Vražda v Paříži

55%

Komentáře a recenze 12

6
Vražda v Paříží nabizí v podstatě totéž jako v prvním díle a to jak v kladech, tak záporech. Tudíž pokud se vám nelíbila Vražda na Jachtě, tak si tento díl ani nezapínejte. Byla by to pro vás absolutní ztráta času. Já mám rád Sandlera a jeho smysl pro humor, takže jsem i tentokrát vcelku spokojený. Má to své slabší momenty, ale jsou zde scény, které to naopak vyvažují do lepšího průměru.
30 588 bodů
6
Vražda na jachtě mě bavila o něco více, ale i Vražda v Paříži přináší lacinou, leč slušnou zábavu. Dostatek humorných scén. Adam Sandler a Jennifer Aniston je sourodá dvojice a sluší jim to. Stačí vypnout mozek a bavit se touto nenáročnou komedií. ok - 60%
5
Vražda v Paříži je lepší než Vražda na jachtě, k dokonalosti ovšem pořád chybí dost, kdyby snad mohl třetí film krapet opět posunout laťku a být skutečně dobrým filmem. V režii Jeremyho Garelicka sice film působí méně lacině, díky kratší stopáži rychle uteče a celé je to jednoduše snesitelnější, pořád to je ovšem tak nějak málo…..... Více zde
Motinski
Motinski
7 263 bodů
3
Nebavilo ma to. Vlastne by som sem kľudne mohol skopírovať komentár k prvému dielu, lebo pocity sú úplne rovnaké. Sandlera nemám rád vo väčšine vecí kde hrá a tu špeciálne je jeho humor to najhoršie na filme. Nejde o úplný prúser, občas som sa zasmial a páčil sa mi Mark Strong, no všetko pôsobí strašne obohrato. Vražda v Paríži nemá vlastnú tvár a je len mixom iných, kvalitnejších komédii. A to platí v prvom rade pri scenári. Tie zvraty nemajú Wow moment. No a finále je grandiózne len na oko. Že by som čakal s napätím ako to dopadne nemôžem povedať. Jennifer vyzerá na sexy 40ku ale ani ona už dojem nezdvihne tak ako prvý krát. Je to vlastne škoda lebo pár veci ma fakt rozosmialo a film sa neberie vážne, čo je veľké plus.
blazma
blazma
4 928 bodů
2
Jednička byla docela sranda. Na to, že komedie nemusím tak Adama Sandlera ano. Takže tady máme pokračování a oni z toho udělají absolutní a stupidní v některých momentech až přehnaně extrémní blbost, která není ani vtipná jen je prostě stupidní.
JaraSlama
JaraSlama
2 155 bodů
4
Druhý díl Krimi komedie se Sandler a Jennifer Aniston dorazil na Netflix. Po podprůměrné jedničce neexistoval jediný důvod, proč bych se na druhý díl měl těšit. A udělal jsem také dobře. Dvojka nenabízí nic převratného kromě změny lokace, jenž se přesunula z jachty do Paříže. Najdeme zde pár slušně vypadajících akčních scén, ale nic to nemění na tom, že herci nemají moc co hrát a postavy působí velice ploše.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
5
O dost lepší, než první díl a podstatně zapamatovatelnější. Z prvního dílu si vlastně nepamatuji skoro nic a to je známka jeho kvality. Ta absurdita je neskutečná, ale občas jsou ty vtípky hezky načasované a Sandler je pořád ten stejný Adam, jakého známe a to myslím v dobrém. I když na legendárního Deedse, Click apod. to asi už mít nebude. Pro nedělní odreagování v pohodě. Film je mimochodem velmi pestrý, barevný a jde na něm vidět čím dál tím větší smlouva s Netflixem a Happy Madison.
ballvyr
ballvyr
251 bodů
3
hrozna blbpst narozdil snesitelné jednicky
lipavsky
lipavsky
179 bodů
5
O fous lepší než první díl hlavně díky produkci a akčním scénám, které jsou skoro až áčkové. Druh humoru a počet dobrých vtipů ale na stejné úrovni jako 1, tedy málo. Dialogy mezi Aniston a Sandlerem jsou nepřirozené, hrané a často přehrané.
wozanger
wozanger
27 bodů