Profilový obrázek

farb

Jakub Filip

Komentáře 276

Od nejnovějších
  1. 30 minut po půlnoci
    30 minut po půlnoci (2012)
    8
    Lepší než jsem čekal. Filmová rekonstrukce/ hraný (polo)dokument honu na UBL, jenž je nestranným vyobrazením klíčových událostí (skutečně někdo čekal něco jiného?!?). Zároveň je ZDT dokonalá ukázka skutečné špiónské práce (žádní superagenti, ale pečlivé shromažďování informací, výslechy...), jenž vyústí v sice očekávané, přesto natolik precizně natočené (troufnu si říct realistické) vojenské řešení, pří nemž jsem napětím skoro nedýchal. Nenudil jsem se ani minutu. 80%.
  2. Hannibal
    Hannibal (2013)
    7.5
    Příjemně krvavé a s brilantními herci. Člověk musí ocenit Fullerův plán - Hannibalovu mistrovskou manipulaci - , který na pozadí jednotlivých epizod naplňuje, přičemž kompletní obraz má divák možnost uzřít, až na samém konci seriálu, kdy do sebe vše zapadne. Za to palec nahoru. Jen by nemusely kulisy tvořit mnohdy zvláštní případy a jejich možná příliš uvalená a zkratkovitá vyústění (Totem, vrah s "andělskými křídly" a jeho nemožná sebevražda ...) 1.Sezóna - 70%.____________Druhá sérka výrazně lepší. Vynutí hlavního děje jednoznačně zajímavější (šílené vraždy ustoupily do pozadí a konečně se naplno rozjíždí fantastická manipulativní hra). Každý díl stočí události nečekaným směrem, aby to nakonec dotáhl do šokujícího, krvavého a zcela nečekaného finále, které v základu vycházi z hlavních knižních pilířů, ale protáhne se k nim vlastní cestou. Mnohé čtenáře tohle utnutí asi rozhodí, ale Fuller hraje s Hannibalem svojí hru a ukončit to takhle, to chce pořádný koule. A to se cenní. 2. sezóna - 80%.
  3. Iron Man 3
    Iron Man 3 (2013)
    8
    Drzejší (to co Black provede s Mandarínem je nebývale troufalé, ale též neuvěřitelně zábavné), vážnější / dospělejší a emocionálně hlubší, než všichni předchozí Iron Mani dohromady. Ale taky mnohem hravější a zábavnější! Není to žádné oscarové veledílo, ale na komiksový blockbuster to má super scénář (Shane Black se nezapře, nejen kvůli Vánocům :), skvostné herce ( Downey hraje do roztrhání těla a Kingsley je... famózní!) a fajn zpracování (líbila se mi práce s kamerou, koncept dálkového ovládání a hlavně zapojení Tonyho do akce bez obleku). Lepší zakončení trilogie si "Železňák" nemohl přát. Tečka.
  4. Trans
    Trans (2013)
    8.5
    WOW, tak tomuhle říkám mindfuck! Boyle neustále zatápí pod kotlem, neustále si hraje s divákem, efektní vizuály efektně prolíná s efektní hudbou a krouží / pohazuje kamerou, přičemž dává dohromady příběhové puzzle. Jenže je neskládá běžným způsobem od krajů / začátku či od středu, ale zdánlivě na přeskáčku. A když pak v závěru před divákem odhalí finální obraz, dostaví se katarze lepší než ten nejlepší fet na světě. Prostě tripový koncert s vynikajícími herci (McAvoy šplhá stále výš, Cassel nezklame nikdy a "Rozárka" je femme fatale jak má být ). Jste můj hrdina, pane Boyle.
  5. Zmizení
    Zmizení (2013)
    8.5
    Dvě a půl hodiny jsem seděl, užívaje si tu skvostnou atmosféru, napnutý jak struna do poslední sekundy a tetelil jsem se blahem. Tohle je prostě ta správná - na scénář, herce (všichni do jednoho famózní, ale Jackman s Gyllenhaalem těžce vládnou) a na promyšlenou režii (ten film je skvěle poskládanej, s ničím se nezdržuje a skvěle udržuje napětí / pozornost) sázející - pecka, vedle které většina (nejen) letošní produkce bledne závistí. Jo, a taky to má skvělou kameru.
