Očekával jsem hloupej a nudnej film (jako většina katastrofických filmů), ale v rámci žánru jsem dostal příjemnou a celkem i napínavou cliché jednohubku. Dolby Atmos v tomto případě odvedl parádní práci.
Tupá taškařice s nudným hlavním hrdinou. Přesně ten typ filmu, ve kterém se o hlavního klaďáka ani chvilku nebojíte a tím pádem tu chybí i napětí. Jak se říká, kde nic není, ani smrt nebere:) 3D je úplně zbytečné a slouží jen k vytahování dalších dolarů z kapes. Pittsfield, 25.7.2011
Postavy se nechovají jako lidi a to je jádro problému. Když se postavy nechovají uvěřitelně, jak může diváka zajímat, co se na plátně děje a jak si příběh s postavami pohraje?
Ale jo, po hromadě neprávem vychválených animácích zase jeden na kterej se dalo i koukat a člověka to i bavilo. Jen ta animace, především backgroundu v první části mi přišla jak kdyby to spíchli někdy před deseti lety, ale to je vedlejší.
Pro: výběr songů, Nicolas Cage alá asociál Sheldon, akční pasáže, eRkový rating, pevná ruka Metthewa Vaugha, který dokázal ukočírovat tento cirkus různorodých přísad podobně jako Stardust Proti:V půlce filmu jsem začal mít potřebu "jít s pískem", ale film se rozjel tak, že nešlo odejít. A stejně tak jako moje "potřeba" i film začal nabírat v dalších minutách na obrátkách. Resumé mého dilematu bylo to, že jsem se málem pochcal... a to bych pro mnoho filmů neudělal. 85% [12.5.2010, Ci-Anděl], zhruba po dvou měsících přehodnocuji - 90%
Zhůvěřilá doba. Skřivánci jsou výbornou sondou do absurdních situací zvrhlého režimu 50. let. Divím se, že Strana vůbec dovolila vůbec ten film začít točit.
verze: IMAX 3D, český dabing, 17.12.2009; Pravidelně se mi stává, že když se na něco opravdu těším, tak pak jsem z výsledku zklamaný. Avatar je jiná. Příběh sám o sobě není žádnej komplikovanej Nolan na druhou, ale spíš jednoduchý motiv rozpracovaný do neuvěřitelného detailu, od ekosystému Pandory po Navi. A co více, je to tak výborně podané, že člověk vnímá ty modrázky Navi jako něco opravdu živého skutečného a ne jen nějaký pixely. Je umění stvořit sexy mimozemšťanku. Celkový zážitek byl umocněný projekcí v IMAXU, kde opravdu člověk dostane vrchol možného a to je snad poprvé, co si říkám, že za ty dvě stovky bylo odpovídající množství muziky. Trojrozměrná verze je koncipována tak, že tam nejsou žádný wow 3D efekty, ale spíše prohlubuje plastičnost obrazu a celkově diváka lépe vrhne do příběhu. Ty skoro tři hodiny utekly jako voda a vydržel bych klidně další hodiny... Poznámka k dabingu: Nebylo to špatné, v podstatě ani nerušil, pouze člověk, když má naposlouchaný věty z traileru, tak pak ho česky ekvivalenty trošku rozhoděj, ale opravdu to není tak strašný, jak se mohlo zdát a jestli řešit dilema český 3D nebo anglický 2D, tak 2D bude k dispozici pak vždycky, což se o 3D říct nedá.
Nemám rád romantický filmy, co vyprávěj přeslazenou pohádku. 500DoS je jiný, složitější, skutečnější. Podobně jako v Chasing Amy nebo Cachbacku, těmhle dvěma jejich vztah věřím takový jaký je.
