?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Richard Taylor: Filmy a seriály

  • Pán prstenů: Návrat krále
    Pán prstenů: Návrat krále (2003)
    FilmRole: Corsair of Umbar (uncredited)
    • Max
    • Amazon Prime Video
    • O2 TV
    • +3
    92%
    1
  • Master & Commander: Odvrácená strana světa
    Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    • Rakuten
    • +1
    Námořní kapitán Jack Aubrey se stává poprvé velitelem lodi, která míří do oceánu, přímo do jedné z námořních bitev proti Napoleonovým lodím. Je to brilantní taktik, statečný bojovník, který je oceňován i za přímý boj muže proti muži. Je také milovník kultivované a vtipné konverzace, je muzikální a hraje na housle. Kapitánovým protějškem je jeho přítel Stephen (Paul Bettany), lékař a vynikající britský špión. Na pozadí napoleonských válek je rozehráno vzrušující dobrodružství. Režisér Peter Weir (např. Truman Show, Zelená karta) natočil velkofilm Master & Commander: Odvrácená strana světa s hvězdným obsazením v čele s oscarovým Russellem Crowem (např. Čistá duše, Gladiátor). Ten tu předvede zase jednu ze svých dokonalých proměn, které k věrohodnosti postavy patří. Bude blonďatý a dokonce k roli studoval hru na housle. Film byl natočen v Mexiku s náročným technickým vybavením včetně gigantického vodního tanku, který byl použit při natáčení slavného Cameronova Titanicu. Hlavní roli vedle Russella Crowea tak hraje i atraktivní loď H.M.S. Surprise, která je konstruována podle americké stěžňové lodi Rose, repliky fregaty královského loďstva z poloviny 18. století. Tento velkofilm přivádí na stříbrné plátno akční podívanou, námořní dobrodružství a velké herecké příležitosti. Film byl natočen volně podle románů Patricka O'Briana (celkem 18 dílů) , které postupně vydává nakladatelství Talpress.
    Režie:Peter Weir
    80%
    Námořní kapitán Jack Aubrey se stává poprvé velitelem lodi, která míří do oceánu, přímo do jedné z námořních bitev proti Napoleonovým lodím. Je to brilantní taktik, statečný bojovník, který je oceňován i za přímý boj muže proti muži. Je také milovník kultivované a vtipné konverzace, je muzikální a hraje na housle. Kapitánovým protějškem je jeho přítel Stephen (Paul Bettany), lékař a vynikající britský špión. Na pozadí napoleonských válek je rozehráno vzrušující dobrodružství. Režisér Peter Weir (např. Truman Show, Zelená karta) natočil velkofilm Master & Commander: Odvrácená strana světa s hvězdným obsazením v čele s oscarovým Russellem Crowem (např. Čistá duše, Gladiátor). Ten tu předvede zase jednu ze svých dokonalých proměn, které k věrohodnosti postavy patří. Bude blonďatý a dokonce k roli studoval hru na housle. Film byl natočen v Mexiku s náročným technickým vybavením včetně gigantického vodního tanku, který byl použit při natáčení slavného Cameronova Titanicu. Hlavní roli vedle Russella Crowea tak hraje i atraktivní loď H.M.S. Surprise, která je konstruována podle americké stěžňové lodi Rose, repliky fregaty královského loďstva z poloviny 18. století. Tento velkofilm přivádí na stříbrné plátno akční podívanou, námořní dobrodružství a velké herecké příležitosti. Film byl natočen volně podle románů Patricka O'Briana (celkem 18 dílů) , které postupně vydává nakladatelství Talpress.
    Režie:Peter Weir
    2
  • Braindead - Živí mrtví
    Braindead - Živí mrtví (1992)
    Film
    79%
    3
  • 30 dní dlouhá noc
    30 dní dlouhá noc (2007)
    Film
    • Google Play