  6. Riddick
    Riddick (2013)
    6
    Stylový (a pokorný) návrat ke kořenům. Dieselův megafrajer se vrátil na temnou planetu vymýtit zdejší krvežíznivou havěť a pokrájet pár osvalenej borců po něm jdoucích k tomu. Scénář přitom sice ztratil někde cestou, ale to je paradoxně pro tenhle upřímný, nekompromisní, drsný a velmi chutný šestákový koktejl plus (nehraje se tu na žádné velkolepé dějové veletoče, které k Riddickovi vůbec nepasují, jak víme z minulého dílu :-). Za mě nejlepší dobrodružství holohlavého antihrdiny. P.S. - Zvláštní plus ještě za Katee Sackhoff - jednak pro ni mám slabost a druhak jí tahle drsná poloha neuvěřitelně sluší / sedí.
  7. EXODUS: Bohové a králové
    EXODUS: Bohové a králové (2014)
    8
    Jako zapřísáhlého ateistu mě oslovil nečekaně chytrý scénář, který ukazuje Boha v mnohdy nelichotivém světle a z Mojžíše (mimochodem FANTASTICKÝ Bale!) dělá muže rozumu a zdravé skepse. A byť v určitém bodu musí dojít k následování "vyšší moci", děje se tak stále v určitých mezích onoho zdravého rozumu( víceméně:-). Navíc Zaillian skvěle pracuje se sympatiemi k oboum zúčastněným stranám ( Ramses nabídne několik velmi přesvědčivých a hlavně rozumných argumentů). A Scott? Tak ten by to nedokázal špatně zaranžovat, ani kdyby chtěl - jinými slovy : vizuál skvostný, bitvy a bitky skvělé, měřítko patřičně velkolepé a rány egyptské jsou v jeho podání vyloženě slastí. 80%. A pokud jde o možnou režisérskou verzi, jistě přinese určité rozšíření (především asi víc z egyptského dvora - že by něco z Ramsesova tokání a nějákých intrik jeho drahé matinky?), ale mě vykreslení postav a jejich motivů ve verzi v kinech promítané příjde zcela dostačující - tj. v žádném případě se neopakuje situace, jenž nastala u Království nebeského.
  8. Wolverine
    Wolverine (2013)
    5
    Znovu naprosto zbytečná štace, která opět sráží toliko milovaného adamantiového rabiáta do hlubokých vod podprůměru. A to je rozjezd tak slibný, když je úvodní půlhodina skutečně atmosférickým pokoukáním, jenž překypuje tím vytouženým "Wolverinovským" feelingem. Jenže pak, během pohřební scény, dojde i k pohřbení filmu samotného. Atmosféra postupně vyprchává (i když sem tam přijde světlejší okamžik - komiksově povědomá katana v břiše, výslech ministra...) a debilita zápletky roste s každou minutou, aby při finále s megarobotem (WTF?!?) definitivně vyprchala i nejsilnější devíza filmu - Jackmanovo charisma. Další hřebíček do rakve mé milované frančízy. A zklamání roku. P.S. - Potitulková scéna vnáší do děje jen další mišmaš, ale je milým mementem věcí minulých a snad i velkým příslibem večí příštích.
  9. Pot a krev
    Pot a krev (2013)
    7
    "Ježíš je Pán, ale kokain je král!" Americký sen trochu jinak v rozverné režii Míši Baye. Žánrově těžko uchopitelný a extrémně bizarní film, co se diváckého zážitku týče. V čistě komediálních momentech skutečně zábavné, aniž by to bylo trapné či přehnaně nechutné. V těch dramatičtějších / vážnějších chvílích (kterých je "překvapivě" mnoho) je to místy ... trošičku rozpačitější. Dohromady je to ale skutečně zajímavě absurdní pokoukání, které je především skvěle natočené - Bayovi efektní kamerové průlety a zpomalovačky, jeho záliba v rychlých autech a topmodelkách (těch hlavně :-) mě nikdy neomrzí - a zahrané (ústřední trio si ty vyposilovaný gumáky evidentně užilo). Nejlepší Michaelův film od prvních Transformers. 70%.I Believe in Fitness.