Určitě zajímavý pohled na problematiku zadluženosti. Každopádně mám problém s výpovědní hodnotou snímku. Některá problematika byla vysvětlena opravdu jen z rychlíku v několika sekundách, a přitom k pochopení člověk potřebuje nejdenu knihu a pár večerů. Na druhou stranu tu byly věci, které ani tolik času nepotřebovaly. Možná je to jen subjektivní názor a jen sem tam mam mezery ve vzdělaní. Prostě jsem chtěl říci, že film/dokument, je medium, které je svoji už podstatou dost limitováno, a některé principy musí být zjednodušeny, aby šly v pár větách vysvětlit. Jen otázka pro připadné diskutující k filmu. Opravdu se dá srovnávat výše aGDP a míra zadluženosti se současnou bez zohlednění inflace? Zpět k filmu, určitě je to problém, o kterém stojí mluvit, ale podle mého názoru je to spíše dokument vedený populárním směrem a spíše jeho cílem by mělo být, aby lidi vůbec donutil si uvědomit problém národního dluhu, ale už by se neměl snažit to takhle polopatě vysvětlit. Od toho jsou už zase jiná media.
Po filmařské stránce se nedá nic vytknout. Po dějové je to už trošku horší, nikoliv však do příběhu samotného, ale spiše do jeho stavby. Na dlouhatánskou stopáž 166 minut mi chyběla v ději nějaká ta gradace, ke které bychom se s přibývajícími minutami, potažmo věkem hlavních postav přibližovali. Ale podobně jako ve Forrestovi, i tady je příběh takovej běžněj, chtělo by se mi říct až skutečně lidskej. A to je právě ten problém, alespoň teda pro mě. Chybí mi tu něco, co by mě přimáčklo do sedačky a donutilo ani nedýchat (Zodiac). Namísto toho tu sleduji unylý příběh dvou postav, které jsou si od počátku souzení. Je to sice všechno krásné, ale na 166 minut je to fakt dost.
Více než pompéznost akčních scén a vizuálních laskominek mě dostla celkový záběr Watchmenů. Pro mě, jako neznalce předlohy, bylo zpočátku těžké se zorientovat v tomto světě. A to mělo tu výhodu, že mě tato neznalost pořád nutila přemýšlet o motivacích hrdinů a vlastně smyslu celého watchmen světa. Ve výsledku musím říct, že to byl ultimátní zážitek. Stějně jako třeba u Pána prstenů, i tady uvěříte, že takový svět může existovat.Je to jiný komixový film, než se kterým jsem se kdy setkal, tady se neřeší jeden padouch celý film, ale naopak právě ten široky záběr filmu a i tomu odpovídající stopáž si můžou dovolit vyprávět uplně něco jiného. Ještě jednu výhodu u Watchmenů musím zmínit, R rating, který tomuhle komixu náramně sluší. Palec nahoru pro Zacka a studio, že se nebáli, narozíl od naprostý většiny ostatních jejich kolegů R ratingu. Už se těším na extended version. lepších 85%
Pro: Kirsten Steward má své kouzlo, upírský Romeo+Julie, celkem rychle to uteklo Proti: režie, choreografie akčních scén a jejich střih a vlastně i to vyjádření schopností úpírů, dějová vata, rozpracování ostatních postav naprosto nulové, občas velice zkratkovitý vyprávění a občas naopak zbytečný přešlapování na místě, u záporáku jsem nabyl dojmu, že tam byly přidání jen proto, že už nebylo co točit, výrazy všech upírkejch teenageru mi připomínaly výraz Jacka Nicholsna po lobotomii na konci Přeletu. 50%
Access denied for men. U tohoto filmu jsem si stejně jako u Sexu ve měste stihnul během projekce v kině pročíst celé idnes a moviezone. Asi jsem nebyl cílová skupina. Jediná vzpomínka, která mi zůstane, bude Eva ve spodním prádle.
