Láska a příšery

73%

Komentáře a recenze 15

Kuca25
2 132 bodů
6
Nedivím se, že spousta lidí to srovnává se Zombielandem i já jsem měl neustále před očima starší snímek. Jenomže v Zombielandu vše fungovalo na výbornou, což se zde říct nedá. Motiv je trochu ustřelenej, ale zajímavej, to se, však bohužel říct nedá o příběhu ani postavách. Dylan O´Brien se sice perfektně hodí do takovéto role, ale zkrátka to nedokázal prodat. Nejlepším hercem tu jsou nakonec dvě psí herečky, které ztvárnili psa Boye. A to říkám jako člověk co fakt nemá rád psy. Není tu láska, není smysluplný příběh, není tu dobré obsazení, zkrátka tady toho spoustu chybí. Na druhou stranu bych to úplně nezatracoval, jelikož na odreagování to postačí. Jsou tu světlejší momenty a vizuální stránka je naprosto perfektní. Dvojice s poloviny filmu je asi nejzajímavější ze všech, až mě mrzí, že nedostali tolik prostoru. I přesto, že se mi snímek nijak nelíbil, jsem ochoten dát šanci dvojce (pokud vznikne), protože věřím, že pokud se tvůrci kousnou mohli by z toho udělat slušnou filmovou podívanou.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7.5
Překvapivě zábavná fajn postapo komedie, která jede v pohodovém, ale zároveň lehce hororovém stylu Zombielandu. Love and Monsters, byť se nejedná o žádnou přelomovou pecku, o které se bude mluvit ještě dlouhá léta po samotném vydání, má dobrý humor, občas i slušné napětí, plus také sympatického hlavního hrdinu, kterému divák bude fandit od začátku do konce. S tím hlavním hrdinou to je fakt trefa, protože kdyby se tvůrcům jeho prezentace moc nepovedla, šel by s ním do pekel možná i celý film. A pak tu máme samozřejmě i ty příšery, na kterých si CGI experti vyloženě pošušňali. Kromě parádního designu všech příšer je super i fakt, že každá z nich působí unikátně. Filmu tak dodávají na celkové podmanivosti, což zároveň i udržuje divákovu pozornost. Je ale škoda, že poslední čtvrtina filmu najednou načrtla dějovou linii, se kterou měl film přijít daleko dřív, aby závěr působil uspokojivěji a velkolepěji. Plus Michael Rooker tam nebyl dostatečně dlouho, to je vyloženě hřích!
JamesConnorGeek
823 bodů
8