Recenze filmu Temný rytíř

92%

Komentáře a recenze 212

Reedl
Reedl
44 bodů
10
Ať už jako samotný film, nebo jako součást trilogie, je snímek pro mě něčím dlouho nepřekonaným. Ať už hereckým obsazením, tak i samotnými výkony herců s Heathem Ledgerem v čele. Můj oblíbený Bale nejen že nezklamal, ale dokonce i překvapil.
Tomas31
Tomas31
42 bodů
8.5
Super film. V té době asi nejlepší Joker
Dezz66
41 bodů
10
Absolutní strop první dekády dvacátého století, Nolan dal komiksovému žánru úplně nový rozměr s rukopisem, který se dá jen těžko falšovat. Ale na to jsme u něj koneckonců dávno zvyklí. Poctivá kamera, dokonale vykreslené charaktery všech postav a je z toho okamžitě oscarovka,jak jednoduché.
perdulka
40 bodů
10
Neměl chybu :-)
Pedro8
39 bodů
10
Od první do poslední sekundy naprosto perfektní film. Nepřekonatelný Joker. Dokonalá volba hudby.
šikula
38 bodů
9
Uz jsem si myslel, ze neco noveho na tema Batman nejde vymyslet, ale mylil jsem se. Je to nove, skvele, nadcasove, opravdu po vsech smerech dokonaly film, ketry se musi libit nejenom comicskovym nadsencum. Kladas, zaporak, proste vsechno neuveritelne huste, kamera, efekty, naboj, strih, proste vsechno uplne jinak a skvele. Dekuju Nolanovi, ze se toho ujal, protoze jinak by batman byl uz spis k smichu nez k udivu!
hascz
38 bodů
5.5
Možná to mohl být hezký film,ale v záplavě batmanologie je to slabší odvar.I když herecky hezky zahráno.
Quokka
Quokka
37 bodů
10
Ano, takto má podle mě vypadat akční film. Velké díky, Heathe Ledgere! Postava Jokera je tak neuvěřitelně líbivá a jokerová, navíc filmu dodává tep. Na tento film se podívám vždy ráda a s očekáváním, jako kdybych ho ještě neviděla. Film popsal temnost toho největšího kalibru. Nic, opravdu nic mi tady nechybí... 100% herecké obsazení a hlavně skvělá režie. Pro tento film mám fakt slabost.
anilam
anilam
36 bodů
10
The Dark Knight není otrocká adaptace komiksu, není to aní klasický letní blockbuster a není to dokonce ani studie (dvojího) života superhrdiny (jako byl Batman Begins). Nolan použil jen ty komiksové substance, které chtěl, viz reálné město, poskládal je jak chtěl, viz dva záporáci v jednom filmu, svým neuvěřitelným talentem je doplnil o úžasně temnou atmosféru a navrch přidal i špetku, resp. nemalou špetku špičkové, vysokorozpočtové akce, před kterou by drtivá většina blockbusterů zbledla závistí, čímž vytvořil vskutku nezapomenutelné a geniální dílo.
pa043737
31 bodů
10
Naprosto dechberoucí. Ćelá trilogie , která nám podává úplně jiný pohled na superhrdiny, než ostatní (Marvelovky) je úžasná, nicméně druhý díl opravdu vyčnívá. Hlavně kvůli vážně temné atmosféře a také díky úžasným hereckým výkonům Balea a Ledgera.