Walter Schorsch: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Walter Schorsch: Filmy a seriály

  • Mravnost nade vše
    Mravnost nade vše (1937)
    Film
    Profesor Karas je ve městě váženou osobou. Žije počestný život se svojí ženou a dětmi Evou a Ivanem a jeho životním heslem je "Mravnost nade vše". Ostatně všechno mu vychází do chvíle, než jeho advokáta zkontaktuje jeho nemanželská dcera Věra. V tu chvíli začíná bláznivý kolotoč, do kterého nejvíc zasáhne právě Věra, protože v převlečení za Evinu anglickou vychovatelku se stane součástí Karasovy domácnosti a všechny její členy pomalu odpoutává od upjatosti. Nechybí ani láska - Věra se zamiluje do lékaře Jílovského a Evě poplete hlavu mladý sochař. V tomto snímku hned několik herců dostalo netypické role - Adina Mandlová jako putička Eva, Hugo Haas v roli seriózního profesora a Věra Ferbasová zřejmě ve své nejzdařilejší roli rozumné Věry.
    Žánry:Komedie
    78%
    Profesor Karas je ve městě váženou osobou. Žije počestný život se svojí ženou a dětmi Evou a Ivanem a jeho životním heslem je "Mravnost nade vše". Ostatně všechno mu vychází do chvíle, než jeho advokáta zkontaktuje jeho nemanželská dcera Věra. V tu chvíli začíná bláznivý kolotoč, do kterého nejvíc zasáhne právě Věra, protože v převlečení za Evinu anglickou vychovatelku se stane součástí Karasovy domácnosti a všechny její členy pomalu odpoutává od upjatosti. Nechybí ani láska - Věra se zamiluje do lékaře Jílovského a Evě poplete hlavu mladý sochař. V tomto snímku hned několik herců dostalo netypické role - Adina Mandlová jako putička Eva, Hugo Haas v roli seriózního profesora a Věra Ferbasová zřejmě ve své nejzdařilejší roli rozumné Věry.
    Žánry:Komedie
    1
  • Poslední muž
    Poslední muž (1934)
    Film
    Alois Kohout je středoškolský profesor, despotický rodinný tyran a poděs, před kterým se všichni třesou v panické hrůze. A přece se najde člověk, který dokáže panu profesorovi srazit hřebínek jeho pýchy, vrátit jeho rodině svobodu a navíc si odvést profesorovu dcerušku do klidného manželského přístavu... Z obsáhlého díla F. X. Svobody je situační divadelní komedie Poslední muž stále živá mezi našimi divadelními amatéry. Režie filmového přepisu se chopil Martin Frič v roce 1934. Úsměvnému vyprávění ponechal divadelní půdorys i pojetí. Pro titulní roli si vybral Huga Haase. Profesor Kohout je v jeho podání sice pořádný metr, ale od samého počátku je znát, že se sám nebere příliš vážně a že rodinného tyrana dělá tak trochu z povinnosti, tak trochu z pohodlnosti. V jádru je to však hodný člověk, což závěr příběhu potvrdí. Martin Frič si ke spolupráci dále přizval osvědčenou Zdeňku Baldovou do role ušlápnuté manželky, dále Vladimíra Borského, pozdějšího režiséra, ale v té době oblíbeného milovníka, mladičkého Antonína Novotného, Járu Kohouta a Darju Hajskou. Do exponované role profesorovy dcery Zdenky riskantně obsadil debutující Marii Glázrovou, pro kterou tato role znamenala raketový start ke kariéře vskutku hvězdné. (Česká televize)
    Žánry:Komedie
    72%
    Alois Kohout je středoškolský profesor, despotický rodinný tyran a poděs, před kterým se všichni třesou v panické hrůze. A přece se najde člověk, který dokáže panu profesorovi srazit hřebínek jeho pýchy, vrátit jeho rodině svobodu a navíc si odvést profesorovu dcerušku do klidného manželského přístavu... Z obsáhlého díla F. X. Svobody je situační divadelní komedie Poslední muž stále živá mezi našimi divadelními amatéry. Režie filmového přepisu se chopil Martin Frič v roce 1934. Úsměvnému vyprávění ponechal divadelní půdorys i pojetí. Pro titulní