6.6

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Natasha Tax: Filmy a seriály

  • Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona
    Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona (2013)
    Film
    Jak je možné různě vnímat stejný příběh a krizi vztahu dvou lidí? Jak se liší jeho a její pohled na jednu a tutéž událost? Jak odlišné mohou vnímat společně prožitou tragédii? Odpověď hledá ojedinělý a ambiciózní koncept jednoho příběhu ve dvou filmech, jejichž název se liší jen jedním písmenkem: Zmizení Eleanor Rigbyové: On a Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona. Díky nim můžeme sledovat subjektivní prožívání lásky, emocí a vyrovnávání se s osobní tragédií. Režisér a scenárista Ned Benson natočil najednou dva filmy vyprávějící jeden a ten samý příběh, příběh dvou mladých lidí, Conora a Eleanor. Prožívají opravdovou lásku a štěstí. Společný život a radost z něj ale nečekaně protne osobní tragédie, na kterou nebyli a ani nemohli být připraveni. Jejich do té chvíle pevný vztah se v tom okamžiku hroutí. Conor a Eleanor na stejnou událost reagují pro ně nečekaně odlišným způsobem. Jsou zmatení, cítí se být druhým nepochopení a opuštění. Ztrácí schopnost pochopit jeden druhého. Ve snímku Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona, pozorujeme Eleanor, která se snaží překročit trosky zničeného vztahu a svým odchodem z něj najít sama sebe a ztracenou životní rovnováhu. Ve filmu a zároveň tomtéž příběhu, Zmizení Eleanor Rigbyové: On, věnovaném především subjektivnímu pohledu Conora, sledujeme jeho usilovnou snahu spojit se s Eleanor, překonat vzájemné odcizení a společně obnovit jejich dříve tak intenzivní lásku. Tyto dva subjektivně popisované pohledy dvou lidí vynikajícím způsobem ztvárnili James McAvoy a Jessica Chastain. Režisér Benson jejich obsazení komentoval: „Jakmile jsme přesvědčili Jessicu, hned jsem věděl, že chci, aby Conora hrál James McAvoy. Jejich propojení je pro film zásadní.“ (CinemArt)
    Žánry:Drama
    Režie:Ned Benson
    69%
    Jak je možné různě vnímat stejný příběh a krizi vztahu dvou lidí? Jak se liší jeho a její pohled na jednu a tutéž událost? Jak odlišné mohou vnímat společně prožitou tragédii? Odpověď hledá ojedinělý a ambiciózní koncept jednoho příběhu ve dvou filmech, jejichž název se liší jen jedním písmenkem: Zmizení Eleanor Rigbyové: On a Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona. Díky nim můžeme sledovat subjektivní prožívání lásky, emocí a vyrovnávání se s osobní tragédií. Režisér a scenárista Ned Benson natočil najednou dva filmy vyprávějící jeden a ten samý příběh, příběh dvou mladých lidí, Conora a Eleanor. Prožívají opravdovou lásku a štěstí. Společný život a radost z něj ale nečekaně protne osobní tragédie, na kterou nebyli a ani nemohli být připraveni. Jejich do té chvíle pevný vztah se v tom okamžiku hroutí. Conor a Eleanor na stejnou událost reagují pro ně nečekaně odlišným způsobem. Jsou zmatení, cítí se být druhým nepochopení a opuštění. Ztrácí schopnost pochopit jeden druhého. Ve snímku Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona, pozorujeme Eleanor, která se snaží překročit trosky zničeného vztahu a svým odchodem z něj najít sama sebe a ztracenou životní rovnováhu. Ve filmu a zároveň tomtéž příběhu, Zmizení Eleanor Rigbyové: On, věnovaném především subjektivnímu pohledu Conora, sledujeme jeho usilovnou snahu spojit se s Eleanor, překonat vzájemné odcizení a společně obnovit jejich dříve tak intenzivní lásku. Tyto dva subjektivně popisované pohledy dvou lidí vynikajícím způsobem ztvárnili James McAvoy a Jessica Chastain. Režisér Benson jejich obsazení komentoval: „Jakmile jsme přesvědčili Jessicu, hned jsem věděl, že chci, aby Conora hrál James McAvoy. Jejich propojení je pro film zásadní.“ (CinemArt)
    Žánry:Drama
    Režie:Ned Benson
    1
  • 2
  • Stoupenci zla
    Stoupenci zla (2013)
    Seriál
    68%
    3
  • Zmizení Eleanor Rigbyové: On
    Zmizení Eleanor Rigbyové: On (2013)
    Film
