?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Verna O. Hobson: Filmy a seriály

  • Hana a její sestry
    Hana a její sestry (1986)
    FilmRole: Mavis

    Film tematicky i formálne nadväzuje na vrcholné Allenove diela zo 70. rokov - ANNIE HALL a MANHATTAN. Na osudoch troch sestier z newyorskej umeleckej rodiny a ich manželov, rodičov a druhov rozohráva autor typickú koláž svojich obľúbených tém - láska, smrť, umenie, zmysel života. Portrét Hany ako silnej osobnosti, ktorá svojou citlivosťou a vyrovnanosťou poskytuje oporu, ale aj príležitosť na zneužitie všetkým ostatným členom rodiny, hlavne manželovi a sestrám, a práve preto je určitou prekážkou pre ich emocionálne naplnenie, ilustruje komplementárny charakter rodinných úloh a dokazuje Allenovo psychologické majstrovstvo. Povzbudivý a hrejivý film obratne spája skepsu s optimizmom (Allenove neurotické obete civilizácie sú jeho špecifickou tvorivou autoterapiou a verejnou introspekciou) a hlási sa k bohatému komediálnemu dedičstvu americkej kinematografie, avšak ako komédia charakterov a mravov. Film s presvedčením o psychologickej rovnocennosti objektívnej a fiktívnej "reality" rozpráva o potrebe čistého humanizmu ako vzťahu, v ktorom možno odhaľovať ľudské slabosti, hrať sa, vtipkovať a provokovať, no nie urážať ani ponižovať. Allen-režisér bravúrne vedie r"znorodý herecký súbor (M.O'Sullivan je skutočnou matkou M. Farrow), v typickej kreácii upúta Allen-herec.

    75%

    Film tematicky i formálne nadväzuje na vrcholné Allenove diela zo 70. rokov - ANNIE HALL a MANHATTAN. Na osudoch troch sestier z newyorskej umeleckej rodiny a ich manželov, rodičov a druhov rozohráva autor typickú koláž svojich obľúbených tém - láska, smrť, umenie, zmysel života. Portrét Hany ako silnej osobnosti, ktorá svojou citlivosťou a vyrovnanosťou poskytuje oporu, ale aj príležitosť na zneužitie všetkým ostatným členom rodiny, hlavne manželovi a sestrám, a práve preto je určitou prekážkou pre ich emocionálne naplnenie, ilustruje komplementárny charakter rodinných úloh a dokazuje Allenovo psychologické majstrovstvo. Povzbudivý a hrejivý film obratne spája skepsu s optimizmom (Allenove neurotické obete civilizácie sú jeho špecifickou tvorivou autoterapiou a verejnou introspekciou) a hlási sa k bohatému komediálnemu dedičstvu americkej kinematografie, avšak ako komédia charakterov a mravov. Film s presvedčením o psychologickej rovnocennosti objektívnej a fiktívnej "reality" rozpráva o potrebe čistého humanizmu ako vzťahu, v ktorom možno odhaľovať ľudské slabosti, hrať sa, vtipkovať a provokovať, no nie urážať ani ponižovať. Allen-režisér bravúrne vedie r"znorodý herecký súbor (M.O'Sullivan je skutočnou matkou M. Farrow), v typickej kreácii upúta Allen-herec.

    1
  • Zavíráme krám
    Zavíráme krám (2004)
    FilmRole: Lady with Blue Drink
    • Max
    Komorní drama vypráví nezávislé příběhy několika Newyorčanů různého etnického původu, kteří se potkávají ve starobylé brooklynské kavárně u Raskina. Židovský majitel kavárny právě oznámil své rozhodnutí místo prodat, aby poskytl prostor novějšímu a elegantnějšímu zařízení. V průběhu jednoho pracovního dne příběh boří konvenční představy o sociální a rasové rovnosti. Jestli si myslíte, že odhadnete obyčejné lidi podle vzhledu, tak se znovu zamyslete.
    Žánry:Drama
    57%
    Komorní drama vypráví nezávislé příběhy několika Newyorčanů různého etnického původu, kteří se potkávají ve starobylé brooklynské kavárně u Raskina. Židovský majitel kavárny právě oznámil své rozhodnutí místo prodat, aby poskytl prostor novějšímu a elegantnějšímu zařízení. V průběhu jednoho pracovního dne příběh boří konvenční představy o sociální a rasové rovnosti. Jestli si myslíte, že odhadnete obyčejné lidi podle vzhledu, tak se znovu zamyslete.
    Žánry:Drama
    2