    Na nejsevernějším cípu Ameriky leží městečko Barrow. Každou zimu toto nehostinné místo na 30 dní ovládne tma, mráz a samota. Letošní zima však přinese i smrt... A Oni se blíží rychle. Překračují zamrzlou tundru, cestou odřezávají komunikace a únikové cesty. Obyvatelé městečka Barrow nemůžou zastavit to, co přichází. Krvežízniví upíři se vydávají na šílenou žranici. Je to svět, o němž dosud jen snili. Nekonečná noc a nekonečná zásoba krve a masa. V mrazivém vzduchu se vznáší jen strach. Naděje se vypařuje tak rychle, jak na sněhu stydnou rozsápaná těla. Jenom dva lidé stojí mezi hladovými vetřelci a těmi, kdo přežili první krvavý útok. Šerif Eben a jeho žena Stella bojují, aby mohli zase spatřit denní světlo. Dokážou městečko zachránit nebo se setmí navždy?

    72%

    Na nejsevernějším cípu Ameriky leží městečko Barrow. Každou zimu toto nehostinné místo na 30 dní ovládne tma, mráz a samota. Letošní zima však přinese i smrt... A Oni se blíží rychle. Překračují zamrzlou tundru, cestou odřezávají komunikace a únikové cesty. Obyvatelé městečka Barrow nemůžou zastavit to, co přichází. Krvežízniví upíři se vydávají na šílenou žranici. Je to svět, o němž dosud jen snili. Nekonečná noc a nekonečná zásoba krve a masa. V mrazivém vzduchu se vznáší jen strach. Naděje se vypařuje tak rychle, jak na sněhu stydnou rozsápaná těla. Jenom dva lidé stojí mezi hladovými vetřelci a těmi, kdo přežili první krvavý útok. Šerif Eben a jeho žena Stella bojují, aby mohli zase spatřit denní světlo. Dokážou městečko zachránit nebo se setmí navždy?

