Seznamte se, Joe Black – perličky o romantické klasice, v níž si Smrt oblékne kůži Brada Pitta
Pro své slabé tržby v amerických kinech (44 milionů dolarů) platil film v lokálních vodách za zklamání, celosvětově se mu ale dařilo výrazně lépe (98 milionů), takže celková cifra přeci jen nevypadala v účetních knihách až tak hrůzostrašně. Dobové vlažnější přijetí bylo dáno jednak slabšími recenzemi (mnozí kritici měli problém hlavně s tříhodinovou stopáží filmu, která je - pravda - u podobného druhu podívané dodnes značně neobvyklá) a také šlo o nešťastné načasování. V té samé době totiž v amerických kinech otevřelo očekávané hororové pokračování Tajemství loňského léta 2: Rok poté.
- snímek přišel studio na ohromných 90 milionů dolarů, což v něj té době dělalo jeden z nejdražších filmů bez speciálních efektů (a i dnes by šlo o nezvykle štědrý rozpočet pro romantické drama). Jen pro srovnání pár filmů z téhož roku: Star Trek IX: Vzpoura stál 58 milionů, Zachraňte vojína Ryana stálo 70 milionů, Nepřítel státu 90 milionů a Zorro: Tajemná tvář 95 milionů.
- za vysoký rozpočet mohla mimo jiné přehnaná pečlivost Martina Bresta, který natáčení mnohých scén nespočetněkrát opakoval. To ohromně vytáčelo Anthony Hopkinse a nejednou se kvůli tomu pánové na place pohádali.
- zpočátku to vypadalo, že bude mít film v amerických kinech obrovskou návštěvnost. Prvotní zájem o lístky byl totiž až enormní. Nečekaným důvodem bylo to, že je skupovali fanoušci Star Wars. Seznamte se, Joe Black byl totiž jedním z prvních filmů, ke kterému byl v kině připojen trailer na prequel Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba. Jeden by řekl, že alespoň bude mít Joe Black více diváků a o to větší diskuzi vyvolá. Jenže chyba lávky - fanoušci Star Wars, jakmile trailer skončil, obvykle sál zase opustili.
- Eli Roth, budoucí režisér Hostelu a Přání smrti, měl na Seznamte se, Joe Black jednu ze svých prvních "zkušeností u fochu". A nebyla úplně ideální. Roth byl najat jako takzvaný "stand-in" (jde o osobu, kterou si filmaři postaví místo herce na značku, aby si správně připravili scénu). Roth byl členem štábu požádán, aby při chůzi trošku poskakoval (herec, jemuž scénu připravovali, byl o něco vyšší). Brest šel zrovna okolo, viděl Rotha podivně poskakovat, označil ho za nepoužitelného pro stand-in a nechal ho okamžitě vyhodit (aniž by věděl, že jen dělal to, co mu bylo řečeno). Roth byl později - zřejmě v rámci kompenzace za tohle nedorozumění - najat jako asistent produkce, ale před Brestem to štáb držel v tajnosti, aby nebyly další potíže.
- existuje i zkrácená dvouhodinová verze, která se vysílala v televizi a v letadlech, v níž chybí většina pracovních scén Williama Parrishe (Hopkins). Brest s tímto sestřihem hlasitě nesouhlasí a to do té míry, že nechal své jméno odstranit z titulků a byl nahrazen Alanem Smitheem (toto jméno režiséři užívají v případě, pokud jim studio nějak výrazněji zasáhne do filmu).