Tržby 846 tisíc KČ / návštěvnost 5.395 diváků / 100 kin
Druhý víkend v českých kinech a aktuálně pátá příčka pro vztahovou komedii Dušana Rapoše (Muzzikanti, Když draka bolí hlava) s Mahulenou Bočanovou, Janou Paulovou a Evou Vejmělkovou v hlavních rolích. Msta podváděných manželek už zřejmě jako téma nefrčí. Jak jinak si vysvětlit, že za necelé dva týdny na film vyrazilo pouhých 18.818 diváků? Možná "slabší" herecké obsazení, aniž bych se chtěl výše zmíněných dam jakkoliv dotknout.
Tržby 1 milion 319 tisíc KČ / návštěvnost 7.471 diváků / 85 kin
Tuzemskými kiny se téměř měsíc prohání TenetChristophera Nolana, jeden z nejočekávanějších titulů konce letošního léta. Bondovka nové epochy stála celosvětově cca 200 milionů dolarů, do českých kin na ní vyrazilo 118 tisíc diváků, kteří za vstupenky utratili lehce přes 20 milionů korun. Celosvětové tržby činí 239 milionů dolarů. Zda tvůrcům alespoň pokryjí náklady, těžko domýšlet. V rámci kin se nicméně spálili autoři jiného blockbusteru, kupříkladu tvůrci Mulan (celosvětové tržby prozatím činí pouhých 57 milionů dolarů).
Tržby 1 milion 499 tisíc KČ / návštěvnost 9.595 diváků / 79 kin
Romance pro teenagery s dramatickým vyzněním "táhne" již třetí víkend do kin omladinu. Druhý film inspirovaný knižním bestsellerem má na kontě 91 tisíc diváků a necelých 14 milionů korun v rámci tržeb. Celosvětové tržby činí 21 milionů dolarů.
Tržby 1 milion 605 tisíc KČ / návštěvnost 10.801 diváků / 138 kin
Tuzemská (tedy vlastně koprodukční) stálice mezi českými filmy, které se do kin dostaly po první koronakrizi. Šarlatán s Ivanem a Josefem Trojanovými překonal hranici 200 tisíc diváků, tržby činí přes 31 milionů korun. Ze všech filmů aktuálního žebříčku Top 20 má z dlouhodobého pohledu nejlepší čísla. A zcela zaslouženě.
Tržby 1 milion 702 tisíc KČ / návštěvnost 11.832 diváků / 180 kin
O necelých 100 tisíc korun a 1 diváků víc než Šarlatán má fantasy pohádka Princezna zakletá v čase. Druhý celovečerák režiséra Petra Kubíka pozitivně překvapil tuzemskou filmovou kritiku. Zájem diváků se dostavil záhy. A nebýt krásného počasí a strachu z koronaviru, mohlo to být o dost lepší. Pohádka využívající současné trendy, která navíc nepůsobí trapně a omezení (především finanční) využívá ke svému dobru, tu chyběla jako sůl.
Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.