Dva a půl chlapa

77%

Komentáře a recenze 33

10
Asi jeden z nejlepších seriálu vůbec. Životní role Charlieho Sheena - každopádně. Možná je to tím,že mám slabost pro Charlieho,nebo skvělýma hláškama,které používám dá se říct denně. Těžko říct,ale dva a půl chlapa pro mě prostě nemá chybu,každý díl jsem viděl xkrát a vždycky si na něm najdu něco nového co mě rozesměje. Důležité je také zmínit,že pro mě seriál skončil 8 sérií. Bez Charlieho Dva a půl chlapa ztratila své kouzlo.
30 588 bodů
9
I když to v Tv běží neustále dokola stejně jako třeba Simpsonovi, je to taková klasika, že mě nikdy neurazí podívat se občas na nějaký ten díl znovu. Starší díly s Charlie Sheenem mám raději a viděl jsem je všechny. Kultovní seriál 10% pod dokonalostí :)
22 331 bodů
4
Nuda, nuda, nuda. Ne dost špatné, abych to vyloženě nenáviděl, ale ne dost dobré, abych na to koukal třeba i jen jako na výplň času.
4
Sledovatelné to je. Ale těch několik dílů, co jsem viděl, mě nedonutilo dát tomuhle sitcomu další (nebo spíš delší) šanci.....
6
Zábavné. Místama dětinské ale zábavné.
  • Charlie Sheen
  • Humor
  • Pozdější odchod Charlieho Sheena
9 525 bodů
9
Za mě totálně nejvtipnější seriál vůbec! Tohle je takový ten typ seriálu, kde když vidíte jednu epizodu, tak se fakt zasmějete a hned se cítíte lépe. Vzniká však potřeba vidět další epizody a stojí to vůbec za to ?... ANO! Prvních 7-8 sérií považuji za naprostý kánon. Charlie Sheen svým sarkasmem, skvělými hláškami naprosto ladí se zbytkem rodiny. Tenhle seriál je vynikající a jen dokazuje kolik kvalitních seriálů tu před 15-10 lety běželo. Neměl jsem to v plánu, ale zmíním se i o zbytku seriálu, respektive o Waldenovi. Ashtona ze srdce nenávidím a tahle role je jeden z hlavních důvodů. Kutcher je prostě herec svého kouzla, respektuji to, ale do komedií ať NELEZE ! Absolutně nemá potenciál vyplnit místo po Charliem. "Humornou část" se poté snaží převzít hlavně Jon Cryer coby Alan. A ono to není úplně zlé, fakt je ta snaha vidět, ale ani tak to moc nezvládne. Seriál postupně opustí Judith, Evelyn a z části i Berta, což je hodně znát. Nakonec opustí seriál i fakt hlavní postava - Jake, což je přelomová událost seriálu. Rázem už to vůbec ani nemá právo nazývat se "Two and half men". Mnohdy mi ještě v hlavě straší věta Berty, kdy říká že Alan má odejít a v domě by zůstal Charlie a Walden :(. 1. série - 100%. 2. série - 100%. 3. série - 100%. 4. série - 100%. 5. série - 100%. 6. série - 100%. 7. série - 100%. 8. série - 95%. 9. série - 80%. 10. série - 70%. 11. série - 60%. 12. série - 55%.
p.a.douch
p.a.douch
8 418 bodů
6
Ten kdo držel tenhle seriál na výši byl
  • Charlie Sheen
  • odchod Charlieho Sheena
cerfik
cerfik
7 933 bodů
8
První díly by si zasloužily i 100%, ale poté to upadá a střídavě oblačno. Tenhle seriál alespoň první série je opravdu vtipný a sarkastický. Od tvůrců slavných Přátel je toto jako celek trochu slabší, děj a místa nejsou tak rozmanitá, ale třeba jak sbalí alkoholičku apod. jsou scénky jak ze života a opravdu to srší humorem.
Motinski
Motinski
7 263 bodů
10
Dva a pol chlapa je pre mňa kolotoč nekončiacej zábavy čo servíruje prvotriedne hlášky a situácie. Hlavné herecké trio (Charlie, Alan,Jake) spolu neuveriteľne ladí a slovne sa výborne dopĺňajú vďaka čomu zabezpečujú nonstop zábavu. Toto je asi najlepšia rola Charlieho Sheena za celu kariéru ktorá miestami odráža aj jeho reálny život. Každá séria je takmer bez chýb a v mojích očiach sú kvalitou veľmi vyrovnané. Všetky vedľajšie postavy pobavia (moje obľúbene sú Berta, Herb a Evelyn. ) a pravdepodobne som nenašiel vyslovene slabú epizódu. Príchod Ashtona Kutchera mohol dopadnúť oveľa horšie no ajtak seriál stratil šmrnc. Mali to ukončiť keď Charlie ešte ako tak vyzeral že dodržuje životosprávu. P.S. Jon Cryer nemal za celú kariéru nejakú extra výraznú rolu ale vďaka tejto si ho určite ľudia zapamätajú.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7.5
Skvělí komediální seriál. To jak se tento seriál podobá skutečnému životu Charlieho Sheena, tak o tom můžeme jenom diskutovat. Možná by mohli natočit pár dílů podle Charlieho nejbouřlivějších let, to by byla teprve necenzurovaná podívaná.