  10. Elysium
    Elysium (2013)
    8
    Fajnová sci-fi historka z perfektně navrhnutého a skvěle oživeného světa budoucnosti s lahodnou videoherní příchutí, zbrocená v potu, krvi a prachu s funkčním emocionálním rozhraním. A stejně tak s funkčními a dostatečně vykreslenými postavami - Max (standardně dobrý, uvěřitelný a sympatický Damon) chce žít, paní ministryně (FANTASTICKÁ a naplno si to vychutnávající Jodie Foster) ráda moc a svůj způsob života, Kruger ( kurevsky úžasnej Copley) má prostě rád svou práci a politiku (respektive politiky) zrovna nemusí :-) - a dokonce z vyprávění vyplyne i nějaké to poselství / myšlenka. Pravda, Elysium nejede na plný plyn, nikdy není nic tzv. vyhuleno na maximum, všechno je zkrátka "tak akorát", kvůli čemuž se Blomkampův biják asi nestane klasikou / žánrovým milníkem, ale dobrej film to je a né, že ne. 80%.
  11. Hobit: Šmakova dračí poušť
    Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
    8
    Šmakózní! Poutavější, dějově a i vizuálně výživnější a hlavně temnější / dospělejší část hobitího dobrodružství. Atmosferický prolog dokonale naladí na potemělejší notu, děj krásně odsýpá ( po prologu hurá za Medďedem, potom do Temného hvozdu pohrát si s pavoučky, přátelsky pokecat s elfy, krátce nakouknout k Nekromantovi a přes Jezerní město do nádherného dračího finále), nikde se zbytečně nestojí a nostalgicky nevzpomíná (jako minule:-) a jedna skvělá akce střídá druhou. A když přidám zajímavě se vyvíjející stávající postavy (Bilbo, Thorin, konflikty ve "společenstvu" trpaslíků...) a šťavnaté postavy nové (Bard a pak HLAVNĚ Tauriel, která je nejen správně ostrá bojovnice, ale také nejkrásnější elfka Středozemě :-), tak musím prohlásit, ... že mi to šmakovalo! A závěrečný cliffhanger mě ani trochu nenaštval, ale spíš hezky navnadil na věci příští.
  12. Konzultant
    Konzultant (2013)
    9
    Byl jsem slepý, ale teď už vidím. Aneb po prvním setkání s Konzultantem jsem jen nechápavě kroutil hlavou, aby mi až druhé zhlédnutí vpálilo do ksichtu, že jsem asi úplnej idiot, když jsem to poprvé neviděl. Ridleyho skvělá / technicky precizní režie, fantastičtí herci (Bardem a Pitt si to evidentně skvěle užívají a Fassbender je vynikající v každé poloze - ať už jako frajírek, co se sere do drogovejch kšeftů s vidinou "easy money", či jako totálně zlomenej týpek) a predevším scénář, který nejde divákovi vstříct a na první pohled vypadá jako nesouvislý rádobyfilosofický plkání, ale na ten druhý... je skoro geniálním existenciálním přemítáním plným životních pravd. Nebo jsem debil a vychvaluju hovadinu.
  13. Jack Ryan: V utajení
    Jack Ryan: V utajení (2014)
    7
    Příjemná záležitost. Na současnou módu dospělejších / vážnějších / temnějších blockbusterů z vysoka kašlající pohodová podívaná, jenž sází především na postavy ( jejichž vztahy a dialogové výměny mě hodně bavily), sympatické herce (všichni do jednoho!), režíjně vymazlené detaily a nostalgii diváků toužících po starých dobrých časech, kdy si to v žánru rozdával hodný Západ se zlým Východem. Úlitbou době budíž jen dějová aktualizace ( ekonomika místo atomovek) a moderně střižená akce, ve které ale není Branagh moc kovaný. Takže dobře odsýpající ( od příletu do Moskvy i celkem napínavý) oldschool, v dnešní době v podstatě takový malý unikát, který se sice netrefí do vkusu většinové divácké obce, ale mně přišel k duhu.
  14. 300: Vzestup říše
    300: Vzestup říše (2014)
    6.5
    300: Óda na Evu Green. Ta ženština je skutečně absolutně dokonalá. Kdykoliv se objeví v záběru, pozvedá svou přítomností film o několik úrovní výš (a není to jen její krásou, ale hlavně je z celého ansámblu herecky nejschopnější a její Artemisia je zdaleka nejzajímavější postavou filmu). A s tím se pojí i hlavní problém téhle stylizované podívané, jelikož krom Evy a povedené akce ( řádně krvavá a divoká, efektní, dynamická a přitom přehledná se spoustou cool zpomalovaček navrch) nemá co nabídnout. Zbylé postavy jsou krajně nezajímavé, případně nesympatické ( hlavní hrdina nepobral charismatu, ani co by se za nehet vešlo), děj samotný je pak zbytečně ukecaný (většina proslovů je na hranici únosnosti) a rozháraný. 65%.