    4
  • Nebeská stvoření
    Nebeská stvoření (1994)
    Film
    Film byl inspirován skutečnou událostí, ke které došlo na Novém Zélandu v padesátých letech 20.st.: dvě dívky zavraždily matku jedné z nich. Jackson s Walshovou se detailně zabývali okolnostmi případu a snažili se být věrní skutečnosti - jenže to v případě tohoto filmu znamená něco jiného než obvykle. Tou skutečností, kterou film nabízí, není objektivní pohled vycházející z policejních záznamů, ale pohled jedné z dívek, která si vedla podrobný deník. Film vznikl především na základě tohoto deníku, a tak nabízí svět viděný očima šestnáctileté Pauline Parkerové, vražedkyně vlastní matky. Díky tomu jsou součástí filmu i scény čtvrtého světa, výplodu jejich fantazie, do kterého unikají před nudným a otravným světem všedních spolužaček a nápadníků, prudících učitelek a zrazujících a nechápajících rodičů. Jak Jackson prohlašuje v jednom rozhovoru, právě nespoutaná fantazie dívek ho nejvíc zajímala a vyvolávala v něm pocit sympatií a spřízněnosti. Schopnost vizualizovat tento čtvrtý svět v BOŽSKÝCH STVOŘENÍCH byla tak jakousi malou zkouškou na Tolkiena a naznačuje jeho zájem o vysněné, fantazijní světy, který uplatnil u PÁNA PRSTENŮ.
    72%
    Film byl inspirován skutečnou událostí, ke které došlo na Novém Zélandu v padesátých letech 20.st.: dvě dívky zavraždily matku jedné z nich. Jackson s Walshovou se detailně zabývali okolnostmi případu a snažili se být věrní skutečnosti - jenže to v případě tohoto filmu znamená něco jiného než obvykle. Tou skutečností, kterou film nabízí, není objektivní pohled vycházející z policejních záznamů, ale pohled jedné z dívek, která si vedla podrobný deník. Film vznikl především na základě tohoto deníku, a tak nabízí svět viděný očima šestnáctileté Pauline Parkerové, vražedkyně vlastní matky. Díky tomu jsou součástí filmu i scény čtvrtého světa, výplodu jejich fantazie, do kterého unikají před nudným a otravným světem všedních spolužaček a nápadníků, prudících učitelek a zrazujících a nechápajících rodičů. Jak Jackson prohlašuje v jednom rozhovoru, právě nespoutaná fantazie dívek ho nejvíc zajímala a vyvolávala v něm pocit sympatií a spřízněnosti. Schopnost vizualizovat tento čtvrtý svět v BOŽSKÝCH STVOŘENÍCH byla tak jakousi malou zkouškou na Tolkiena a naznačuje jeho zájem o vysněné, fantazijní světy, který uplatnil u PÁNA PRSTENŮ.
    5
  • Já a moje příšera
    Já a moje příšera (2007)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten
    63%
    6
  • Černé ovce
    Černé ovce (2006)
    Film
    • Filmbox+
    Novozélandská hororová komedie o útoku zmutovaných lidožravých ovcí na malou vesnici bývá ne zcela právem přirovnávána k raným dílům režiséra Petera Jacksona. Celovečerní debut Jonathana Kinga s Jacksonovými opusy spojuje pouze důraz na grotesknost, která je však v Černých ovcích přítomná pouze skrze nezvyklou podobu monster (ani ta však není nijak zvlášť bizarní v porovnání se zmutovanými králíky a kozami ve snímcích Night of the Lepus a Revenge of Billy the Kid). Hrůza a humor tu zůstávají ve vzájemném napětí a nezvrhají se do krvavé komiky útrobních slapsticků jako Bad Taste a Braindead. Kingovo dílo nesměřuje k velkolepě excentrickým komediálním nápadům jako Jacksonovy filmy, ale drží pozice klasického, poctivě zvládnutého „zvířecího“ hororu, který sází na postupnou gradaci napětí a na sympatické postavy. Ovčí mutanti a jejich krvavé útoky jsou trikově brilantně zvládnuté a mistrné zvukové efekty také vyvolávají patřičně zneklidňující odezvu. Podoba monster není vyloženě směšná (humor do snímku dodávají spíše samotní hrdinové, kteří v rámci současného hororu působí výjimečně životně), ale pouze groteskně absurdní. Mistrovství Kingova díla je tedy zcela jiné než u Jacksonových snímků. Jeho podstatou je udržení dvou vzájemně protichůdných emocí – děsu z neznámého a výsměchu absurdnímu.(Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororKomedieGotický
    58%
    Novozélandská hororová komedie o útoku zmutovaných lidožravých ovcí na malou vesnici bývá ne zcela právem přirovnávána k raným dílům režiséra Petera Jacksona. Celovečerní debut Jonathana Kinga s Jacksonovými opusy spojuje pouze důraz na grotesknost, která je však v Černých ovcích přítomná pouze skrze nezvyklou podobu monster (ani ta však není nijak zvlášť bizarní v porovnání se zmutovanými králíky a kozami ve snímcích Night of the Lepus a Revenge of Billy the Kid). Hrůza a humor tu zůstávají ve vzájemném napětí a nezvrhají se do krvavé komiky útrobních slapsticků jako Bad Taste a Braindead. Kingovo dílo nesměřuje k velkolepě excentrickým komediálním nápadům jako Jacksonovy filmy, ale drží pozice klasického, poctivě zvládnutého „zvířecího“ hororu, který sází na postupnou gradaci napětí a na sympatické postavy. Ovčí mutanti a jejich krvavé útoky jsou trikově brilantně zvládnuté a mistrné zvukové efekty také vyvolávají patřičně zneklidňující odezvu. Podoba monster není vyloženě směšná (humor do snímku dodávají spíše samotní hrdinové, kteří v rámci současného hororu působí výjimečně životně), ale pouze groteskně absurdní. Mistrovství Kingova díla je tedy zcela jiné než u Jacksonových snímků. Jeho podstatou je udržení dvou vzájemně protichůdných emocí – děsu z neznámého a výsměchu absurdnímu.(Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororKomedieGotický
    7