roli si vybral Huga Haase. Profesor Kohout je v jeho podání sice pořádný metr, ale od samého počátku je znát, že se sám nebere příliš vážně a že rodinného tyrana dělá tak trochu z povinnosti, tak trochu z pohodlnosti. V jádru je to však hodný člověk, což závěr příběhu potvrdí. Martin Frič si ke spolupráci dále přizval osvědčenou Zdeňku Baldovou do role ušlápnuté manželky, dále Vladimíra Borského, pozdějšího režiséra, ale v té době oblíbeného milovníka, mladičkého Antonína Novotného, Járu Kohouta a Darju Hajskou. Do exponované role profesorovy dcery Zdenky riskantně obsadil debutující Marii Glázrovou, pro kterou tato role znamenala raketový start ke kariéře vskutku hvězdné. (Česká televize)
    Žánry:Komedie
    2
  • Svět patří nám
    Svět patří nám (1937)
    Film
    72%
    3
  • Panenství
    Panenství (1937)
    Film
    Hlavní postavou příběhu je mladá Hana Poláčková, kterou rozzlobená matka vyhodila z domova, když zjistila, že si její otčím začal až příliš všímat jejího půvabu a jeví o ni poněkud nevhodný zájem. Přestože se ocitla na ulici zcela bez prostředků, štěstí jí přeje protože záhy získá místo v bufetu, kde se od pouhé pomocnice v kuchyni vypracuje až k pokladní. Ani tady však neunikne nevítané pozornosti mužů. Zcela nepokrytě se o ni zajímá majitel podniku Josef Nevostrý a také stálý zákazník, komerční rada Rudolf Res. Kolegyně ji varují před přílišnou pozorností obou postarších mužů, kteří jsou pověstní svou slabostí pro mladé nevinné dívky, Hana se zdá být vůči nebezpečí imunní, protože je zamilovaná a myslí jen na svého přítele, skladatele Pavla Jimeše. Ten je však těžce nemocen a jedinou nadějí na záchranu je léčba v horském sanatoriu ve Vysokých Tatrách. To však stojí peníze a ty Pavel ani Hana nemají. A protože Pavlův stav se zhoršuje odhodlá se dívka po bolestném rozhodování k jediné oběti, kterou může jako chudá svému příteli pomoci. Nabídne svou nevinnost radovi Resovi, který je za ni ochoten dobře zaplatit. Přes odhodlání oddat se Resovi výměnou za Pavlovo léčení, je však její odpor k takovému kroku silnější.
    Žánry:Drama
    69%
    Hlavní postavou příběhu je mladá Hana Poláčková, kterou rozzlobená matka vyhodila z domova, když zjistila, že si její otčím začal až příliš všímat jejího půvabu a jeví o ni poněkud nevhodný zájem. Přestože se ocitla na ulici zcela bez prostředků, štěstí jí přeje protože záhy získá místo v bufetu, kde se od pouhé pomocnice v kuchyni vypracuje až k pokladní. Ani tady však neunikne nevítané pozornosti mužů. Zcela nepokrytě se o ni zajímá majitel podniku Josef Nevostrý a také stálý zákazník, komerční rada Rudolf Res. Kolegyně ji varují před přílišnou pozorností obou postarších mužů, kteří jsou pověstní svou slabostí pro mladé nevinné dívky, Hana se zdá být vůči nebezpečí imunní, protože je zamilovaná a myslí jen na svého přítele, skladatele Pavla Jimeše. Ten je však těžce nemocen a jedinou nadějí na záchranu je léčba v horském sanatoriu ve Vysokých Tatrách. To však stojí peníze a ty Pavel ani Hana nemají. A protože Pavlův stav se zhoršuje odhodlá se dívka po bolestném rozhodování k jediné oběti, kterou může jako chudá svému příteli pomoci. Nabídne svou nevinnost radovi Resovi, který je za ni ochoten dobře zaplatit. Přes odhodlání oddat se Resovi výměnou za Pavlovo léčení, je však její odpor k takovému kroku silnější.
    Žánry:Drama
    4
  • Švadlenka
    Švadlenka (1936)
    Film
    69%
    5
  • Velbloud uchem jehly
    Velbloud uchem jehly (1936)
    Film
    67%
    6
  • Před maturitou
    Před maturitou (1932)
    Film
    65%
    7
  • Kvočna
    Kvočna (1937)
    Film

