?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kim Joo-Sung: Filmy a seriály

  • Biyeolhan geori
    Biyeolhan geori (2006)
    Film
    Byung-doo (Jo In-seong) je bezvýznamný 29-letý gangster žijící v Soulu, kterému se stále nedaří zlepšit své postavení uvnitř zločinecké organizace. Podporuje svou těžce nemocnou matku a dva mladší sourozence, ale poslední dobou není jeho finanční situace zrovna nejlepší a problémy se na něj už začínají valit. Když se jednou boss organizace Hwang (Jeon Ho-jin) zmíní o obrovských problémech, které mu působí prokurátor Park, Byung-doo vidí šanci, jak vylepšit svou pozici v organizaci a zároveň tak vyřešit své finanční potíže. Je to šance, která už by se nikdy nemusela opakovat. Kostky jsou vrženy, prokurátor Park musí zemřít!
    Režie:Ha Yu
    74%
    Byung-doo (Jo In-seong) je bezvýznamný 29-letý gangster žijící v Soulu, kterému se stále nedaří zlepšit své postavení uvnitř zločinecké organizace. Podporuje svou těžce nemocnou matku a dva mladší sourozence, ale poslední dobou není jeho finanční situace zrovna nejlepší a problémy se na něj už začínají valit. Když se jednou boss organizace Hwang (Jeon Ho-jin) zmíní o obrovských problémech, které mu působí prokurátor Park, Byung-doo vidí šanci, jak vylepšit svou pozici v organizaci a zároveň tak vyřešit své finanční potíže. Je to šance, která už by se nikdy nemusela opakovat. Kostky jsou vrženy, prokurátor Park musí zemřít!
    Režie:Ha Yu
    1
  • Hodný, zlý a divný
    Hodný, zlý a divný (2008)
    Film
    Největší komerční hit tohoto roku a z hlediska divácké návštěvnosti desátý nejúspěšnější film v dějinách jihokorejské kinematografie navazuje na tradici tzv. mandžuských westernů. Tato v zahraničí neznámá a v Koreji zapomenutá kategorie označuje snímky zasazené do prostředí Mandžuska ve třicátých letech dvacátého století, které tematicky odpovídaly americkým westernům. Režisér Kim Ji-woon již ve svých předchozích filmech, jako Rány pod pás, A Tale of Two Sisters či A Bittersweet Life (poslední dva byly uvedeny na prvním ročníku Filmasie), chytře mixoval žánry, případně konfrontoval různé stylové polohy tematicky spjatých subžánrů. Tentokrát v akčním dobrodružném spektáklu spojuje inspiraci legendárním eposem Hodný, zlý a ošklivý Sergia Leoneho s dravou nevázaností klukovsky idealizovaných mandžuských westernů a vyprávěcí strukturou současných blockbusterů. [Filmasia 2008]
    71%
    Největší komerční hit tohoto roku a z hlediska divácké návštěvnosti desátý nejúspěšnější film v dějinách jihokorejské kinematografie navazuje na tradici tzv. mandžuských westernů. Tato v zahraničí neznámá a v Koreji zapomenutá kategorie označuje snímky zasazené do prostředí Mandžuska ve třicátých letech dvacátého století, které tematicky odpovídaly americkým westernům. Režisér Kim Ji-woon již ve svých předchozích filmech, jako Rány pod pás, A Tale of Two Sisters či A Bittersweet Life (poslední dva byly uvedeny na prvním ročníku Filmasie), chytře mixoval žánry, případně konfrontoval různé stylové polohy tematicky spjatých subžánrů. Tentokrát v akčním dobrodružném spektáklu spojuje inspiraci legendárním eposem Hodný, zlý a ošklivý Sergia Leoneho s dravou nevázaností klukovsky idealizovaných mandžuských westernů a vyprávěcí strukturou současných blockbusterů. [Filmasia 2008]
    2
  • 3
  • 4