  15. Captain America: Návrat prvního Avengera
    Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
    9
    No teda! Tak takhle nařachanej akčňák bych od Marvel Studios nečekal! O to víc je potěšující, že to není jen vyprázdněná řež, nýbrž skvělou komiksovou poetikou podbarvená, dobrým příběhem vybavená podívaná s ultimátním sympaťákem v čele. Emocí je též dostatek, stejně jako vtipu a herců, kteří to mají těžce v malíku, díky čemuž se druhej Kap může směle počítat mezi nejpovedenější letní bijáky, ba co víc, společně s Avengers je nejlepším koněm Marvel Studios. Tak proč mu ten plnej počet nevpálit, že? P.S. Scarlett je čím dál dokonalejší. P.P.S. Druzí Avengers se nám velmi pěkně rýsují / vybarvují.
  16. X-Men: Budoucí minulost
    X-Men: Budoucí minulost (2014)
    7
    Fajn blockbuster. Ale já od X-Menů (zvlášť, když je režíruje Singer) očekávám trošíčku víc. Budoucí minulost totiž jen klouže po povrchu - občas pobaví (Quicksilver jede a Wolvie taky válí), občas nostalgicky zahřeje u srdce, ale příběh nedáva moc smysl, osudovost pramenící z apokalyptické premisy je nedostatečně vytěžená a emocionální hloubku s charakterovou propracovaností / výživností prvních dvou částí ságy a První třídy jsem též hledal marně. A sluníčkové finále, které neguje událostí původní trilogie (tj. tvůrci dobrovolně a prakticky bezdůvodně zahodí to nejlepší, co v sérii vzniklo) taky dvakrát nepotěší. A navíc do budoucna značně svazuje ruce. 70%.
  17. Strážci Galaxie
    Strážci Galaxie (2014)
    8
    Parádička! Space opera jak má být. V posledních letech se rozmohlo točit ( nejen komiksové filmy) vážněji / seriózněji - tj. plné hutných konfliktů, se snahou přiblížit fikční svět realitě a (bohůžel) s minimem humoru. Marvel Studios to ve svých filmech už nějáký čas narušuje a jde mu primárně o zábavu, ale až Gunn dovedl tenhle koncept k dokonalosti. Jeho film z vysoka kašle na nějákou " realitu" (fyzikální zákony, stejně jako fyzické možnosti hrdinů, jsou mu šumák), je plný nadhledu a (z dnešního pohledu) podvratnosti, humoru ( často sebeshazovačného), ale hlavně disponuje bandou hrdinů tak sehranou a hláškující, že bez diskuzí aspirují na největší týmové sympaťáky. A s touhle podvratností a návratem k fantastickým a bezstarostným dobrodružstvím ( ve kterých ale skvěle fungují i vážnější momenty! ) staré dobré Space opery dokonale koresponduje umanutý a pomstychtivý arcilotr lačnící po mocném artefaktu s nezměrnou silou, přičemž perfektně vymyšlený a obsáhlý svět plný různorodých a " podivných" postaviček to skvěle doplňuje. A vesmírné prostředí umožnuje (na rozdíl od ostatních marvelovek) úplné odproštění od reality - tudíž plné splinutí se světem fantazie, díky čemuž je film i nejsamostatnější. A skvělé triky už jsou jen pověstnou třešinkou na dortu. 80%. Všichni tančíme!
  18. Zmizení Eleanor Rigbyové: On
    Zmizení Eleanor Rigbyové: On (2013)
    7
    Žádná slaďoučká hollywoodská romantika, ale realistickým dojmem působící výsek ze vztahové krize (takže spíš drámo, než hřejivý pocit u srdíčka). Místy to sice není dostatečně živé, ale to hravě vyváží skvělí herci ( McAvoy přirozený, Chastain skvělá, nicméně hlavně Hinds je lahůdkový), kteří ztvárňují postavy, jimž člověk vyloženě přeje happy end a přirozené / nenucené (nefilozofující) dialogy. Ve výsledku sympatická, svým pojetím originální a ač se to bezprostředně po odchodu z kina nezdá, tak i hlubší dojem ( námět k přemýšlení) zanechávající podívaná. 70%. A jsem zvědav na Její verzi.
