66%

Komentáře a recenze 27

Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
SWITCH WEEK 1 / 3) WARM BODIES (2013). Tretí film v tomto vymenenom týždni. (Pozrite si minulé recenzie a pochopíte.) A po dlhej dobe tu máme prvý priemerný film. Je to aj celkom originálne, ale aj nie je. Mali sme tu zamilovaných upírov ktorý mi žrali nervy a to mi úplne stačilo ale toto? Toto bolo celkom fajn. Aj keď zombíci sú vo filme len obyčajný dobráci tak si filmári museli vymisliet za mňa zle vyzerajúce kostry, aspoň to tak vyzeralo. Vzťah celkom dobre budovaný aj fajn zahraný. Jediné čo mi na tomto filme vadilo je CGI a príliš "sladký" príbeh. Škoda že sa nezamerali skôr na hororové čaro. HODNOTENIE: 6/10
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Rozhodně to nebyla klasická, romantická komedie jak jsem očekával. Takže hned překvapení na začátek. Ono je taky těžký udělat slaďárnu, když onen princ jak jaksi zombie. Možná bych obvinil Teresu Palmer z nekrofílie, ale proti gustu žádný dišputát. Zajímavý prvek byl, že nemrtví dokázali mluvit a dělat rutinní činnosti, které dělali jako živý. To bych rozhodně vynechal. Celkově bych to shrnul jako celkem koukatelnou podívanou. 50%.
saboter
saboter
3 564 bodů
7.5
Film je opravdu oreginalně pojatý romance mezi zombie a člověkem tu eště nebyla a také obsazení je skvělé John Malkovich je opravdu skvělej Hoult eště skvělejší astylizace také jenom humor je občas trochu suchý ale i tak velmy dokáže film pobavit a ukazuje nový pohled na zombie který tu opravdu ale opravdu nebyl.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5.5
Rozhodně to nebyla klasická, romantická komedie jak jsem očekával. Takže hned překvapení na začátek. Ono je taky těžký udělat slaďárnu, když onen princ jak jaksi zombie. Možná bych obvinil Teresu Palmer z nekrofílie, ale proti gustu žádný dišputát. Zajímavý prvek byl, že nemrtví dokázali mluvit a dělat rutinní činnosti, které dělali jako živý. To bych rozhodně vynechal. Celkově bych to shrnul jako celkem koukatelnou podívanou.
Ombak_Penari
2 764 bodů
5.5
Čekal jsem od toho trochu víc. Bylo to vtipné, byla tam romantika, byla tam i akce, ale všechno strašně řídké... Nápad není špatný, ačkoliv značně ujetý, celkově jsem se ale docela nudil. Smíchat klasické zombie hororové prvky v romantiku mě po pravdě chvílemi značně odpuzovalo, neboť jsem si nedokázal srovnat, že se dívám na smradlavou hnijící mrtvolu jak z Walking Dead, která je zamilovaná až po uši... Výsledný dojem není tak špatný, ale znovu bych si to určitě nepustil.
guestka
guestka
2 304 bodů
už se nemůžu dočkat, až to bude v kinech :)
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
8.5
Tak to hle je takový zombistmívíní ale vcelku pěkné.romantické.
Jto_rating
Jto_rating
1 559 bodů
6
ŽIVÝ MRTVÝ , ROMANTIKA A KOMEDIE 🧟‍♂️ 💌 😆 . Film který vypadal že bude dělat destrukci zombie filmů, ale to se děje jen ze začátku, ale jsou tu zajímavé myšlenky. Např. Normální mysl v zombie těle, pojídání mozků - čímž berou těm lidem osobnost a vzpomínky aby se aspoň na chvíli cítili jako lidi či měli něco jako sny. Pak když to vše zdají tak si sundají maso a stanou se kostňáky. A pak myšlenka znovu roztlučení srdce. . Ale nakonec je to spíš parodie na [R]omea a [July]i a je tu na to pár povedených momentů. R je zombík co se zamiluje do July a snaží se jí to nějak ukázat a navázat s ní vztah i když je v mrtvém těle (celkem nekrofilie naruby lmao). A July je dcera vůdce přeživších, trošku klišovité. Tato část je docela natahovaná a jak se to nakonec vyvine si zjistite sami. . Přestože film není tolik filmařsky kvalitní tak těmito prvky je zábavný na sledování a vzniknou vtipné situace u nichž není trapný humor. I když je to občas hloupé. . Celkově 6/10 💚💚💚❌❌
petr-hnyk
1 542 bodů
6
Zombie romantická komedie zní jako šílený nápad, který může dopadnout všelijak. Tvůrci se naštěstí drželi žánru romantického filmu od začátku až do konce a celý film se doslova bere smrtelně vážně. Díky tomu je nesmírně vtipný, možná, že to už tvůrci nezamýšleli, ale já jsem místy řval smíchy.
Peter12
Peter12
810 bodů
1.5
Príbeh to bol zaujímavý a dosť netradičný, ale aj tak tomu niečo chýbalo .Už tu boli upíri a ľudia, vlkodlaci a ľudia ale nepamätám si o zombie a ľuďoch, ktorý by prežili a ešte o tom môžu aj hovoriť. Uberal sa veľmi pomalým tempom, pri takýchto filmoch mam rad dynamickosť.Podla mňa romantika do zombie filmov nepatrí!!!!!!!!!!