Recenze filmu Anděl Páně 2

75%

Komentáře a recenze 88

MajklCZsk
MajklCZsk
2 482 bodů
8
Je to hvězdně obsazené, dobře natočené, scénář, který vás prostě chytí, ale hlavně to má duši! To, co mi na nejnovějších pohádkách strašně chybí, je jisté kouzlo, kterým by mě film očaroval a uhranul do čiré extáze svého světa. Strach to dává a ve spolupráci s dobře fungujícím Epsteinovým scénářem a chemickou dvojicí Trojan-Dvořák, coby Anděl-Čert, nám přináší něco za poslední léta zcela nevídaného a ohromujícího. Vězte, že žádná honba za jablkem nebyla zábavnější!
miza
miza
2 336 bodů
8.5
Tak druhý díl je dle mého názoru lepší než-li první díl.Více humoru a zábavy.
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
8
Pokračování pohádky Anděl páně. Postavy se vyvinuly, ale dobrý děj zůstává. Jablko poznání spadlé na zem? To je tedy zajímavý nápad. To by podle mého názoru i dnes některým lidem jen prospělo.
  • Trojan + Dvořák
  • trojanova paruka je fakt směšná
  • hezké exteriéry
jonak
jonak
1 877 bodů
8
Velmi skvělá vánoční pohádka, která je pro ledajakého diváka jistě nedílnou součástí vánoc. Osobně se mi stále více líbí jednička, ale rozhodně velmi příjemná a pohodová podívaná se super vánoční atmosférou. Herecké obsazení opět legendární.
  • Stejné (výborné) herecké obsazení
  • Skvělá vánoční atmosféra
zapalik
zapalik
1 508 bodů
4
Pro děti možná dobrý, ale když se na to člověk podívá zdálky a objektivně, tak naprosto o ničem. Za těch 5 vtipů to snad ani nestojí, aby to člověk viděl. Holt asi nejsem stvořen pro ten typický laskavý český humor
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7.5
Jedno z mála pokračování, které dostálo kvalitám prvního dílu. Některé části jsou sice vpodstatě okopírované z jedničky, ale na zábavnosti a koukatelnosti to nic neubírá. Nový příběh je poutavý a na první zkouknutí i nečekaný. Rozhodně všem doporučuji.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
7.5
Vtipné, slušné, očekávající. Opět úžasné hlášky. Moc jsem se bavila. Určitě doporučuji oba dva díly. Moc zábavné a doufám, že natočí další díly a že si to nezkazí... krásně navodí vánoční atmosféru a vůbec celé je to milé. Oproti jedničce mi to přijde více dospělácká pohádka. Herecké obsazení je zajímavé. Některé bych tam nečekala, ale až tak to nevadilo...
Hoptimista
Hoptimista
807 bodů
8
Po dlouhých jedenácti letech přišla „dvojka“. Upřímně nejsem velkým fandou „dvojek“, každopádně Anděl Páně 2 je milým překvapením. I přesto, že hlavní role jsou obsazeny tak silně a film se zprvu tváří, že všechna pozornost bude patřit jen I. Trojanovi a J. Dvořákovi, není tomu tak. Film je režisérsky zvládnut, dle mého, na jedničku a Jiří Strach dává prostor všem postavám, každý si zde tedy najde to své. Po dlouhých letech je tu opět film s vánoční atmosférou. Jen snad jedna malá výtka, první díl byl dle mého zpracován lépe dramaturgicky.
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
8
Rozhodné lepší než první díl. O dost lepší příběh, který má opravdu energii a je zábava to sledovat. Zasazení v době Mikuláše je skvělý nápad a vytváří to zajímavé situace, s tím příchází i sorta sice ohraných, ale přesto skvélých postav, ať už nepřátelská parta koledníků, či Vojtěch Dyk aka "Kupte Si Párky!" Skvělým bonusem je Kerekes neboli typka v červených šatech u kulečníku v Muži v naději. Skvělá nadprůměrná česká pohádka se skvělým obsazením, příběhem a stylizací. O proti jedničke velký posun.
Kick077
Kick077
596 bodů
8
Jednička patří k mým nejoblíbenějším pohádkám a dvojka se zařadí hodně blízko k ní. Nejsem si sice jistý, jak moc je to ještě pohádka pro děti, nicméně pro dospělé je to perfektní. Spoustu povedených trefných vtipů i dobře vymyšlený příběh prostě dokáže upoutat od začátku do konce.