Komentáře a recenze 54

10
Nej, nej povedeněnější scifi tohoto žánru je tam vše co si jako divák může přát.
Metuje
Metuje
1 389 bodů
6
Zde musím jednu hvězdu přidat, jelikož nastalo zlepšení proti předchozím dvěma dílům, bojové scény jsou sice stále komické, nicméně nezabíraly tolik prostoru, prostor naopak dostal jinak téměř nepřítomný humor a i dějově je film bohatší.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
10
Výtečné završení originální trilogie. Lituji že nepokračovali epizodou 7.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
9.5
Hvězdné války!!! Kultovní sága, kdo je neviděl jako by nežil. Stará trilogie má své kouzlo. Úžasné zpracování, skvělý příběh... Od prvního okamžiku jsem se zamilovala do Ewoků. R2-D2 a C3PO nezklamou. Skvělé hvězdné obsazení a výkony herců. Musíte vidět.
jan-hrouda
863 bodů
6
Z nejakeho duvodu moje nejmene oblibena epizoda ze vsech. Navrat Jedie bohuzel nepokracuje ve stylu predchozi epizody, neprinasi tak hluboky vnitrni zazitek a Lucas zacina infantilnet. I to tempo je obcas takove nevyrovnane. Porad to je ale vicemene velmi zabavne a opojne. A vesmirna bitva nad Endorem je jednoduse skvela, neuveritelne dobre sestrihana a dynamicka, a to i na dnesni pomery. Taktez souboj Vadera s Lukem je vynikajici.
JamesConnorGeek
823 bodů
10
Poslední díl Originální trilogie a nemá se za co stydět. Sice nepřekonal předchozí díl, ale krásně ukončil otevřené linky a zakončil tuhle trilogii báječně. Opět se nám vrací hlavní postavy, Luke, Leia, Han a Vader, který tu jsou jako vždy skvělé. Teda až na Hana, ten tu v tomhle filmu jen stal u dveří bunkru 30 minut, protože neměl ve filmu moc využití. Nově se nám tu objeví Darth Sidius, kterého jsme mohli vidět už v minulém díle, ale tady se objevil jako další záporak společně s Vaderem. Příběh úžasný, Hudba zas a opět krásná, Akce ŠPIČKOVÁ! (Hlavně souboj Luka a Vadera na konci filmu) a film jsem si jako předešli dva užil. Končí nám originální trilogie a za pár let další začíná. Děkuji Paní Lucasová a pane Lucasi. Úžasný film! 95%
chilli.off
chilli.off
599 bodů
8
podle mě nejslabší díl původní trilogie, už je více míst kde jsem u filmu ztrácel pozornost nebo mě zkrátka nudil. co mě asi na 6 dílu nejvíce štve, je další Hvězda smrti, jak kdyby nemohli vymyslet něco nového, Lucas už vymyslel celý svet, celý vesmír a několik postav ze světa star wars, pak ale neví co by, tak znova staví hvězdu smrti. co je další věc co mě štve je, že většina celeho filmu se odehrává na lesnaté planetě, kde mi to nepřišlo až tak zajimave na to aby tam byli hlavní hrdinové po většinu filmu. jinak je to ale samozřejmě znovu nadčasový film, který má u mě v srdci místo, jako asi všechny 3 původní díly.
FolkyM
FolkyM
591 bodů