Recenze seriálu Čas

82%

Komentáře a recenze 7

Chrustyn
Chrustyn
43 483 bodů
8
Strhující a atmosférou vtahující minisérie o tom, že stačí jedna chyba aby se i relativně nevinný ale chybující člověk dostal na několik let do vězení. Série nikdy nejde do naturálního extrému a existují výrazně drsnější filmy/seriály z prostředí věznice. Zde je vše pomalejší, neakční a zaměřující se na postavy Seana Beana a dlouholetého bachaře Stephena Grahama, kteří mají své vlastní trápení ke kterému se musí postavit. Herecky vynikající záležitost, která by vše potřebné zvládla i v klasickém celovečeráku ale na druhou stranu nepůsobí, že by zde bylo něco navíc.
18 781 bodů
8
Trýznivé vězeňské drama. Silný příběh, fakt jsem měl pocit, že nesleduju film (seriál), ale že se do té basy strčily kamery a nechalo se vězně žít jejich všední den. 8.5/10
10 375 bodů
7
V podstatě velmi jednoduchá filmařina, která ale za sebou nese poctivý a těžký příběh. Co může být horšího pro spořádaného člověka, než že z nedbalosti usmrtí někoho jiného. Tak nějak se to snaží podívat se na vězení ze dvou pohledů, tedy jako vězeň a jako dozorce. Není to úplně to typický, co jste z vězení zvyklí vídat. Tentokrát je to daleko depresivnější, jenže ne úplně na první pohled. Je to tam, ale tak nějak vešroubováno. Hlavními tvářemi jsou dva muži, každý na své straně barikády - vězeň Mark Cobden a dozorce Eric McNally. Oba to nemají jednoduché, ale i tak si myslím, že dějová linka dozorce byla napínavější, přestože daleko méně reálnější... Když teda pomineme tu propagandu anglických vězeňských komplexů. Paradox je v tom, že ve vězení nakonec končí učitel, který prostě neumí dát ani ránu. Ačkoli to i samotné zaměstnance vězení vykresluje hodně růžově, že jsou schopní býti vězni prakticky za poslíčky, tak jsem si to nějak užil do konce. Absenci jednoho většího příběhu, který by tu byl rozkryt, ale neodpustím, takže víc než vnitřní rozkol o odpuštění nečekejte. 75%
Richard K
Richard K
8 438 bodů
6
Tohle drama, které je obžalobou vězeňského systému Velké Británie, sice zdařile mapuje, jak to ve vězení chodí, ale činí tak zdlouhavě a vlastně nepřekvapivě. A jen díky velmi kvalitním hercům (Bean/Graham) se na to dá dívat.
2 487 bodů
8
8/10
Paul G.Amati
Paul G.Amati
156 bodů
9
To, co mě na této minisérii fascinuje nejvíc, je jeho civilnost. Žádné velké zvraty v ději. Nic na sílu. ani postavy a dialogy. A přesto to funguje. Oba hlavní protagonisté jsou dech beroucí, svojí všedností a s mířením se svým osudem.
  • No Mercy
  • Dialogy
  • Neseriálovost