Recenze filmu Temný rytíř

92%

Komentáře a recenze 212

Kamila88
Kamila88
216 bodů
9.5
Christopher Nolan je prostě génius,který s každým dalším dílem boří filmové hranice. Batmana povýšil na víc než jen komiksový film. Udělal z něj opravdový pojem a umění. Napínavý příběh plné chlapské akce a vynikající záporák. Kdo by to řekl,že Joker může mít i jinou tvář než tu Jackovou.
zdenda-subrt
214 bodů
9
Z Nolanovi série nejlepší Batmanovský film.
KarlosPHA
199 bodů
6
Ano pro děti asi zábavný...ale pro mě nic moc...
supermozek
supermozek
193 bodů
10
Božské dílo od Nolana! Nelze však hodnotit jako jednotlivý díl, nýbrž jako celou trilogii. Po Burtonovi a Schumacherovi to Nolan pojal trochu jinak..Trochu drsněji, klade velký důraz na to, že i samotný Batman má své hranice( jak fyzické tak psychické ). Co se castu týče, tak to nemohlo dopadnout lépe. Charismatický Bale coby Bruce Wayne obstál na jedničku. A co se týče záporáků? Cillian Murphy,Heath Ledger a Tom Hardy. Ti všichni byli výborní! K tomu přidejte M. Freemana, M.Caina,A. Eckharta, G. Oldmana, geniální soundtrack v podání H. Zimmera a co z toho? Jak už jsem psal...Božské dílo!
lenacermakova
lenacermakova
181 bodů
9
Výborný, výborný,výborný!
Luci69
156 bodů
10
Citová záležitost pro pravého filmového (komiksového) maniaka. Při každém políčku z tohoto filmu vám zaplesá srdíčko blahem a radostí a jen těžce se s tím to filmem budete loučit. Všechno dovedeno k dokoalosti - režije, střih, kamera, herecké výkony, ... a co předvádí Heath Ledger v roli jokera to se nedá popsat! To se musí vidět !!! Zážitek roku a zaslouženě dobité jedno místo v mém top 10.
EvieJJ
145 bodů
10
Nejlepší film s Batmanem, úžasný Christian Bale a Heath Ledger. Co víc si přát... Popcorn do ruky a hned dám znova :)
Pepa Nevrkrakr
Pepa Nevrkrakr
142 bodů
10
Nolan, Bale, Ledger, Freemnan...beze sporu, vynikající film, jedno z děl, které díky hereckému výkonu H.Ledgera v roli Jokera, musí vstoupit navždy do síně slávy...kdo je fanouškem Batmana, tomu nesmí chybět v domácí sbírce...kdo ještě neviděl, rozhodně můžu jen doporučit..
Ancaz
Ancaz
139 bodů
10
Přiznávám, že jsem dlouho trpěla hrozivou averzí vůči komiksovým snímkům. Dodnes lituji té příšerné hodiny a půl strávené u Raimiho Spidermana. TDK jsem zapínala s odporem a dělala jsem to pouze, protože jsem chtěla vidět Heatha v jeho oskarové roli. Po dvou hodinách mohu říci, že tento film je samostatným argumentem obhajující všechny komiksovky. Christopher Nolan a jeho parta dovedli povýšit klukovský žánr do úrovně filmů pro náročnější diváky a přitom neztrácí nic ze svého kouzla, které jsem do této doby nechápala. Jako filmová fanynka bych mohla vybásnit všechny aspekty a všechny tvůrce až do nebes, avšak to bych zde byla patrně pořádně dlouho. Každopádně vám skládám holt, dámy a pánové. PS:Díky za výměnu Katie za Meggie. Jedničku jsem viděla až později, ale stejně je podstatně lepší, když nemáte chuť hlavní hrdinku prohodit zavřeným oknem.
akela
akela
133 bodů