Aljašská železnice doprovází elitní skupinku dělníků, kteří čelí krutému počasí a zrádnému terénu, aby zajistili chod důležité aljašské železnice o délce 800 kilometrů i během extrémních zim. Aljašská železnice je poslední americká železnice zajišťující kompletní služby přepravy usedlíků v odlehlých oblastech a rekreantů po týchž kolejích, po kterých se přepravuje i vojenská výzbroj, léky, potraviny a chemikálie. Je to důležitá tepna, po které se nekonečnou divočinou přepravují náklady i lidé. Když vlak někde uvízne, zůstanou usedlíci bez zásob. Tato řada sleduje týmy, které bez přestání čelí hrozbě smrtelných lavin, mrazivých teplot a nebezpečných zvířat, aby zajistili chod této životně důležité dráhy.
Série 3 Epizody 25
- 3. série, Aljašská železnice2015 8 epizod (60 min)
- 2. série, Aljašská železnice2014 11 epizod (60 min)
- 1. série, Aljašská železnice2013 6 epizod (60 min)
Herci a tvůrci 8
Hudba:
Dodatečné informace
Původní název:
Railroad Alaska (více)
- Aljašská železnice
- Railroad Alaska
- Alaska en tren
- Aljasská zeleznica
- Extrém vasútvonalak Alaszkában
Země původu:
Velká Británie, USA
Rozpočet:
25 mil. USD
Tržby:
10,32 mil. USD (celosvětově)
Ocenění:
Žádná ocenění
Zajímavosti 3
- Mnohé z "neštěstí" se zdály být zinscenované. Nemohli mít prostě dostatek kamer přesně v místech, kde se polovina poruch stala. Opravdu to vypadá, že mnoho problémů je vytvořeno tak, aby vypadaly naléhavěji, nebo jsou to vlastně spíše havarijní cvičení než skutečné problémy.
- V návaznosti na lokomotivy a další zařízení jsou četné přestávky. Jeden úsek sleduje vlak s lokomotivou č. 4320, ale často je v něm jako vedoucí lokomotiva téhož vlaku uvedena lokomotiva č. 4009.
- Série by se vlastně dala snadno rozdělit na dvě poloviny a přebalit jako dvě doplňující se série. Jeden zaměřený čistě na provoz železnice a druhý zaměřený především na boje a úspěchy "off-gridderů" žijících v divočině.