?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kurt-Georg Kiesinger: Filmy a seriály

  • Baader Meinhof Komplex
    Baader Meinhof Komplex (2008)
    Film
    Německo na prahu sedmdesátých let. Andreas Baader, Ulrike Meinhofová a Gudrun Ensslinová, děti příslušníků "nacistické generace", bojují proti všemu, co pokládají za projevy "nového fašismu": americká politika ve Vietnamu, vykořisťování zemí třetího světa, postoj Západu k doutnajícímu blízkovýchodnímu konfliktu. Samotná skupina se postupně víc a víc radikalizuje, nakonec vznikne Frakce Rudé Armády (RAF) - teroristická skupina, která v zemi organizuje stále krvavější atentáty a vraždí prominentní politiky a podnikatele. Na druhé straně stojí Horst Herold, šéf Spolkového kriminálního úřadu, který činy celé skupiny ostře odsuzuje a RAF úspěšně pronásleduje, motivaci teroristů se zároveň pokouší porozumět.
    Režie:Uli Edel
    78%
    Německo na prahu sedmdesátých let. Andreas Baader, Ulrike Meinhofová a Gudrun Ensslinová, děti příslušníků "nacistické generace", bojují proti všemu, co pokládají za projevy "nového fašismu": americká politika ve Vietnamu, vykořisťování zemí třetího světa, postoj Západu k doutnajícímu blízkovýchodnímu konfliktu. Samotná skupina se postupně víc a víc radikalizuje, nakonec vznikne Frakce Rudé Armády (RAF) - teroristická skupina, která v zemi organizuje stále krvavější atentáty a vraždí prominentní politiky a podnikatele. Na druhé straně stojí Horst Herold, šéf Spolkového kriminálního úřadu, který činy celé skupiny ostře odsuzuje a RAF úspěšně pronásleduje, motivaci teroristů se zároveň pokouší porozumět.
    Režie:Uli Edel
    1
  • Kdo, když ne my
    Kdo, když ne my (2011)
    Film

    Na začátku 60. let se v dusné atmosféře provinčního Západního Německa do sebe vášnivě zamilují Bernward Vesper a Gudrun Ensslinová, spolužáci z vysoké. Tito dva nadšení vyznavači psaného slova najdou vydavatelství, jehož první publikací bylo, paradoxně, kontroverzní dílo Bernwardova ostrakizovaného otce, nechvalně známého nacistického autora. Bernward hájí tvůrčí schopnosti svého otce, dokonce i když je pronásledován tátovou podezřelou minulostí. Gudrun se vehementně pouští do pátrání po roli svého vlastního otce v rámci Hitlerovi Třetí říše.

    Vrůstající neklid tehdejší doby na ně značně působí a oba mladí lidé se snaží bojovat proti konformismu a popírání skutečností. Poté, co se jejich bouřlivý vztah téměř rozpadne kvůli Bernwardově nevěře, začínají znovu. Roku 1964 se přestěhují do Západního Berlína. Své síly spojí s levicovými spisovateli a politickými aktivisty, stávají se součástí rozšiřujícího se globálního povstání: „Kdo, když ne my; Kdo, když ne my?“ Ale nespokojenost se světem znamená naprostý konec jejich vztahu. Na konci 60. let se Gudrun přidává k cílům rebelského Andrease Baadera a Bernward riskuje své zdraví užíváním psychedelických drog ve snaze konečně dopsat román odkazující na změnu světa…

    59%

    Na začátku 60. let se v dusné atmosféře provinčního Západního Německa do sebe vášnivě zamilují Bernward Vesper a Gudrun Ensslinová, spolužáci z vysoké. Tito dva nadšení vyznavači psaného slova najdou vydavatelství, jehož první publikací bylo, paradoxně, kontroverzní dílo Bernwardova ostrakizovaného otce, nechvalně známého nacistického autora. Bernward hájí tvůrčí schopnosti svého otce, dokonce i když je pronásledován tátovou podezřelou minulostí. Gudrun se vehementně pouští do pátrání po roli svého vlastního otce v rámci Hitlerovi Třetí říše.

    Vrůstající neklid tehdejší doby na ně značně působí a oba mladí lidé se snaží bojovat proti konformismu a popírání skutečností. Poté, co se jejich bouřlivý vztah téměř rozpadne kvůli Bernwardově nevěře, začínají znovu. Roku 1964 se přestěhují do Západního Berlína. Své síly spojí s levicovými spisovateli a politickými aktivisty, stávají se součástí rozšiřujícího se globálního povstání: „Kdo, když ne my; Kdo, když ne my?“ Ale nespokojenost se světem znamená naprostý konec jejich vztahu. Na konci 60. let se Gudrun přidává k cílům rebelského Andrease Baadera a Bernward riskuje své zdraví užíváním psychedelických drog ve snaze konečně dopsat román odkazující na změnu světa…

    2