77%
Arnold
Tento třídílný dokumentární seriál zachycuje cestu Arnolda Schwarzeneggera z rakouského venkova do nejvyšších pater amerického snu.

Recenze: Arnold

Kinobox.cz
60%

Lehce sentimentální a velmi motivační dokument, který si hlavní aktér zrežíroval k obrazu svému. Říká možná víc důležitých věcí o rodině, ale z kariéry zamlčuje mnohé, a právě rodinné trauma má omlouvat vše.

30 208 bodů
9
Perfektně poskládaný dokument o žijící legendě. Arnie se umí hodně pochválit a má také za co. Umí si ale přiznat i neúspěch a posypat hlavu popelem. Životní příběh začíná dynamicky a končí bilancováním a trošku smutku a tom přesně kopíruje i skvělé vystuoňovaný dokument.. velká paráda a povinost pro všechny fanoušky Arnolda Schwaezeneggera.
9 382 bodů
9
Dnes už vidím, že Arnold Schwarzenegger byl jen jeden z "mnoha" akčních mistrů, kteří se věnovali tak chlapským filmům. Ale v dětství byl pro mě takřka osamocený, jelikož on a Sylvester Stallone byli jediní akční herci tohoto typu, ke kterým jsem se dostal. A pokaždé jsem se na Arnieho kousky těšil, protože jsem třeba měl pocit, že sleduji, co by třeba úplně neměl.. Ale vysvětlete to malému klukovy, kterého omrzeli gumídci (pořád se musím smát, že totéž jsou želatinové bonbónky).. Netflix konečně po hrozně dlouhé době, asi vlastně od ještě o kousek lepšího Last Dance, vyrukoval s něčím, proč bych se ho ve slabší chvilce třeba rozhodl vzít na milost. Po delší době natočil dokument, který navíc proměnil v sérii, v němž se neřeší něco kontroverzního, ale je oslavou a poctou. A jsem o radši, že si vybral právě život Arnolda Schwazeneggera.. Tři stránky symbolu akčního hrdiny, z nichž každá by vystačila na jeden samostatný film.. První díl je informačně nejobsáhlejší a ukazuje Arnolda jak ho tolik neznáme, ale současně mě bavil nejméně, i když jeho podvůdek na jedné ze soutěží je cool. Druhý je správně nostalgický a ukazuje Arnolda jako ho máme rádi, jen tohle by stačilo na jeden parádní dokument a přesně takhle tradičně životopisný dokument herce vypadá. A trojlístek uzavírá díl nejzajímavější, nejkontroverznější a nakonec i takový nejsilnější.. Arnold se spojil s Netflixem a měl jsem z něj pocit, že ho tohle vyprávění naplňuje, že má potřebu to ze sebe vysypat. Několikrát jsem měl pocit, že si Arnold s odstupem hodně uvědomuje svoje životní chyby a není tak tím nezranitelným.. Můžeme jen děkovat, že tu někdo takový celou tu dobu byl a žije takhle bohatý život, který ani zdaleka nekončí. Takže i když se pak jednoho dne vrátí terminátor v čase s tváří Arnolda, tenhle borec tu s námi bude ještě dlouho. A jsem si jistý, že pořád bude takhle plný elánu! Úplně s klidem jsem si to dal na jeden zátah.. Mohlo by se toho říct ještě mnoho, ale už tak vlastně díky, za formu a balanc, jaký tvůrci zvolili a i když není rovnoměrný, pokaždé má svoji logickou vizi.. Skvělý herec, chybující člověk s ohromnou sebereflexí. P.S. Období s lamou na instagramu se jednu dobu nebralo konce. 90%
2 487 bodů
10
10/10