Filmánie, jediná filmová nadílka?

Filmánie, jediná filmová nadílka?
filmanie-jedina-filmova-nadilka-1
Multiplexy tím jen potvrzují svou pozici na trhu. Akcí se snaží přilákat (a ještě lépe si vychovat) nové diváky, podobně jako na řadu slev lákají třeba sítě supermarketů. Nižší ceny ale budou muset vykompenzovat výdělky na jiných službách; v případě multikin to budou krabice s popcornem a další občerstvení.

Mohlo by se tedy zdát, že se nadále rozevírají nůžky mezi multiplexy a klasickými biografy, které často přežívají jen díky veřejným financím. Z omylu mě však vyvedl David Beránek, ředitel pražského Bio Oko. "O Filmánii sice vůbec nevím, ale my už od konce listopadu pořádáme Holešovický filmový advent, kdy až do 23. prosince každý den uvádíme jeden film za 33 korun. Hlavní snímek večera nicméně stojí pořád 100 korun." Od akce si ředitel holešovického biografu slibuje totéž, co šéfové multiplexů; doufá, že do kina dorazí lidé, kterým přišla původní cena příliš vysoká, a v ideálním případě se do kina budou vracet i v budoucnu. Ještě, že existuje alternativa.