O šmejdech s láskou. Jak kdosi poznamenal, Vlk z Wall Street je jako párty ze které nechcete odejít. Martin Scorsese se k proslavenému podvodníkovi staví překvapivě benevolentně a téměř romanticky. Stojí při něm při jeho začátcích, vzestupu i pádu. I v jeho nejhorších momentech ho sleduje subjektivním pohledem a tak životní příběh Jordana Belforta vyznívá mnohem příznivěji, než tomu bylo ve skutečnosti. K morální kocovině se film dopracoval jen neochotně a jakoby omluvně. Zážitku to neublížilo ani v nejmenším. Herci jsou do jednoho výborní a nad všemi ční excelentní Leonardo DiCaprio. Oscara si ale za tenhle rok odnesl zcela zaslouženě Matthew McConaughey. Top 10 za rok 2013.
Tak čekala jsem teda víc.Tento film mě opravdu zklamal a to nejen obsahem ,ale hereckými výkony a pro mě tedy nuda.Nepřišel mi teda vtipný což se ani nedivím,protože se poslední dobou komedie moc nedaří.Spíš bych řekla,že v akčních filmech je více vtipných scének a hlášek než v celé komedii.Což mě opravdu mrzí ,protože komedie byla vždy můj oblíbený žánr.Na druhou stranu nedivím se,že se film může i zalíbit. Proč taky ne.ode mě však dostává 55%
Leonardo DiCaprio opět předvedl herecký majstrštyk neb film je postaven hlavně na jeho bedrech a dokonale tam drží aniž by jakkoliv zavrávoral. Matthew McConaughey sic v menší roli, ale rozhodně obstál též na výbornou. Marnotratný život pln drogové závislosti či užívání si života všudepřítomným sexem nabírá obrátky, které na otáčkoměru jdou až za hranici únosnosti a svět takto stvořený se začne v základech rozkmitávat s pomalým narušováním statiky
Za mě palec dolů;-( Neskutečné utrpení, jako když vás dlouho "nutí" dívat se na něco příšerně ohavného, co právě vylezlo z horoucího pekla a snaží se to otrávit vaše děti, které si, netušíce ničeho zlého, bezstarostně hrají na prosluněné zahradě. Scorsese coby řemeslník odvedl dobrou práci, protože nás obratně přiměl dodívat se na tu hrůzu až do konce, bez ohledu na to, jaké utrpení a odpor vám to přináší. To je ten zásadní rozpor mezi pětihvězdičkovou formou a nulovým obsahem, tam se to pro mě silně mezi sebou tříská...Protože co dělá Scorsese, když nechává například v samotném závěru agenta FBI rozpačitě se rozhlížet ve vagóně podzemky, po očividně nemajetných chudácích? Co dělá šikovně celý film, když do vyprávění nijak nezasahuje a nechává v podstatě dokumentaristicky všemu tomu rozumu zbaveného běsnění volný průběh? On relativizuje a přitakává, že? Jednoznačně mám s tímhle filmem zásadní, ideologický problém.
Tak Leo skvělej, jeho výkon naprosto úžasnej a pár scén opravdu stojí za shlédnutí. Ale, že by to měla být nějaká filmová bomba roku? De facto film úplně o hovně, kterej drží pouze a jenom Leonardo v hlavní roli. Nic proti drogám a sexu ve filmu, ale když v něm není vůbec nic jiného, tak to se pak ty 3 hodiny už docela vlečou...
Šlapky, orgie, koks, prášky, chlast, auta.... aneb hýřivý život makléřů v praxi v nesmírně živelném filmu, který dokáže svou opojnost velmi lehce přenést skrze plátno. Nejzábavnější scéna desetiletí (mozková obrna aneb kterak maniak Belfort objevil novou úroveň účinků drog), geniálně hysterický DiCaprio, Hill hrající konečně burana, co k němu sedí, skvělá hudba… Celkově neskutečně nabitý epos (za 3 hodiny se nestihnete nudit!) moderní filmařiny, který nestojí na kdovíjak geniálním scénáři, ale mistrném fyzickém herectví s různými úšklebky, vzdechy nebo prskáním, ale i přímých promluvách vypravěče k obecenstvu (viz např. House of Cards). WoWS je podle mě z části přiznaná oslava vychcanosti, což se v Hollywoodu často nevidí. Scorsese tak rozhodně vybízí k podrobnějšímu čtení filmu, byť po prvním zhlédnutí působí téměř jako čirá komedie bez nadstavby. A i kdyby tomu tak bylo, je to monstrózní zábava (mimochodem neskutečně vulgární), kterou by od tohoto velikána čekal asi málokdo, takže já si jeho akcie rád koupím znovu.