Stillwater

63%

Komentáře a recenze 7

30 588 bodů
7
Matta Damona mám hodně rád a i přesto, že toto rozhodně není jeho nejlepší film, ani jeho nejlepší herecký výkon, pořád má co nabídnout a zahraje prostě všechno. Původně to vypadá na kvalitní detektivku samozvaného vyšetřovatele, později se to mění v rodinné drama. Film je dosti dlouhý a tempo vlažné, přesto jsem si ho užil.
blazma
blazma
4 928 bodů
4
Moc na dramata nejsem nebo spíše na ně musím mít náladu. Jedna z mých nálad mě dovedla k tomu snímku a musím uznat, že jsem byl docela rozpačitý. Jednu dobu si říkám páni tohle je super a hraje to na ty správné emoční noty a potom si zase řeknete tak toto už je moc a jako by občas použili scény z Jasona Bourna. Fakt si to nemůžu zařadit. Matt Damon je vynikající herec a dokazuje to i tady v podobě plnokrevného američana. Abigail Breslin dostala strašně málo prostoru to mě dost mrzí. Každopádně je to další ze snímků, které je docela fajn koukat, ale čím déle to trvá tím víc a víc uvadá má pozornost a finále jsem dokoukal z povinnosti. Nemůžu říct, že nedoporučuju shlédnout, ale nebude to vaše první volba.
Floridsky
4 376 bodů
4
Hodně zdlouhavé a nezáživné drama, které krom skvělého Matta nemá co nabídnout.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
4
Já opravdu nepobírám, proč na takové hovna nenatrefím já sám, ale ony si najdou vždy mě. Je to nějaká diskriminace, že jsem jako černej? Chtěl tu někdo něco naznačit? Cítím se, tak špinavej. Každopádně, StojatáVoda mi připomněla, jak přes kopírák, velmi ale velmi sterilní dramák Cesta zpátky, kterou jsem viděl na začátku roku, a fakt si to připomínat nechci, prožít další zkurvený rok s homokovidem, fakt nechceš! Rodinný srálbol, s Matem v hlavní roli, je bakteriální hemeroid, co se s dalším drámovým katalogovým klišé, o matce samoživitelce, s nebezpečným únoscem, dcerou v kriminálu, (prý, že za vraždu, pche, to zabila školníka?), kulturní barikádou, spodní dělnickou třídou, nevzdělanýma dobrákama, co chodívaj každou neděli do kostela, hryže do výběhu análních otvorů otylých mamin, pasoucích na travnaté pastvě, plný bodláků a kopřiv. Americký jouda, s čízem u krku, a brindákem, se po pupku kutálí ve francouzském ghettu, nechá si ze své prdele udělat kabát ze slonoviny, a pořád hledá a hledá aliby pro debily, pro dcerku v pasťáku, která mimochodem připomíná opravdového Hannibala Napoleona, aspoň do oblasti ksichtu. Film, který se hodí jako kulisa, a u toho si můžu v klidu, dělat svoje věci, například hrát online piškovorky. Já už fakt těm rádoby rejžisérům a scénáristům, vymetu komín, a nacpu jim tam velkou záplatu, aby příště nevzniklo něco takovýho. Mohl bych být hodnej, a dát aspoň průjem, ale drž fekál, kámo.