kurz lobotomie) a herecky fascinující výkony svou průměrností. To vše a mnohem víc je Paní Pavučina.
Jto_rating
Jto_rating
1 443 bodů
3
APRÍLOVÁ RECENZE Matt Sazama, po snímku "Bohové Egypta" a genialitě "Morbius", představuje další absolutní skvost. Jak říká anotace: film je svěží a napínavý - tak moc, že je úplně nemožné u něj s délkou 1 hodiny a 56 minut usnout. Scénář je totálně bombastický (vůbec žádný "wtf" moment nebo události, které by vypadaly jen tak, aby vyšel scénář a vypadalo to chytře). Každá postava je silně sympatická, vůbec vám není jedno jestli umřou/ chcete aby umřeli. Nechápu, jak někoho tento snímek nemůže bavit. Mrzí mě, že jsem film nestihl vidět v kině. Herci hráli v poměru ke scénáři ok, a to platí i pro herečky. Kvůli nim ale nikdo na film nekoukal, určitě všichni kvůli zápletce. (Přestože byl film propagován tím, že tam jsou atraktivní herečky, které hrají teenagerské role). Musím také vyzdvihnout zmatenou kameru, která se snaží být velmi efektivní a má zajímavé načasování, aniž by byla otravná. Skryté CGI a neustálý osobitý střih a efekty si mě získali. Mistrovské zpracování cestování v čase ve storytellingu, kdy scénář znovu dokazuje, jak je skvostný. Hudba mi přišla nice – je tam přidána do pozadí tak, aby tam byla. Absolutně revoluční, představuje pokrok v oblasti filmové hudby. Moje oblíbená pasáž je, když postavy jdou nudně lesem a začne hrát disco hudba, která navozuje epičnost a akčnost. Děkuji, že mi tento film přinesl do života na mě až bigbrain ponaučení, že "Se zodpovědností přichází velká moc". A na závěr cituji geniální proslov z filmu: "A víte, co je na budoucnosti nejlepší? Že se ještě nestala." Uvidíme, jaká bude dále budoucnost Sony Spider-versa bez Spider-Mana. A Sony, díky moc za to, jaký jsi, nikdy se neměň. 🫶 Hodnocení: **9/10**.
Michudy
Michudy
1 293 bodů
4
Další Marvelem promarněná příležitost. Tuctový komiksový film. Jediné co bych pochválil, je nápad mít variaci Spider-mana jako zápornou postavu. Jen si to představte Spider-man jde po Vás! Z toho se mohlo vytěžit víc. Mohla to být variace na Syn temnoty (2019) . Bohužel tady se jelo na zaběhlou šablonu a ženský tým, který asi má základ v komiksech, ale tady byli spíše do počtu. P.S. Děkuji, Jánským Lázním za soukromou projekci.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
3
Po tom co nám SSU do teď předvedlo, ani nevím proč jsem čekal, že by to mohl být dobrý film. Je to klasický okoukaný stereotyp, který sony předvádí již řadu filmů. Propojení se Spider-manem a bez Spider-mana prostě nefunguje. I když tentokrát už se motáme opravdu blizoučko. Pokud jste na filmu nebyli, tak vlastně ani nemusíte, stačí se podívat na trailer a budete vědět všechno důležité. Dakota je sympatická a hraje celkem dobře a uvěřitelně. Trio ''spider'' holek ale za celou dobu nic nepředvede a je tam v podstatě jen pro vyplnění děje. Ezekiel je udělaný nezáživně, člověk se nedokáže vžít do jeho motivace, při tom by se s tím dalo tak dobře vyhrát. No a to je v podstatě celý tento snímek, osnova má vlastně potenciál, který je promrhaný a nevyužitý.
MartinZ8
MartinZ8
830 bodů
3
Po recenziách som veľa neočakával, ale! Zvládol som to pozrieť celé.
  • Finále
  • Všetko
cermji
cermji
634 bodů
0
všechno špatně.
Pasadenka
Pasadenka
628 bodů
8
Na internetu tento film hodně lidí strhalo. Ale víte co? Nezaslouženě! Je to moc hezký origin. A hlavně dívčí síla!

Prvně, z těch sony pavoučích vedlejšáků je to asi nejlepší film. Ano, ono to není žádná sláva, ale rozhodně se nejedná o žádnou hloupou slátaninu. Ale také to není nevím jak úžasný film, který by emočně fungoval dokonale.

Co mne mrzí asi nejvíc, tak to fakt, že film je nudný. Málo, proklatě málo akce. Co ale oceňuji, tak to další fakt, že tvůrci dali Dakotě Webové prostor pro to nechápavě koukat do kamery, nevěříce, že to co se děje není blbost. A nebo, že by věděla, jak to vlastně vše funguje a vůbec. A celé intro a obeznámení se se schopnostmi a odtušení hlavní hrdinky, cože se to jako děje nám sežere víc jak hodinu. Inu, moc to nedopadlo. Je to nudné. Ale na druhou stranu je to natočené celkem dobře a hlavně se u střihu rozhodli, že nám nadělí pořádnou nálož objevování. A to se u komiksů neděje. (Nejspíš z dobrého důvodu :D)

Také je skvělé, že film má svou konzistenci. V zásadě nic složitého, ni překvapivého se zde neodehrává. Příběh je vcelku kontinuální a osudově provázaný. A emočně? :o No, rozbrečel mě u jedné scény. A to jsem pořádná plačka. :(

Závěr pak plynule ukončí tento ogirin a na konci dostáváme Madam Web, jak ji známe ze seriálu. Až na ten věk, ale to doroste. :D

A co ostatní holky? Hezké, ale slabé. Ono, vlastně celý film je takový no, sterilní. Není to žádný propadák, ani žádná trapárna, ale má daleko od velkoleposti i výraznosti postav, nebo silnějších emocí. Je to hezké podívání na jedeno shlédnutí.

Co si mi však líbí, tak to je konečně hezký holčičí příběh. Žádní trapní hoši nejsou potřeba a když nic jiného, tak Dakota si opravdu projde proměnou a to jak schopnostmi, tak i charakterem. Na začátku je docela velká kráva a k něčemu, jako hrdinství se musí opravdu tvrdě přepracovat a zvládne to. Nějak. Konečně žádná nemachrována nesmrtelná a neohrozitelná paní, která si dělá co chce a je od začátku správná. A tento aspekt film povyšuje o příčku víš. :)

A poslední pohlazení, které se mi hodně líbilo, tak Sadney Sweeney. Jak její charakter, a style, tak méďa, kterého měla sebou. Naprosté zlatíčko a za ni dávám další hvězdičku nahoru. :)

Když to budu brát objektivně, tak 6. Srdíčkově dávám 7, ale jelikož mi je jasné, že film bude hodně kritizován, tak dávám 8, jako takový malí střípek na pozitivní stranu. :)
Petretzz