    Jak je možné různě vnímat stejný příběh a krizi vztahu dvou lidí? Jak se liší jeho a její pohled na jednu a tutéž událost? Jak odlišné mohou vnímat společně prožitou tragédii? Odpověď hledá ojedinělý a ambiciózní koncept jednoho příběhu ve dvou filmech, jejichž název se liší jen jedním písmenkem: Zmizení Eleanor Rigbyové: On a Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona. Díky nim můžeme sledovat subjektivní prožívání lásky, emocí a vyrovnávání se s osobní tragédií. Režisér a scenárista Ned Benson natočil najednou dva filmy vyprávějící jeden a ten samý příběh, příběh dvou mladých lidí, Conora a Eleanor. Prožívají opravdovou lásku a štěstí. Společný život a radost z něj ale nečekaně protne osobní tragédie, na kterou nebyli a ani nemohli být připraveni. Jejich do té chvíle pevný vztah se v tom okamžiku hroutí. Conor a Eleanor na stejnou událost reagují pro ně nečekaně odlišným způsobem. Jsou zmatení, cítí se být druhým nepochopení a opuštění. Ve filmu Zmizení Eleanor Rigbyové: On, věnovaném především subjektivnímu pohledu Conora, sledujeme jeho usilovnou snahu spojit se s Eleanor, překonat vzájemné odcizení a společně obnovit jejich dříve tak intenzivní lásku. Ve druhém snímku a zároveň tomtéž příběhu, Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona, pak pozorujeme Eleanor, která se snaží překročit trosky zničeného vztahu a svým odchodem z něj najít sama sebe a ztracenou životní rovnováhu. Tyto dva subjektivně popisované pohledy dvou lidí vynikajícím způsobem ztvárnili James McAvoy a Jessica Chastain. Režisér Benson jejich obsazení komentoval: „Jakmile jsme přesvědčili Jessicu, hned jsem věděl, že chci, aby Conora hrál James McAvoy. Jejich propojení je pro film zásadní.“ (CinemArt)
    Žánry:DramaRomantický
    Režie:Ned Benson
    68%
    Jak je možné různě vnímat stejný příběh a krizi vztahu dvou lidí? Jak se liší jeho a její pohled na jednu a tutéž událost? Jak odlišné mohou vnímat společně prožitou tragédii? Odpověď hledá ojedinělý a ambiciózní koncept jednoho příběhu ve dvou filmech, jejichž název se liší jen jedním písmenkem: Zmizení Eleanor Rigbyové: On a Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona. Díky nim můžeme sledovat subjektivní prožívání lásky, emocí a vyrovnávání se s osobní tragédií. Režisér a scenárista Ned Benson natočil najednou dva filmy vyprávějící jeden a ten samý příběh, příběh dvou mladých lidí, Conora a Eleanor. Prožívají opravdovou lásku a štěstí. Společný život a radost z něj ale nečekaně protne osobní tragédie, na kterou nebyli a ani nemohli být připraveni. Jejich do té chvíle pevný vztah se v tom okamžiku hroutí. Conor a Eleanor na stejnou událost reagují pro ně nečekaně odlišným způsobem. Jsou zmatení, cítí se být druhým nepochopení a opuštění. Ve filmu Zmizení Eleanor Rigbyové: On, věnovaném především subjektivnímu pohledu Conora, sledujeme jeho usilovnou snahu spojit se s Eleanor, překonat vzájemné odcizení a společně obnovit jejich dříve tak intenzivní lásku. Ve druhém snímku a zároveň tomtéž příběhu, Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona, pak pozorujeme Eleanor, která se snaží překročit trosky zničeného vztahu a svým odchodem z něj najít sama sebe a ztracenou životní rovnováhu. Tyto dva subjektivně popisované pohledy dvou lidí vynikajícím způsobem ztvárnili James McAvoy a Jessica Chastain. Režisér Benson jejich obsazení komentoval: „Jakmile jsme přesvědčili Jessicu, hned jsem věděl, že chci, aby Conora hrál James McAvoy. Jejich propojení je pro film zásadní.“ (CinemArt)
    Žánry:DramaRomantický
    Režie:Ned Benson
    4
  • Win Win
    Win Win (2011)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Tom McCarthy, uznávaný scénárista a režisér filmů Nezvaný host a Přednosta opět prozkoumává hlubiny a nuance mezilidských vztahů ve svém novém snímku o věrnosti a poutech mezi lidmi, kteří spolu mají jen velmi málo společného. Pesimistický advokát Mike Flaherty (Paul Giamatti), který dobrovolničí coby trenér wrestlingu na střední škole, narazí díky pochybnému melouchu na mladého nadějného sportovce. Když už to vypadá, že se na něj štěstí usmálo rovnou dvakrát, vloží se do hry chlapcova matka, kterou právě propustili z odvykací léčebny, je úplně švorc a hrozí, že všechno zhatí. McCarthy se velmi zručně chopil tématu balancujího mezi dramatem a komedií a ve svém filmu Win Win se zaobírá tématy jako jsou zlomená srdce a lidskost v tom nejryzejším slova smyslu.
