?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Don Gray: Filmy a seriály

  • Terminator Salvation
    Terminator Salvation (2009)
    Film
    • Canal+
    • iTunes
    • Rakuten
    • +1
    Píše se rok 2018. Soudný den přišel a zničil moderní civilizaci. Postapokalyptickou krajinu brázdí armády terminátorů, které zabíjejí či loví lidi, ukrývající se v troskách měst a v pouštích. Malé skupinky přeživších se ale mobilizovaly v hnutí odporu, které se ukrývá v podzemních bunkrech a využívá každé příležitosti k útoku na nepřátelské jednotky, které jsou v obrovské přesile. Terminátory řídí síť umělé inteligence Skynet, která si uvědomila sebe sama před 14 lety a během okamžiku se obrátila proti svým tvůrcům a sežehla nic netušící svět atomovým peklem. Jen jediný muž věděl, že se Soudný den blíží. Jeden muž, jehož osud je navždy spojen s osudem celého lidstva: John Connor. Svět se nyní nachází na počátku osudových událostí, před nimiž byl John Connor celý život varován. Jeho víru v to, že má lidstvo šanci tuto válku vyhrát, ale zviklalo cosi neočekávaného: objevení Marcuse Wrighta, cizince z minulosti, jehož poslední vzpomínkou před tím, než se probral v tomto podivném novém světě, je to, že byl odsouzen k trestu smrti. Connor musí zjistit, zda je Marcusovi možno důvěřovat. Ale když Skynet začne měnit své strategie tak, aby uspíšil porážku hnutí odporu, jsou Connor a Marcus nuceni ke spolupráci, postavit se útokům, infiltrovat hlavní velení Skynetu a postavit se svému nepříteli.
    Režie:McG
    65%
    Píše se rok 2018. Soudný den přišel a zničil moderní civilizaci. Postapokalyptickou krajinu brázdí armády terminátorů, které zabíjejí či loví lidi, ukrývající se v troskách měst a v pouštích. Malé skupinky přeživších se ale mobilizovaly v hnutí odporu, které se ukrývá v podzemních bunkrech a využívá každé příležitosti k útoku na nepřátelské jednotky, které jsou v obrovské přesile. Terminátory řídí síť umělé inteligence Skynet, která si uvědomila sebe sama před 14 lety a během okamžiku se obrátila proti svým tvůrcům a sežehla nic netušící svět atomovým peklem. Jen jediný muž věděl, že se Soudný den blíží. Jeden muž, jehož osud je navždy spojen s osudem celého lidstva: John Connor. Svět se nyní nachází na počátku osudových událostí, před nimiž byl John Connor celý život varován. Jeho víru v to, že má lidstvo šanci tuto válku vyhrát, ale zviklalo cosi neočekávaného: objevení Marcuse Wrighta, cizince z minulosti, jehož poslední vzpomínkou před tím, než se probral v tomto podivném novém světě, je to, že byl odsouzen k trestu smrti. Connor musí zjistit, zda je Marcusovi možno důvěřovat. Ale když Skynet začne měnit své strategie tak, aby uspíšil porážku hnutí odporu, jsou Connor a Marcus nuceni ke spolupráci, postavit se útokům, infiltrovat hlavní velení Skynetu a postavit se svému nepříteli.
    Režie:McG
    1
  • Vánoční skřítek
    Vánoční skřítek (2003)
    Film
    • Netflix
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Jako malého ho odvezli na Severní pól, kde ho vychoval táta skřítek (Bob Newhart). Ale Buddy (Will Ferrell) časem zjistí, že je jiný než ostatní skřítci. Aby našel místo, kam vlastně patří, vydá se hledat svého pravého otce do New Yorku. Právě zde se Buddy dozvídá, proč je jeho otec na seznamu zlobivých. Především ale přijde na to, že příčinou všech Santových problémů je nedostatek vánoční nálady a klidu. Buddy se snaží svému otci a celému světu navrátit vánočního ducha a pohodu, s čímž mu pomáhá půvabná Zooey Deschanel, která je Santovým skřítkem v obchodním domě. Podaří se Buddymu všechny přesvědčit, že Santa (Ed Asner) opravdu existuje?
    63%
    Jako malého ho odvezli na Severní pól, kde ho vychoval táta skřítek (Bob Newhart). Ale Buddy (Will Ferrell) časem zjistí, že je jiný než ostatní skřítci. Aby našel místo, kam vlastně patří, vydá se hledat svého pravého otce do New Yorku. Právě zde se Buddy dozvídá, proč je jeho otec na seznamu zlobivých. Především ale přijde na to, že příčinou všech Santových problémů je nedostatek vánoční nálady a klidu. Buddy se snaží svému otci a celému světu navrátit vánočního ducha a pohodu, s čímž mu pomáhá půvabná Zooey Deschanel, která je Santovým skřítkem v obchodním domě. Podaří se Buddymu všechny přesvědčit, že Santa (Ed Asner) opravdu existuje?
    2
  • 3
  • Let Fénixe
    Let Fénixe (2004)
    Film

