Film Ulovit miliardáře vyjadřuje mimo jiné hlavně zklamání z české politiky. Také první dotaz čtenářů se jí týkal a Vorel přiznal, že naposledy byl u voleb "za Havla".
"Havlovi jsem věřil. Teď jsem myslel, že půjdu konečně k volbám a zvolím knížete Karla, protože mu věřím. Ale proč se spojil s tím Kalouskem, to nechápu. Takže zase k volbám nepudu. Všechno je nějak špatně," napsal Vorel.
Miliardář je prý jeho nejotevřenější film. "Dotýká se rasizmu, náboženství, médií a toho, jak lze ze lži vyrobit pravdu a naopak. Když jsem ten film natáčel, tak jsem měl fakt strach a mám dodnes. Ale už jsem se rozhodl zbavit se své autocenzury, která mě pronásleduje při každém filmu."
Nyní se režisér Vorel chystá jít "zpět ke stromům". S Bárou Nimcovou píše scénář Cesta lesa, což je volné pokračování Cesty z města.
Tím, že velká část recenzí na jeho film byla velmi negativní, se prý nezabývá. "Od dob Kamenného mostu žádné recenze a kritiky a názory nečtu, protože mě to tenkrát dohnalo málem k sebevraždě. Když si chci něco dozvědět, tak jdu do kina, nebo čtu knihu, nebo se dívám do ohně," dodal Vorel.
"Havlovi jsem věřil. Teď jsem myslel, že půjdu konečně k volbám a zvolím knížete Karla, protože mu věřím. Ale proč se spojil s tím Kalouskem, to nechápu. Takže zase k volbám nepudu. Všechno je nějak špatně," napsal Vorel.
Miliardář je prý jeho nejotevřenější film. "Dotýká se rasizmu, náboženství, médií a toho, jak lze ze lži vyrobit pravdu a naopak. Když jsem ten film natáčel, tak jsem měl fakt strach a mám dodnes. Ale už jsem se rozhodl zbavit se své autocenzury, která mě pronásleduje při každém filmu."
Nyní se režisér Vorel chystá jít "zpět ke stromům". S Bárou Nimcovou píše scénář Cesta lesa, což je volné pokračování Cesty z města.
Tím, že velká část recenzí na jeho film byla velmi negativní, se prý nezabývá. "Od dob Kamenného mostu žádné recenze a kritiky a názory nečtu, protože mě to tenkrát dohnalo málem k sebevraždě. Když si chci něco dozvědět, tak jdu do kina, nebo čtu knihu, nebo se dívám do ohně," dodal Vorel.