    67%
    Tom McCarthy, uznávaný scénárista a režisér filmů Nezvaný host a Přednosta opět prozkoumává hlubiny a nuance mezilidských vztahů ve svém novém snímku o věrnosti a poutech mezi lidmi, kteří spolu mají jen velmi málo společného. Pesimistický advokát Mike Flaherty (Paul Giamatti), který dobrovolničí coby trenér wrestlingu na střední škole, narazí díky pochybnému melouchu na mladého nadějného sportovce. Když už to vypadá, že se na něj štěstí usmálo rovnou dvakrát, vloží se do hry chlapcova matka, kterou právě propustili z odvykací léčebny, je úplně švorc a hrozí, že všechno zhatí. McCarthy se velmi zručně chopil tématu balancujího mezi dramatem a komedií a ve svém filmu Win Win se zaobírá tématy jako jsou zlomená srdce a lidskost v tom nejryzejším slova smyslu.
    5
  • Pozdravy ze spermabanky
    Pozdravy ze spermabanky (2013)
    Film
    • VOYO
    • SWEET.TV
    David Wozniak patří mezi armádu singles, táhne mu na čtyřicet, životem se protlouká v mikině a teniskách a nechybí mu vlastně nic kromě zodpovědnosti a jakýchkoliv ambicí. Leckterý našamponovaný kravaťák by ho jednoduše označil za „lůzra“ a souhlasily by i všechny jeho bývalé přítelkyně. Ale pokud si vzpomeneme na pořekadlo „Odříkaného chleba největší krajíc“, na Davida teď čeká doslova celá pekárna. Zjistí totiž, že je biologickým otcem 533 dětí. Ano, 533. Slovy Pětsettřicettři. Před 20 lety daroval za peníze sperma a jeho spermabanka mu teď posílá velmi zajímavé úroky. Všechny jeho děti navíc teď požadují odtajnění identity svého biologického otce. Utéct, přestěhovat se, změnit si jméno, nebrat telefony, neotvírat dveře. Běžná řešení David kupodivu zavrhne. Namísto toho se ve slabé chvilce rozhodne vykašlat se na rady svého právníka a otevře Pandořinu skříňku - obálku s fotkami a životopisy svých čerstvě dospělých dětí a rozhodne se je potají poznat. Je to dobrý nebo špatný nápad? Každopádně hodně zábavný nápad!
    Žánry:KomedieRemake
    Režie:Ken Scott
    65%
    David Wozniak patří mezi armádu singles, táhne mu na čtyřicet, životem se protlouká v mikině a teniskách a nechybí mu vlastně nic kromě zodpovědnosti a jakýchkoliv ambicí. Leckterý našamponovaný kravaťák by ho jednoduše označil za „lůzra“ a souhlasily by i všechny jeho bývalé přítelkyně. Ale pokud si vzpomeneme na pořekadlo „Odříkaného chleba největší krajíc“, na Davida teď čeká doslova celá pekárna. Zjistí totiž, že je biologickým otcem 533 dětí. Ano, 533. Slovy Pětsettřicettři. Před 20 lety daroval za peníze sperma a jeho spermabanka mu teď posílá velmi zajímavé úroky. Všechny jeho děti navíc teď požadují odtajnění identity svého biologického otce. Utéct, přestěhovat se, změnit si jméno, nebrat telefony, neotvírat dveře. Běžná řešení David kupodivu zavrhne. Namísto toho se ve slabé chvilce rozhodne vykašlat se na rady svého právníka a otevře Pandořinu skříňku - obálku s fotkami a životopisy svých čerstvě dospělých dětí a rozhodne se je potají poznat. Je to dobrý nebo špatný nápad? Každopádně hodně zábavný nápad!
    Žánry:KomedieRemake
    Režie:Ken Scott
    6
  • Do No Harm
    Do No Harm (2013)
    Seriál
    63%
    7
  • Jak se dostat na Princeton
    Jak se dostat na Princeton (2013)
    FilmRole: Prep School Girl (uncredited)
    • iTunes
    Portia (Tina Fey) pracuje v přijímacím oddělení na univerzitě v Princetonu. Tvrdě pracuje a velmi usiluje o povýšení. Její život se náhle změní, když narazí na starého přítele (Paul Ruud) při návštěvě experimentální vysoké školy v New Hampshire. Ten ji seznamuje s klukem, který by mohl být její vlastní syn, jehož se před lety tajně vzdala.
    Režie:Paul Weitz
    55%
    Portia (Tina Fey) pracuje v přijímacím oddělení na univerzitě v Princetonu. Tvrdě pracuje a velmi usiluje o povýšení. Její život se náhle změní, když narazí na starého přítele (Paul Ruud) při návštěvě experimentální vysoké školy v New Hampshire. Ten ji seznamuje s klukem, který by mohl být její vlastní syn, jehož se před lety tajně vzdala.
    Režie:Paul Weitz
    8
  • 9
  • 10