Naše městké kino, kde na většinu filmů se sotva sejde deset lidí, bylo na Bathory narváno do posledního místečka. Obšas si pokládám otazku, co ovlivnuje to, jak bude film uspěšný, co se do návštěvnosti týče? Kvalitou se diváci neřídí, nebo aspon to nebývá pravidlem. Ani herecké obsazení nemusí být to pravé. Marketing dokáže občas prodat nehoráznej odpad, ale ani tohle není to pravý ořechový. Co je tím hybatelem, co dokáže naplnit sály, přivést do kin lidi, kteří jinak nikdy nejdou. Tohle téma jsem nakousl zcela záměrně. Protože Bathory je všechno, jen ne dobrý film s dobrými herci a se zvládnutou reklamou, nebo si někdo pamatujete nějakej spot, vábící nás do kina? Já nikoliv. Co je pak tím katalizátorem, který spustí tu řetězovou reakci, kdy se pořádají dokonce zájezdy na film. K filmu už jen ve zkratce. Bitvy vypadaly jak z televizní adaptace, známé herecké ikonky spíše rušily, dva mniši vynálezci ve filmu neměli co dělat. Košatost příběhu, který nabíral na dějovích linkách, které přitom byly většinou naprosto bezvýznamný. Prostě nechápu, co udělalo zrovna z tohodle filmu hit roku 2008.
Samozrřejmě, jde se na to podívat jako na film, kterej nic nedá, na druhou stranu ale taky nic nevezme. Docela dobře pobaví, rychle uteče a bojový scény vychazejí aspoň ze skutečnýho bojováho stylu, žádnej Jet Li kung-fu panda:-).
Takový Dobrý ročník po česku pro mladšího diváka. Není to čistý čtyřhvězdičkový film, ale sám se přiznávám, že mi Bobule vyčarovaly spokojený úsměv a dobrou náladu s vůní prosluněného léta. Pro: Terezka Voříšková, Kryštof Hádek, atomsféra, hudba Proti: Václav Postránecký, Lubomír Lipský, málo místa pro nohy v poslední řadě ;-)70%
John Rambo se vrátil a pěkně nám tu přitvrdil.Pro: eRkový rating, John Rambo, akčňák ze staré školy, závěrečná jatka Proti: občas pocit, že sem tam chyběla scéna, okaté triky, krátká stopáž (přál jsem si aby tohle peklo nikdy neskončilo ;-]]]] 80%
Nádhrené, skoro jako by byl člověk na LSD...:) tenhle film si opravdu nezkoušejte pouštět v nějakém camu na svým 17" lcd. Tenhle film je dělaný pro velká plátna. Cool závody, cool souboj a taková pohodová rodinná podívaná, kterým se za normálních okolností vyhejbám jako čert kříži.
Inu i já vím, jak břitké a klišovité to bylo ,ale musím uznat že ty taneční kreace mě zaujaly a celkově tech 98 minut uteklo jako voda. Tady vykalkulovaná jednohubka splnila svůj cíl.
Na jednu stranu je to manipulující film, ale uvědomme si, že vše co tam bylo ukázáno se opravdu stalo, to je na tom děsivé. Ke zhlednutí zde: http://www.liveleak.com/view?i=7d9_1206624103&p=1 Zajímevé komantáře: _-0-_
Na prospektu u filmu píšou, že jen vstup možný od 18 let. Přiznávám se, čekal jsem tedy nějaký trošku hrubozrnější humor a ostřejší gagy a proto jsem se těšil... :-). Ale moje očekávaní brzy zala za svou, na platně jen plytký, vtipem jen lehce okořeněný film, který než vtipný byl jen trošku sprostý. Nebylo to super, nebylo to bad. Aspoň vím, že nepatřím mezi těch 8% :-). 65%
Atmosféra temné, zasněžené vesnice kdesi na Aljašce zde působí podobně jako kdysi polární stanice v The Thing. Tohle je na jedničku, horší uz to je se samotným občas velice zkratkovitým a chaotickým vyprávěním a ruční kamerou, která nefunguje jako u Bourna nebo Ryana, kde dodávala na autentičnosti, ale tady prostě z té akce není skoro nic vidět a ni poznat. Odfláknutý finále a pocit, že se z toho dalo vymáčnkout daleko víc ve mně zanechávají jedno z největších zklamání poslední doby. 65%