Recenze filmu G.I. Joe: Odveta

61%

Komentáře a recenze 52

Chrustyn
Chrustyn
43 483 bodů
6
První G.I. Joe byla standardní triková pitomina, u které se vypínal mozek a naplno otevíraly oči. Na pokračování se čekalo docela dlouho a překvapivě se jedná o hodně odlišný snímek, kde se sice na logiku, také příliš nehraje, ale oproti prvním dílu se (a to hlavně v akčních scénách) drží překvapivě při zemi. A přesně to je hlavní problém celého snímku, protože nám po celou dobu nenabídne nic, co by nás buď zvedlo nebo srazilo ze sedačky a nabízí jen relativně slušnou oddechovku, která akční fandy pobaví, ale nijak neoslní. A výsledný dojem nezachrání ani ranař Johnson ani (opravdu jen na ozdobu a pobavení) Willis. Nečekal jsem zázraky, ale přesto se dá mluvit o zklamání.
36 438 bodů
6
Elitní vojenská jednotka, složena z nejlepších bojovníků známých jako G. I. Joe (Global Integrated Joint Operating Entity), je nasazována všude tam, kde běžná armáda nestačí. Už komiks obsahující dobrodružství těchto vojáků dokázal zaujmout, což se mimo jiné projevilo i faktem, že nejeden kluk toužil vlastnit figurku alespoň jednoho z nich. A tak celovečerní film ´G.I. Joe´ (2009), s podtitulem 'Vzestup Kobry, byl toužebně očekáván. No, a zrovna nejlépe to nedopadlo. Přesto se tvůrci pustili do dalšího filmu a svým způsobem se jedná o malinký restart, i když ne úplně přímý. Ono už stačí se jenom podívat, kdo všechno z původní party zůstal. Nejdůležitější je tak plná pozornost úvodu příběhu dávajíc dohromady určitou skládanku co, kdo a proč. Kobra zůstává jako hlavní nepřítel, ale ještě je tu někdo další. A nic proti ničemu. V rámci scénáře a hlavně očekávané akce se snímek jeví daleko lépe než předchůdce. Akce je pevná už v kramflecích a i na choreografii se dal patřičný důraz. Avšak co se týče CGI efektů, místama se to opět až neuvěřitelně přehání. Každopádně je atmosféra o něco temnější a děj v rámci komiksové předlohy žánrově zajímavější. Pozornost na sebe strhává hlavně Dwayne Johnson, který je už v rámci akčních filmů ustáleným standardem. Oproti jiným snímkům, jako je třeba ´Doom´ (2005), ale nic nového či jednoznačného nepřináší. Snímek na základě komiksu jako obvykle nic moc, ale jako prostá akční žánrovka o nějaké další zvláštní skupině proti zločinu v ryze popcornové kabátě stojí za úvahu.
31 824 bodů
7
G.I Joe si přibrali do party The Rocka a Bruce, na kvalitě se to ale nepodepsalo. Druhý díl se nese v duchu toho prvního a je to stále stejná snůška frází s americkým koncem a béčkovými prvky. Akce je ovšem opět skvělá a některé scény berou dech. Je to další jízda, kde je povoleno vypnout mozek a kochat se akcí. Dobré - 70%
18 781 bodů
2
Tak nějak jsem se těšil na pořádný akční výplach, ale tohle je dost nezáživná nuda (i přes celkem častou akci), která prvnímu dílu nesahá ani po kotníky.
16 079 bodů
5.5
Stejná konina jako jednička, jen o poznání méně popcornová a infantilní, leč s několika opravdu nabušenými akčními sekvencemi. Do obsazení přibyl Willis a The Rock, ale ani tak se to po celou dobu nepřehoupne do výrazně lepšího průměru. V podstatě se nedivím, že to celé skončilo. Popojedem.
Spooner
Spooner
15 836 bodů
4
Vlastně úplně stejná ptákovina jako první díl. Jenže mezitím co Sommers z toho zvládnul natočit celkem fajn akční jednohubku, u které se člověk nenudi, tak Jon Chu v tomto bohužel naprosto selhává. S blbým příběhem u tohodle filmu počítá každý, to by nevadilo. Je to ale celé naprosto rutinně a nezajímavě natočené a je vám vlastně úplně jedno, co se ve filmu děje. Akce není úplně špatná, ale je totálně bez energie, chybí ji jakýkoliv spád, dynamika či solidní nápad. A to se dá vlastně říci o celém filmu. Dwayne Johnson se to sice snaží utáhnout svým obřích charismatem a Bruce Willis se snaží i na tom malém prostoru hláškovat, co to jde. Mají ale vedle sebe nesympatického vola, nevýraznou káču a ani drsňák Ray Stevenson na straně záporáků s tím sám nic moc nesvede. Zkrátka bezkrevná nevýrazná nuda, která mě sice úplně neurazila, ale za koule mě také nechytla. I cheesy akční ptákovina se musí umět natočit. 50%
11 176 bodů
8
Porovnávat nebudu a ani nechci. Dostatečně akční film, ale né až tak že bych se rozplýval. Film mě zabavil a snad jen ty akční scény při kterých je
  • akce
  • kamera
9 996 bodů
6
Příběh je stejně jako u jedničky páté kolo u vozu. Akce je ale zajímavá, sice jako v jedničce, ale o jeden stupeň líp. 3D je zde asi naprosto zbytečné a až na letící hvězdice(trailer) je ve filmu 3D zbytečně. Snake mě zase dostal, sice ne jako v prvním díle, ale byl a bude mojí nejoblíbenější postavou v G.I. Joe. Přidání nových postav, jako je Dwayn Johnson a Bruce Willis jsou příjemným osvěžením. Akce je, jak jsem říkal, zajímavá, ale nejvíc mě uchvátila mezi Snakem a Storm Shadowem. Který je snad lepší, než v prvním díle. Jako celek to je ale pořád stejná blbost jako je první díl. 55%
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
brainless fun a vacsia zabava ako jednotka i vdaka mega-borcovy The Rockovy (moj man crush). akcia je totalne prepalena, ale stale komixovo zabavna. willis je tu len na skok a pri srdci trhajucom prejave tej mladej kocky som si tukal na celo preco sa snazia do bezmozgoveho popkornaku natlacit emocie...
p.a.douch
p.a.douch
8 476 bodů
8
Je to blbost? Je! No a co? Vypnout hlavu a sledovat děj, to je oč tu běží. Je to film jehož předlohou jsou figurky a komiksy. Tak co čekáte za veledílo? Mně se film zamlouval. Dějově to odsejpá. Bitky jsou dostatečně akční. Tak komu nejde o intelektuální žvásty a hlubokomyslné úvahy nad špatností světa, mrkněte se na to. Když se Vám to nebude líbit, vypnout to můžete vždycky.