  19. Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona
    Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona (2013)
    7
    Po zhlédnutí Její verze konečně vyvstává kompletní obraz, tedy téměř dokonalá symbióza, kdy se ona a on dokonale doplňují - první polovině Její verze dodává smysl Jeho verze ( proto je třeba ji vidět jako první), kdežto druhá půlka zpětně dodává potřebné kontury zas Jeho příběhu. A opět se potvrzuje, že oba příběhy jsou slastí i z hlediska vedlejších postav ( u něj Hinds, u ní skvělá Viola Davis). Nicméně, jako chlapovi, je mi Jeho interpretace ( která je dle mého ucelenější a samostatnější) mnohem bližší. To je ale (nejspíš) to, co Benson chtěl - takže úspěch. 70%. Unikátní podívaná realisticky zachycující světy mužů a žen.
  20. Železná srdce
    Železná srdce (2014)
    8
    Klasická, dopředu odhadnutelná story, vybočující z řady žánrovek díky podání ( zachycuje válku, atmosféru a hlavně lidi válkou semleté z trochu jiné strany, než bývá obvykle zvykem), grupě skvělých postav ( Pittův Wardaddy je pro mě unikátně napsaný a zahraný charakter, stejně jako Boyd v překvapivě dokonalém podání LaBeoufa) a samozřejmě skvělému aranžmá (No,.. Ayer!). Absolutní chlapáctví, bláto a krev, už "jen" velmi příjemně dotváří celkový feeling. 80%.
  21. Terminator Salvation
    Terminator Salvation (2009)
    7
    Tak, s odstupem času... Musím hodnocení zvednout. Stále mi několik věcí vadí, hlavně dostatečně nedokreslený Connor ( i když Bale se snaží) a rozpačitý konec ( do dneška mě sere, že původní údernější pointa unikla na net, načež museli narychlo splácat tu stupiditu s hertznama). Naštěstí tyhle dva nedostatky beze zbytku vynahrazuje dobrý příběh (a né, že ne!), chutná postapo atmosféra ( sic bych si jí možná přál maličko tíživější, ale vzhledem k tomu, že se jedná v podstatě o začátek války, tak je to v pořádku), skvělá a všudypřítomná akce a postava Marcuse - bez diskuze na Salvation to nejzajímavější, ať už zakomponováním do děje ( a plánu Skynetu ), barvitostí charakteru ( na blockbuster) a hereckým projevem ( asi nej Worthington). No, přidám-li ještě zbylé figurky ( třeba Kyle) a nesčetná pomrknutí napříč sérií ( od ikonických hlášek až po ikonické záběry), vychází mi důstojné pokračování slavné frančízi. 70%. A doufám, že se někdy v budoucnu dočkáme hutnějšího režisérského sestřihu.
  22. Na hraně zítřka
    Na hraně zítřka (2014)
    9
    No ty bláho! Od Vetřelců tu takovej sci-fi nářez nebyl. Atraktivní a až na dřeň vytěžená premisa, chytrý scénář a luxusní balení. Jeden nápad a cool scéna stíhá druhou, humor je stejně používaný/důležitý jako akční vychytávky, Tom do toho šlape na maximum a full metal bitch Emily Blunt chci mít doma. Ale hlavně (což se v blockbusterech moc nevidí) naplno fungují emoce a chemie, díky čemuž se mi podařilo k těmhle živelným postavám neuvěřitelně přilnout. Těžko bych si dokázal představit lepší letní zábavu. Pecka. Ale absolutní.
  23. Zmizelá
    Zmizelá (2014)
    10
    Neuvěřitelně boží podívaná. Manželská satira mixnutá detektivním psychothrillerem. Sarkastická, černohumorná, velmi cynická a krutá. Skvěle napsaná, do posledního detailu famózně zrežírovaná audiovizuální bomba s nejlepší femme fatale od dob Základního instinktu, která precizně drží pozornost, neustále navozuje pocit nejistoty a do poslední minuty překvapuje. A s dokonale nepříjemným vyvrcholením, které opakovaně přináší neuvěřitelně slastné uspokojení.
