5.2

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Milada Kuncová: Filmy a seriály

  • Potkal jsem ho v ZOO
    Potkal jsem ho v ZOO (1994)
    FilmRole: sousedka
    Ivoš, který je častým hostem ZOO v Lešné, kam se dostává bez placení, se tu jednoho dne náhodou seznámí se slepým chlapcem, kterému začne kamarádsky přezdívat Slepoň. A protože chlapec nevidí od narození, rozhodne se Ivoš novému kamarádovi umožnit sáhnout si na některá zvířata. To se samozřejmě nelíbí ošetřovatelům, a tak vše končí divokou honičkou po celé ZOO. Chlapcům se podaří uniknout, i když za cenu toho, že si Slepoň rozbije brýle. To mu ovšem vůbec nevadí, vždyť si sáhl na velkou želvu, pochoval si medvídě, nakrmil žirafu, svezl se na koni. Cestou domů se chlapec svěří Ivošovi nejen s tím, že jeho největším přáním je slepecký pes, ale také, že vlastně nemá žádné přátele. Druhý den se tedy kluci opět sejdou a podniknou výlet za město. Vykoupou se v rybníce a i když se trochu pohádají, hned se zase usmíří. Nakonec je u rybníka zastihne déšť a Ivoš se nachladí. Musí zůstat doma, a aby zahnal nudu, pozve Sleponě a kamarády Jožínka a Máťu na video. Chtějí se podívat na zakázaný hororový film. Plánované představení se však změní ve skutečné drama, když děti zjistí, že do vedlejšího bytu se vloupali zloději. A protože v bytě není telefon, musí vymyslet způsob jak vše ohlásit policii. Nejprve chtějí upozornit Jožínka pomocí vlaštovky. Jenže té si všimne šéf zlodějů a pochopí, že vedlejší byt není prázdný, jak si mysleli.
    Žánry:Rodinný
    61%
    Ivoš, který je častým hostem ZOO v Lešné, kam se dostává bez placení, se tu jednoho dne náhodou seznámí se slepým chlapcem, kterému začne kamarádsky přezdívat Slepoň. A protože chlapec nevidí od narození, rozhodne se Ivoš novému kamarádovi umožnit sáhnout si na některá zvířata. To se samozřejmě nelíbí ošetřovatelům, a tak vše končí divokou honičkou po celé ZOO. Chlapcům se podaří uniknout, i když za cenu toho, že si Slepoň rozbije brýle. To mu ovšem vůbec nevadí, vždyť si sáhl na velkou želvu, pochoval si medvídě, nakrmil žirafu, svezl se na koni. Cestou domů se chlapec svěří Ivošovi nejen s tím, že jeho největším přáním je slepecký pes, ale také, že vlastně nemá žádné přátele. Druhý den se tedy kluci opět sejdou a podniknou výlet za město. Vykoupou se v rybníce a i když se trochu pohádají, hned se zase usmíří. Nakonec je u rybníka zastihne déšť a Ivoš se nachladí. Musí zůstat doma, a aby zahnal nudu, pozve Sleponě a kamarády Jožínka a Máťu na video. Chtějí se podívat na zakázaný hororový film. Plánované představení se však změní ve skutečné drama, když děti zjistí, že do vedlejšího bytu se vloupali zloději. A protože v bytě není telefon, musí vymyslet způsob jak vše ohlásit policii. Nejprve chtějí upozornit Jožínka pomocí vlaštovky. Jenže té si všimne šéf zlodějů a pochopí, že vedlejší byt není prázdný, jak si mysleli.
    Žánry:Rodinný
    1
  • Už se nebojím
    Už se nebojím (1984)
    Film
    50%
    2
  • O moravské zemi
    O moravské zemi (1977)
    Film

    Důvod natočení tohoto filmu je jasný: měl zakrýt slavnou kroniku Vojtěcha Jasného Všichni dobří rodáci, výpověď o tragických důsledcích násilné kolektivizace. Prorežimní režisér Antonín Kachlík se též věnuje združstevňování moravské vesnice, provázenému omyly a donucováním, avšak ve svém optimistickém pohledu zdůrazňuje nadějné vyhlídky, vedoucí ke šťastné budoucnosti. Scelené vesnické lány se sice rodily v bolestech, avšak budou sloužit k užitku všemu dělnému lidu. Stejně jako u Jasného i tady ztělesnil Radek Brzobohatý tvrdohlavého sedláka, který si jen pozvolna přiznává výhody společného hospodaření. Narozdíl od poetické rozšafnosti i jadrnosti Jasného kroniky tu však narážíme na hlomozné pozérství.

    43%

    Důvod natočení tohoto filmu je jasný: měl zakrýt slavnou kroniku Vojtěcha Jasného Všichni dobří rodáci, výpověď o tragických důsledcích násilné kolektivizace. Prorežimní režisér Antonín Kachlík se též věnuje združstevňování moravské vesnice, provázenému omyly a donucováním, avšak ve svém optimistickém pohledu zdůrazňuje nadějné vyhlídky, vedoucí ke šťastné budoucnosti. Scelené vesnické lány se sice rodily v bolestech, avšak budou sloužit k užitku všemu dělnému lidu. Stejně jako u Jasného i tady ztělesnil Radek Brzobohatý tvrdohlavého sedláka, který si jen pozvolna přiznává výhody společného hospodaření. Narozdíl od poetické rozšafnosti i jadrnosti Jasného kroniky tu však narážíme na hlomozné pozérství.

    3