Hannah Montana

41%

Komentáře a recenze 6

0.5
Já několik dílů viděl. Ano,jsem takový masochista. Tak jsem se rozhodl,že si pustím i film. Světe div se byla to opět hrůza. Beru,že nejsem cílová skupina toho filmu,proto i mé hodnocení může být zkreslené. Film stejně jako seriál je mířený na děvčata do 15 let,které to snad ještě dokážou ocenit. Pro mě to je jen slepenec různých scén bez hlubšího smyslu.
Fingon
16 886 bodů
6
Zcela průměrný hollywoodský film, nic víc, nic míň. Kdo to sakra je Hannah Montana? Konstrukt v reálném světě i ve světě příběhu, karikatura valley girl á la Pravá blondýnka, která si nikdy nesmí zapomenout obří kufr se šminkami. Oproti tomu Miley Stewart je docela fajn holka se zajímavým hlasem, který se mi líbil hlavně ve chvílích, kdy nezpívala. A scéna "prozrazení," i když je jen roztáhlou verzí toho samého z Táty v sukni, je náhodou docela zábavná.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 472 bodů
6
Moje guilty pleasure. Ale nestydím se za to.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
0
Nikdy jsem nesledoval seriál Hannah Montana ale když nemám příležitost sledovat seriál tak aspoň můžu vidět film, komedie u tohohle filmu je ještě o něco horší než jsem si myslel, komedie nebyla nějak špatná v tom že byste našli ve filmu nějaký otravný humor nebo nějaké nechutné momenty, občas se ve filmu našel dobrý humor ale to mi pořád nestačilo, u hlavní postavy jsem čekal nějakou hloubku ale to se bohužel nestalo, jediný co jsem si všiml u hlavní postavy tak to je jak se ve filmu mění ale to je úplně všechno co jsem si všiml, SPOILER teda až na konci filmu kde má hloubku ale když se Miley rozhodla nebýt Hannou Montanou tak jsem si řekl že bych tomu filmu bych dal aspoň jeden bod ale potom se ukázalo že když se Miley rozhodla nebýt Hannou Montanou tak si to potom rozmyslela protože je přinuťily její fanoušky, což je ten nejhloupější konec který jsme kdy vidět, já vím že by ten konec by byl předvídatelný s tím že už by nechtěla být Hannou Montanou ale mě by to tolik nevadilo protože ten konec by dával aspoň smysl ale Disney se rozhodlo udělat z konce který by byl sice předvídatelný ale přesto by byl dobrý ale na konec se rozhodli že ho udělají hloupý a nepředvídatelný s tím že na konci bude Hannou Montanou, chtěl bych dát aspoň jeden bod za písně a za to jak se hlavní postava měnila ale když jsem musel po celém filmu sledovat takovej humor který tady skoro nefunguje k tomu ještě kdi hlavní postava nemá skoro žádnou hloubku k tomu ještě dokonce je tu nejhloupější konec který jsem kdy mohl vidět, takže hodnotím tím nejjednodušším způsobem a to je odpad!, jinak hodnotím: Postavy 0/10 Příběh 0/10 Komedie 0/10 Celkově hodnotím odpad! 0/10
sisisi
sisisi
441 bodů
9
Jelikož mám ráda i seriál Hannah Montana, tak je jasné, proč jsem se koukala na tenhle film. Líbil se mi. Miley má krásný hlas a ty písničky byly taky super. Zápletka není nijak složitá, ale i tak jsem se pobavila.
Mikulda11
Mikulda11
183 bodů