  24. Interstellar
    Interstellar (2014)
    10
    Bože, ten pocit... Všechny vědecké poznatky, nejznámější / nejpravděpodobnější teorie a sny ( závěr ) o cestování vesmírem, které Nolan mistrovsky snoubí s prvotřídním dobrodružstvím, nezměrným množstvím srdceryvných emocí a svým vizionářským a epickým vizuálem ( a samozřejmě Zimmer hraje o sto šest), přičemž ještě stíhá odkazovat a vzdávat holt svým inspiračním zdrojům, mocně gradovat i filozofovat o lidství. Jistě, šlo by to kvůli několika věcem rozcupovat ( i když dle mého má každé políčko filmu svůj důvod - je jasná inspirace, vše má opodstatnění a svou funkci i smysl ve vyprávění), ale ten pocit... Ten z toho dělá další Nolanův nesmazatelný otisk na mé cinefilské duši. P.S.: McConaughey je neuvěřitelně přesný a Hathaway je pod Nolanovým dohledem čím dál lepší.
  25. Hobit: Bitva pěti armád
    Hobit: Bitva pěti armád (2014)
    8
    Tak... U mě dobrý. Pokračuje se ve stejně svižném tempu a temnější atmosféře jako minule, což je jedině ku prospěchu. Vizuál už mi konečně zachutnal, emocionální spojení se mi též zdařilo, postavy pořád táhnou ( a v rámci trilogie je jejich vývoj uspokojivě doťuknut), navíc se (narozdíl od předešlích dvou štací) zadařilo k ději naroubovat i zajímavá, podnětná a nosná témata, takže jsem z kina odcházel spokojen. Nadmíru spokojen. Neochvějně pevných 80%. A nebýt nudy jménem Neočekávaná cesta, neměla by sága o Středozemi slabého místa.
  26. Království nebeské
    Království nebeské (2005)
    9
    Uzřel jsem promyšlenou pecku, v nichž má každá minuta z tříhodinové stopáže své místo ( Director's cut samozřejmě, kinosestřihu se vyhněte!), která je precizně natočená, skvěle napsaná a zahraná (i Bloom je fajn), a jenž je víc než historickým eposem, nastaveným zrcadlem současnosti. Skvělá práce Ridley, tří hodiny jsem jen konsternovaně zíral.
  27. Archangel
    Archangel (2005)
    6.5
    První dvě části jsou naprosto dokonalou a napínavou detektivkou. A pak příjde třetí část a místo skvělého vyvrcholení, dostaneme slabou slátaninu, která shazuje vše dobré z předchozích částí.
  28. Láska nebeská
    Láska nebeská (2003)
    9
    Kouzelná romantická vyprávěnka plná nápadů, originality a nezapomenutelných scén (a lásky samozřejmě:). Na vánoce nesmí chybět!
  29. Jak na věc
    Jak na věc (2002)
    9.5
    Tenhle film prostě miluju! Hugh Grant vystřihl neuvěřitelně sympatického cynika, jehož hlášky by se z fleku měly tesat do kamene. Parádní zábava a pro mě už tradiční vánoční film. Tohle zkrátka nesmí u štědrovečerního stolu chybět:)
  30. Expresní zásilka
    Expresní zásilka (2012)
    8.5
    Jízda! Skutečně jsem žasnul nad Koeppovou dokonalou režií. Technicky (kulometný střih a famózní práce s kamerou ! ) precizní svižná akční jízda, kterou jsem hltal od začátku dokonce. Ano, k dokonalému odsýpání by to chtělo vybroušenější zápletku, nicméně ta perfektní forma veškeré pochybnosti o obsahu naprosto upozadí.
  31. Total Recall
    Total Recall (2012)
    7.5
    Scenáristicky tupá hollywoodská zábava. Ovšem režijně absolutně perfektně odvedená sci-fi jízda. Akce je boží, sci-fi serepetiček je spousta a práce s kamerou je vynikající. Wiseman je skvělý režisér, který 200 miliónový rozpočet vytěžil do posledního centu a natočil vizuálně skvostnou podívanou plnou atrakci, na kterou se krásně kouká (stejně jako na Kate Beckinsale :-) a jejíž jedinou vadou na kráse je právě scénář. Nicméně hloupost zápletky mi nezabránila, abych si tuhle nablýskanou letní jízdu jaksepatří užil.
  32. Ve jménu krále
    Ve jménu krále (2007)
    0
    FARMÁŘ SE VRÁTÍ! Režijním vedením, skladbou scén (střih je opravdu příšerný), scénářem a vlastně vším je to příšerná hovadina! Opravdu jsem měl místy dojem, že mi to rozleptá mozek.