    LET FÉNIXE je akční dobrodružný film, ve kterém se skupina trosečníků ocitne po letecké katastrofě v poušti Gobi, bez šance na záchranu. Tváří v tvář pustině, s omezenými zásobami jídla a vody, ohroženi útoky pašeráků, si všichni uvědomí, že jedinou nadějí je dokázat "nemožné": k tomu, aby se dostali z pouště, musí z vraku postavit nové letadlo. Když byli pilot nákladního letadla Frank Towns a jeho spolupilot AJ odveleni do pánve Tan sag v Mongolsku, aby evakuovali personál skončené badatelské expedice, netušili, že tato "rutinní" operace vyústí v boj na život a na smrt - a v neuvěřitelné znovuzrození.

    LET FÉNIXE zahájil svou cestu na velké plátno v roce 1996, kdy producent William Aldrich navrhl společnosti Twentieth Century Fox, aby společně natočili remake filmu "Let Fénixe," který roku 1965 natočil Williamův otec Robert. O rok později Fox a Aldrich uzavřeli smlouvu na nový film LET FÉNIXE. Aldrich pak na projektu pracoval s různými scénáristy několik let.

    Producent John Davis se připojil později. Během práce na filmu Za nepřátelskou linií, který Davis produkoval, se zmínil režisérovi Johnu Mooreovi, že Fox, Aldrich a Davis pracují na nové verzi Letu Fénixe. Moore, který o sobě tvrdí, že je "klinicky posedlý" letadly, Davisovi řekl, že by se režie filmu rád ujal. "Tento projekt skutečně odpovídal mému zájmu o letadla," říká Moore, "ale důležitější je, že je to skvělý lidský příběh. Hrdinové ze sebe musí vydat v nejhorších životních okamžicích úplně všechno. Mají nářadí a zkušenosti ke konstrukci Fénixe, ale pokud by neměli naději, Fénix by nikdy nevzlétl."

    Moore byl pro LET FÉNIXE skvělou volbou. "John se na mnohé věci dívá jinak než většina filmařů," říká Davis. "Má svůj vlastní vyprávěcí jazyk, svůj vlastní svěží styl natáčení. Kamera jakoby byla jeho prodlouženou rukou." "John má při natáčení unikátní oko," dodává producent Wyck Godfrey. "Nesmírně rád přivádí diváky na neznámá místa."

    59%

    LET FÉNIXE je akční dobrodružný film, ve kterém se skupina trosečníků ocitne po letecké katastrofě v poušti Gobi, bez šance na záchranu. Tváří v tvář pustině, s omezenými zásobami jídla a vody, ohroženi útoky pašeráků, si všichni uvědomí, že jedinou nadějí je dokázat "nemožné": k tomu, aby se dostali z pouště, musí z vraku postavit nové letadlo. Když byli pilot nákladního letadla Frank Towns a jeho spolupilot AJ odveleni do pánve Tan sag v Mongolsku, aby evakuovali personál skončené badatelské expedice, netušili, že tato "rutinní" operace vyústí v boj na život a na smrt - a v neuvěřitelné znovuzrození.

    LET FÉNIXE zahájil svou cestu na velké plátno v roce 1996, kdy producent William Aldrich navrhl společnosti Twentieth Century Fox, aby společně natočili remake filmu "Let Fénixe," který roku 1965 natočil Williamův otec Robert. O rok později Fox a Aldrich uzavřeli smlouvu na nový film LET FÉNIXE. Aldrich pak na projektu pracoval s různými scénáristy několik let.

    Producent John Davis se připojil později. Během práce na filmu Za nepřátelskou linií, který Davis produkoval, se zmínil režisérovi Johnu Mooreovi, že Fox, Aldrich a Davis pracují na nové verzi Letu Fénixe. Moore, který o sobě tvrdí, že je "klinicky posedlý" letadly, Davisovi řekl, že by se režie filmu rád ujal. "Tento projekt skutečně odpovídal mému zájmu o letadla," říká Moore, "ale důležitější je, že je to skvělý lidský příběh. Hrdinové ze sebe musí vydat v nejhorších životních okamžicích úplně všechno. Mají nářadí a zkušenosti ke konstrukci Fénixe, ale pokud by neměli naději, Fénix by nikdy nevzlétl."

    Moore byl pro LET FÉNIXE skvělou volbou. "John se na mnohé věci dívá jinak než většina filmařů," říká Davis. "Má svůj vlastní vyprávěcí jazyk, svůj vlastní svěží styl natáčení. Kamera jakoby byla jeho prodlouženou rukou." "John má při natáčení unikátní oko," dodává producent Wyck Godfrey. "Nesmírně rád přivádí diváky na neznámá místa."

    4