75%

Komentáře a recenze 7

Evah
Evah
2 210 bodů
9
Skvěle zpracovaný seriál, rychle ubíhal, líbilo se mi, jak upravili obsah oproti originálnímu filmu a ten zakomponovali. Pěkné zvraty, spousta soubojů, super efekty, občas vtipné. Animace se mi také moc líbila, obzvlášť vzhled Ramony. Scott Pilgrim je srdcovka a toto jsem si užila víc než originál.
Jto_rating
Jto_rating
1 443 bodů
7
Alternativní převyprávění bravůrného příběhu Scotta Pilgrima, tak napůl bez něj. K seriálu je lepší vidět film z kterého vychází jak děj tak styl. Obojí je kombinovaný také s komiksovou předlohou. . Doporučuji spíš kouknout na skvělý film. Který stejnak budete muset vidět (nebo aspoň je to dobré), aby jste měli lepší zážitek z tohoto. . Film mám rád hlavně díky kreativnímu střihu, kameře atd. Tady jsem čekal spíš víc kreativní vizuál a animaci, protože to není tolik omezeno rozpočtem. A to zcela splnilo. Teda až na rozmazávání a designy (dle předlohy), to není úplně mé gusto. Ale zase je více detailní v dějí, což ale může být občas i záporná vlastnost. . Po stránce audia: hudba sedí k příběhu stejně jako u filmu. A zvukové efekty dodávají stylu šmrnc. . Nezapomeňte že tenhle seriál a i film nesmíte brát vážně. . Celkové hodnocení 7,3/10
Honzik_Balu
Honzik_Balu
289 bodů
9
Jak zadaptovat něco, co už má skoro dokonalou adaptci? Inspirujte se původním dílem a udělejte něco jiného! Film je mým oblíbencem a má v mém srdci speciální místo, takže jsem se nové adaptace samozřejmě obával, ale dopadla nad moje očekávání. Seriál neadaptuje ani komiks ani film, ale vůbec mu to nijak neuškodilo. Je to skvělé dílo, které dokázalo vytáhnout to co máme na Scottovi nejradši a předělali to do nového kabátku. Na film to pro mě sice nemá, ale určitě se to povedlo a jde vidět, že si na tom dali tvůrci záležet.
An All Fist
An All Fist
25 bodů
9
Parádní animovaný seriál pro starší publikum. Vím že okolo Scota Pillgrima existuje více děl, ale viděl jsem jen film. Z počátku mi přišlo, jako bych sledoval předělanou verzi filmu, ovšem rychle se příběh vydal svojí cestou. Postavy v seriálu mi přišly lépe napsané a většina z těch co ve filmu nedostalo dostatečný prostor si to nahradila tady. Krom krásné animace stylizované to starých pixelových her, seriál provází i super hudba, která sice asi nesedne každému, ale já už mám soundtrack ve své knihovně.
LeValda
LeValda
24 bodů
9
Naprosto svěží a skvělá animovaná nálož nápadů, humoru a emocí. Někdy ty nejjednodušší příběhy, když se jen trošku zamotají tvoří něco naprosto famózního. A já jsem byl totálně unešen. Jakožto člověk, co má film rád řeknu, že tohle ho překonává na míle daleko. Všechno v téhle sérii mě bavilo hrozně moc. A i když ke konci je dle mého už nadužívaný element cestovaní v čase tak je to skoro perfektní věc, která pro znalce filmu či příběhu scotta pilgrima je nutnost. Velký palec na druhou, a jen další úkaz jak animace může bavit i starší osazenstvo.
  • Animace
  • Nápaditost
niitram11