    Kvočnou je tu míněna starostlivá babička, která ochraňuje a udobřuje členy své rozsáhlé rodiny. Má pochopení pro jejich slabosti a chyby, ale přesto se je nenápadně snaží ovlivňovat. Vyprávění, které odkrývá fungování velkých rodinných sešlostí, které se dotýká přetvářky i všelijakých malicherných osočování, je zasazeno do mezidobí mezi dvěma narozeninovými oslavami. Režisér Hugo Haas se tu pokusil překročit obvyklá melodramatická schémata, ale dnes již stěží pochopíme, čím kdysi mohl provokovat.

    Žánry:Komedie
    Režie:Hugo Haas
    64%

    Kvočnou je tu míněna starostlivá babička, která ochraňuje a udobřuje členy své rozsáhlé rodiny. Má pochopení pro jejich slabosti a chyby, ale přesto se je nenápadně snaží ovlivňovat. Vyprávění, které odkrývá fungování velkých rodinných sešlostí, které se dotýká přetvářky i všelijakých malicherných osočování, je zasazeno do mezidobí mezi dvěma narozeninovými oslavami. Režisér Hugo Haas se tu pokusil překročit obvyklá melodramatická schémata, ale dnes již stěží pochopíme, čím kdysi mohl provokovat.

    Žánry:Komedie
    Režie:Hugo Haas
    8
  • Pokušení paní Antonie
    Pokušení paní Antonie (1934)
    Film
    Hlavní hrdinka - chudá vdova po železničáři, sice získá místo hospodyně, avšak musí zapřít svou studující dceru. Obskurní podmínkou zaměstnavatele bylo, že nesmí mít žádné děti, ani příbuzné. Jenže jednoho dne se právě tato studentka ocitne v témže domě jako asistentka. Šaramantní muž se do ní dokonce zamiluje, ale vše naruší, když se prozradí příbuzenské pouto mezi oběma ženami.

    oficiální text distributora
    Žánry:Komedie
    64%
    Hlavní hrdinka - chudá vdova po železničáři, sice získá místo hospodyně, avšak musí zapřít svou studující dceru. Obskurní podmínkou zaměstnavatele bylo, že nesmí mít žádné děti, ani příbuzné. Jenže jednoho dne se právě tato studentka ocitne v témže domě jako asistentka. Šaramantní muž se do ní dokonce zamiluje, ale vše naruší, když se prozradí příbuzenské pouto mezi oběma ženami.

    oficiální text distributora
    Žánry:Komedie
    9
  • Matka Kráčmerka
    Matka Kráčmerka (1934)
    Film

    Paní Barbora Kráčmerová je starostlivá matka. S manželem pilně pracuje a škudlí každý groš, aby dceři našetřila věno. A pak se jednoho dne dá pobláznit zprávou v novinách, sebere valnou část úspor a koupí za ni drahý los. Sice toho vzápětí lituje a chtěla by ho vrátit, je však pozdě, tah už proběhl. Ještě že Barbora nepřišla do loterijního střediska včas: rodina vyhrála celé dva miliony! Mohou tedy od základů změnit svůj život. Kupují starý palác a stěhují se do něj. Ovšem matka Kráčmerka se těžce vpravuje do role vznešené paní domácí. V hloubi duše je to pořád prostá zelinářka se zlatým srdcem a neznalostí panských móresů...

    Žánry:Komedie
    63%

    Paní Barbora Kráčmerová je starostlivá matka. S manželem pilně pracuje a škudlí každý groš, aby dceři našetřila věno. A pak se jednoho dne dá pobláznit zprávou v novinách, sebere valnou část úspor a koupí za ni drahý los. Sice toho vzápětí lituje a chtěla by ho vrátit, je však pozdě, tah už proběhl. Ještě že Barbora nepřišla do loterijního střediska včas: rodina vyhrála celé dva miliony! Mohou tedy od základů změnit svůj život. Kupují starý palác a stěhují se do něj. Ovšem matka Kráčmerka se těžce vpravuje do role vznešené paní domácí. V hloubi duše je to pořád prostá zelinářka se zlatým srdcem a neznalostí panských móresů...

    Žánry:Komedie
    10
  • Děvče za výkladem
    Děvče za výkladem (1937)
    Film
    Šťastné konce bývají na místech, kde je nikdo nečeká

    Sentimentální vyprávění o chudé dívce Ince, která pracuje v obchodě s květinami a náhle zjistí, že vztah s úspěšným hercem Viktorem nezůstal bez následků. Rozmazlený Vikror si ji však vzít nemíní, protože zcela podléhá vlivu své matky, spisovatelky dívčích románů, která si ovšem pro svého syna představuje jiný osud, než připravuje svým hrdinkám.
    Žánry:DramaRomantický
    57%
    Šťastné konce bývají na místech, kde je nikdo nečeká

    Sentimentální vyprávění o chudé dívce Ince, která pracuje v obchodě s květinami a náhle zjistí, že vztah s úspěšným hercem Viktorem nezůstal bez následků. Rozmazlený Vikror si ji však vzít nemíní, protože zcela podléhá vlivu své matky, spisovatelky dívčích románů, která si ovšem pro svého syna představuje jiný osud, než připravuje svým hrdinkám.
    Žánry:DramaRomantický
    11