Nejvýdělečnější snímek ve virtuálním světě aneb Trollové 2 lámou rekordy
Studio Universal Pictures vypustilo Trolly do světa skrze virtuální videopůjčovnu, neboť pandemie koronaviru udeřila tak brzy před jeho premiérou, že s tím už nic jiného dělat nešlo. Nyní to ale vypadá, že udělali dobře. Trollové 2 to totiž vyhráli. A u Universalu nám to hezky shrnuli, posuďte sami...
Trollové: Světové turnése stali nejvýdělečnějším filmem ve virtuální videopůjčovně jak v den své premiéry, tak i o celém premiérovém víkendu. Vedle toho se ale také stali filmem číslo 1 na všech platformách jako Amazon, Comcast, Apple, Vudu, Google/YouTube, DirecTV a FandangoNOW. Díky danému úspěchu ale duhoví pidižvíci zabodovali i na sociálních sítích. Týden před digitální premiérou se s hashtagem #TrollsWorldTour přidalo přes 14 000 tweetů a sledování filmu se stalo jedním z nejžhavějších témat na Twitteru.
V současné chvíli jsou Trollové: Světové turné na FandangoNOW titulem s největším počtem předobjednávek v historii této služby, jejich nejprodávanějším filmem ve dni jeho premiéry i dalších třech následujících dnech od vydání.