Nezvěstná

77%

Komentáře a recenze 17

8
Nezvěstná je důstojný nástupce Pátrání, kdy Merrick a Johnson ve stopách Chagantyho kráčí obstojně, jejich nástupci Keeling a Zakowski u střihačského stolu též navazují obstojně. I přes fakt, že je Nezvěstná volné/antologické pokračování se možná až příliš snaží naplnit škatulku toho, že by pokračování mělo být větší/více šokující a to jí krapet podráží nohy. Merrick a Johnson jistě neservírují pouze Pátrání 2.0, snaží se s konceptem pořád pracovat krapet svěžím způsobem a výsledek je rozhodně svižná a vtahující podívaná, které vrásky na kráse nejvíce způsobuje poslední třetina. I přes fakt, že se tu tentokrát tolik nejede na vlně překvapení, i tentokrát vznikla dostatečně výrazná detektivní podívaná, která ukazuje, že kreativita nevymřela..... Více zde
9 394 bodů
6
Duo Merrick-Johnson se vrací ve stylu další technologické pátráčky.. June odjíždějí rodiče do Kolumbie, což znamená dlouhou série prokalených a prochlastaných nocí. A když je pak jde jako hodná dcera čekat při návratu na letiště, její rodiče se z dovolené překvapivě nevracejí. V hotel opustili s úmyslem dojet na letiště, ale přesto nikdo nepřistál.. Dcera June okamžitě reaguje a bere vyšetřování do vlastních rukou. Pomocí všemožných online účtů se snaží najít stopu, co se jen mohlo jejich rodičům stát.. Ovšem každý máme v digitálním světě nějaká dveře, kam by se neměl nikdo dostat.. Následuje proto pak série twistů zahrnující krycí jména, oživlá tajemství a mnoho dalšího, kdy každé další převracející zjištění je to čím dál více zamotanější a ulítlejší. Jako divák si prakticky měníte svoje teorie každých deset minut.. A i když je to v samotném rozuzlení docela hloupé a neuvěřitelně přitažené za vlasy, ta cesta k cíli byla zábavně pestrá. Takže ano, zůstává trošku pachuť, ale v rámci subžánru technothrillerů jde o zdařilou podívanou... Navíc třeba takový poslíček Javi je od začátku do konce super empatický sympaťák. P.S. Říkejte svým dětem pravdu, i kdyby Vás měla zabít. 65%
kery-
kery-
3 671 bodů
8
70%
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
8
Náramne som si tento film užil. Pred piatimi rokmi sme dostali super film Searching ktorý sa mi naozaj páčil a jeho nástupca sa tiež podaril. Štýl natáčania je využitý, zápletka na konci ma prekvapilo a nechápem ako niečo takéto super mohol niekto vymyslieť. Hlavná postava sympatická a to tak isto aj Javier ktorého som doslova zbožňoval. Finálny výsledok perfektný a som s ním naozaj spokojný. Zatiaľ jeden z najlepších filmov roka. HODNOTENIE: 8/10
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 361 bodů
8
Duchovní nástupce Searching, který se povedl. Opět tu máme netradiční formu, která je využita na dřeň a funguje hlavně díky provedení a dobrému scénaři, který ví přesně jak dávkovat informace, zvraty a emocionální momenty. Líbila se mi určitá aktualizace reakcí internetu na dění, jako je obří popularita ture crime a šílených teoretiků. Ovšem film je svěžím pokračování, díky dobré obměně proti první filmu. Dítě hledá rodiče, zároveň autoři chytře ví, že lidé po jedničce budou očekávat jisté zvraty a odhalení a tak jsou chytře o krok na před. Díky tomu vás i lehce potahají za nos. Některé hrátky s formou z první půlky byly trochu rušící, protože to narušilo styl foundfootage. Stejně tak konec je moc překombinovaný a zbytečně "akční" jakoby si autoři nebyli jisti samy sebou a svým dílem, jak tvůrci Pátrání, kde bohatě stačilo jak rozuzlení záhady a emocionální uzavření. Holt je rok 2023 a když konec nemá "epické" finále, tak nemůže zaujmout že? Trochu flashbacky na Ulici Cloverfield a její konec. Nebýt těchto zaškobrtnutí jedná se o téměř stejně silný mysteriózní thriller jako Pátrání. Pořád ale zábavná, chytře zhotovená, promyšlená, napínavá podívaná, která baví od začátku až skoro do samotného finiše! Méně úderné Pátrání! Silně doporučuji ale oba filmy, v rámci žánru jsou to pecky. Více ZDE!
JaraSlama
JaraSlama
2 088 bodů
8
Krimi které se odehrává čistě jen přes aplikace. Celková zápletka je skvěle udělaná a vy netušíte do posledních chvílí kdo za tím vším je. Postavy jsou uvěřitelné a přestože se mi nelíbily některé nápady, jde o solidní podívanou.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Příjemná žárovka u které platí rčení, za málo peněz hodně muziky. Člověk se nezačne nudit díky svižné stopáži, tvůrci několikrát šikovně přetočí divácká očekávání a já se bavil. Jediná škoda, že v poslední třetině začíná mít dominantní slovo zbytečná překombinovanost a po finálním odhalení se začíná příběh lehounce rozpadat.
Steven47
Steven47
1 361 bodů
6
Tím nejzajímavějším na snímku Nezvěstná je bezesporu provedení, které využívá všemožné aplikace a sociální sítě, v jejichž prostředí se odehrává velká část děje. Je osvěžující, když film ukazuje, že pokud o vás aplikace sbírají veškerá data, nemusí to být vždy na škodu. Na druhou stranu se jen těžko přehlíží fakt, že naprosto bezradná FBI a policie nezvládnou to, co 18letá holka se základními technologickými znalostmi. A tyhle díry a logické nedostatky jsou k vidění na můj vkus až moc často. Příběh sám o sobě je celkem poutavý, dobře si pohrává s očekáváním diváka a udržuje si jeho pozornost. Těch zvratů je sice možná v určitou chvíli až moc a kdyby se na úkor pár z nich zkrátila stopáž, jenom by to prospělo. Hlavní hrdinka je sympatická a místy otravné chování se dá obhájit nastalou situací. Sluší se zmínit ještě Javiho, který je pomyslným srdcem filmu. Je nicméně škoda, že herecké výkony většiny osazenstva na mě nejednou působily jako z nějaké telenovely. Nezvěstná tak sice atraktivně využívá zajímavý koncept, ale bohužel na jeho úkor upozaďuje další klíčové prvky, kvůli čemuž je výsledek spíše neuspokojivý. 5/10
M66
M66
207 bodů