Komentáře týdne: Ekothriller Chapadla by měl sloužit ve školách filmového umění za příklad, jak by se to dělat nemělo
C'mon C'mon (2021) – Takový lehce vyumělkovaný art, na kterém nejvíce oceňuji interview s teenagery.
„Inspirativní pasáže představují rozhovory s dospívajícími. Samotný příběh je o okouzlení a zvláštním vztahem mezi novinářem, který evidentně v osobních vztazích moc neexceluje a devítiletého kluka, který na svůj věk produkuje mimořádně nadstandardní úvahy. Lidské sbližování je milé, jen tempo je poněkud víc než rozvážné. Takový lehce vyumělkovaný art, na kterém nejvíce oceňuji interview s teenagery.“ marie-kolarova / 70 procent
Klér (2018) – Tohle je sonda, kterou bylo do církve třeba.
„Snad každý slyšel o špinavostech v katolické církvi, ale nikdo o nich nechce moc mluvit natož, aby o tom vznikaly filmy. No a pak jsou tu Poláci národ tak věřící, že si ty filmy o těchto špinavostech klidně natočí a pak proti nim ve velkém protestují. Klér odkrývá všechny tyto špinavosti a i když se to může zdát až nereálné, tak myslím, že v reálu je to ještě o chlup horší. Tohle je sonda, kterou bylo do církve třeba.“ Brenan88 / 80 procent
Mother/Android (2021) – Zanechá ve vás rozporuplné emoce.
„Ukázka toho, že i za málo peněz se dá udělat docela slušný film. A i když nemá nějak inovativní příběh, tak je poutavý a dramatický od začátku až do konce, především díky hereckému výkonu Chloë Grace Moretz. Samotný závěr filmu je dobře propracovaný a zanechá ve vás rozporuplné emoce.“Vall.I / 75 procent
„Pěkná sonda do života nejvýraznějšího sesterského tenisového dua všech dob. Trošku více se film věnoval Venus, ale je prostě z období, z jakého je. Skvělý Will Smith a velmi dobré zpracování příběhu až neuvěřitelně cílevědomých lidí. Richard Williams působí jako dokonale naprogramovaný stroj s lidskou tváří.“ Pete69 / 75 procent
Chapadla (1977) – Napětí žádné, hrůza a děs jen náznakově, kýčovitost doslova přetéká.
„Snímek vezoucí se na úspěchu filmovému počinu Stevena Spielberga ´Čelisti´ (1975) byl špatný u v době svého vzniku, nebo zestárnul víc, než by se mohlo zdát. Spíše je to alternativa první. Příběh je svým způsobem námětově totožný s výše zmíněným předobrazem, takže z toho ční nemalá předvídatelnost. Smrtící chobotnice je za celou stopáž pouze okrajově, až to vypadá, že jen z nutnosti. Scénář vypadá, jakoby byl psán narychlo a na první dobrou. Dějový vývoj je tak značně kostrbatý a jaksi bez logičnosti. Napětí žádné, hrůza a děs jen náznakově, kýčovitost doslova přetéká, zábavnost jak pro koho. Ekohoror tedy v žádném případě. Ekothriller jakž takž. Ne, tento počin nevypadá na to, že by byl promyšlen. Sloužit by měl ve školách filmového umění, jak by se to dělat nemělo.“ martin-mickey-stusak / 30 procent
Zaujal vás některý z filmů? Našli jste doporučení k dílům, která vás zajímají? Pokud ne, napište komentář na kartu snímku z naší databáze. Příště třeba vybereme právě váš.
Všechny komentáře najdete přehledně seřazené od nejnovějšího zde. Dejte „palec“ těm, které vás zaujaly.